בחזרה לדף מלון
8.7
מבוסס על 311 חוות דעת
84% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ספיר
בראשי ספיר ,יולי 2023
חדרים יפים , אין מיזוג בשטחים הציבוריים וזה נורא. האוכל ממוצע ותו לאו. שירות ברמה סבירה.
-
חוות הדעת של מלי
חסון מלי ,יולי 2023
שלום רב, לצערי רמת השירות היתה לוקה בחסר. וזה בעדינות. הגענו זוג + 4 ילדים באופן ספונטני לרגל יום הולדתו של בעלי,התקשרתי מראש כדי להזמין לו פלטת פירות+ שי מהמלון. הגענו וקיבלנו נוף מבאס אבל לא רצינו להתבאס ולהחליף חדרים, חופש קצר בסהכ לילה אחד. הבלגנו גם על ההפתעה לבעלי שלא חיכתה בחדר. ירדנו לבריכה ותהזמנו ארוחת צהריים לילדים. מסתבר שאין שירות- הלקוח צריך למלצר וגם לא ניתן לדעת מתי, מצאתי את עצמי יוצאת ונכנסת למים ועובדת עבור האוכל. לכשהגיע- האוכל היה מתחת לכל ביקורת. שניצלים שרופים מבחוץ וחיים מבפנים, ללא צלחות סכום מפיות!!. הזמנו ערק אשכוליות, לא היה אשכוליות אז קיבלנו ברד לא לטעמנו, הבלגנו. חזרנו לחדר וראינו שקיבלנו את הפירות שעמדו בחוץ ואננס מקולקל. הגענו עם ילדה קטנה- אין קומקום בחדר להכנת בקבוק/ תה , התקשרנו לקבלה ונאמר לנו למשוך מיים חמים ממכונת הקפה. המכונה הייתה מלוכלת מקפה וגם המיים. בטח שלא אכין לילדה. בארוחת הבוקר- תרנו חצי מהזמן אחרי כוסות, כי כאמור גם קפה בחדר לא ניתן היה להכין. היה חם והמזגן לא עבד. השולחן היה דביק ו"ערכו לנו" עם ניירות שנדבקו לשולחן. שוב בלי כוסות וכפיות... יצאנו לבריכה ושוב אי אפשר לקבל משקה אלכוהולי רק את הברד.. ולאחר שכן הביאו לבקשת בעלי, הברמן מזג לבעלי בצורה מבזה ומשפילה. וזאת לפני שהזכרתי את ריח השמן במעלית ובקומה (שמן מנועים). אנחנו בחופשות אוהבים להתפנק, במיוחד עם 4 ילדים. המלון שלכם לא מפנק. לצערי חזרנו מבואסים שלא קיבלנו את התמורה. אנחנו אנשים שבאמת נהנים ולא מלוננים. אבל אם כבר שאלתם... אגב גם בקבלה שאלו. ולאחר שסיפרנו את כל זה, באו לקראתינו באקסטרות. לצערי זה לא היה קרוב לפצות או לשפר את ההרגשה. כשמארחים אנשים באהבה - מרגישים ורואים. כאן משהו לא עובד, העובדים נראים סובלים וזה לגמרי מורגש בשירות. באסה זו האמת. חבל כי המלון יפה וממוקם נפלא... יש את הכלים להפוך אותו למקום מושלם. אשמח לענות על שאלות נוספות. באמת באמת חבל. החמצה.
-
חוות הדעת של jakob
Cohen jakob ,יולי 2023
מצויין
-
חוות הדעת של שני
הרט נבון שני ,יולי 2023
לראשונה לצערי יצאתי מאוכזבת מהחוויה במלון הרודס הרצליה של הרשת. שנים אני וחברותי יוצאות לחופשות במלונות שונים בארץ של רשת פאתל והפעם עברנו חוויות לא נעימות . החדרים ,השירות,ניקיון לוקים בחסר. אשמח להרחיב ובמידת הצורך לשלוח תמונות המתעדות את דבריי . תודה מראש שני הרט נבון
-
חוות הדעת של ליזי
איבגי ליזי ,יולי 2023
החדר ההיה מקסים אבל המזגן במלון לא עבד גם בלובי כשנכנסנו וגם בארוחת בוקר שהחוויה היה על הפנים לא אכלתי הזעתי כל הארוחה
-
חוות הדעת של טליה ונהור
המאירי טליה ונהור ,יולי 2023
מרגע שהגענו השירות היה מדהים נהנו מאוד מכל רגע האוכל היה טעים המלון נקי מאוד בקמה גבוהה מאוד
-
חוות הדעת של זאב
גולשטיין זאב ,יולי 2023
מנהלת קבלה מאד שרותית ונחמדה ארוחת בוקר נהדרת חדר נקי ומטופח