בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מירי
גלילי מירי ,אוגוסט 2020
חדר מוזנח עם וילון רופף, כתמים על הקירות, סימני תה ליד הקומקום בכניסה לחדר. אווירה כללית בחדר של מלון בינוני מיושן
-
חוות הדעת של חזי
סייר חזי ,אוגוסט 2020
החדרים בסדר גמור בברכה ממש קטנה וצפויה ארוחת בוקר לא אהבתי חביתות קרות אחד על השני מלא שמן . אני אישית לא אהבתי את ארוחת הבוקר
-
חוות הדעת של גיל
מנסנו גיל ,אוגוסט 2020
שלחתי במייל
-
חוות הדעת של מרינה
שמשילשווילי מרינה ,אוגוסט 2020
מעל שעה וחצי לקבל מגבות שביקשנו מהקבלה אחרי שהיתה נזילה מהכיור שהרטיבה את המגבות שהניחו בחדר. התנגבתי עם מגבת פנים. בפעם נוספת שביקשנו מגבות הן כלל לא הגיעו גם לא אחרי שעה וחצי, בחדר האוכל אין מקום כי המלצרים לא עומדים בקצב של לפנות את השולחנות והכי מזעזע היה שהכרטיסים שנתנו לנו לפתוח את החדר עבדו רק פעם אחת בכל כניסה לידר היינו אמורים ללכת ללובי לבקש כרטיס חדש כדי להיכנס לחדר בכל פעם גם התלוננו על זה והתשובה היחידה שלהם היתה שאנחנו שמים את הכרטיס ליד הטלפון שזה ממש אבל ממש לא נכון כי לרוב הטלפונים היו בכספת ולא בסמיכות לכרטיסים לא מה שמצופה ממלון חמישה כוכבים!
-
חוות הדעת של דותן 1
טל דותן 1 ,אוגוסט 2020
בימים הראשונים האוכל לא היה טעים כלל. הבריכה קפואה ברחנו לים. השירות חדרים מספק שירות לאחר כמה שעות או שלא נותן שירות כלל. אני לא אחזור למלון הזה חבל
-
חוות הדעת של דוד
מנקר דוד ,אוגוסט 2020
לא מיועד לילדים. האוכל התדרדר מהפעם האחרונה שהיינו. חדרים לא מיועדים לילדים וגם לא הבריכה..בקיצור... פחות
-
חוות הדעת של עינת
ולדמן עינת ,אוגוסט 2020
שלום רב, בכניסה למלון ובשהייה עצמה המלון לא הקפיד על שמירת ההנחיות לא מדדו לנו חום החדר שקיבלנו לא היה נקי (היו שאריות של מזון ביסלי מתחת לספה וגלילי שיער על השטיח, נשארה צלחת לא נקייה במיקרוגל) החדר לא מתוחזק היטב מבחינת המנורות ומאחורי דלת המקלחת יש רטיבות הכריות לא היו נוחות לישון עליהן ובארונות אין סדינים וכריות לגיבוי המלון לא ערוך לתפוסה מלאה עם משפחות לא היו מספיק מקומות בבריכה צ'ק אין מוקדם מדי (11 בבוקר) לעומת כניסה לחדרים בשלוש וחצי שער המלון ליציאה למרינה היה נעול והיה צריך ללכת הרבה ברגל (אני עם ילדים קטנים ואחרי מחלה). מילה טובה אני יכולה להגיד על צוות המלון שהיו שירותיים והארוחות במסגרת הקורונה היו בהתאם לנהלים וטעימות בגדול ציפיתי ממלון חמישה כוכבים ששילמתי עליו לא מעט כסף ללילה ובזמן קורונה להיות מבריק עם הרבה עובדי נקיון מסביב. ניתן לשפר את השירות, בצ'ק אאוט למשל אפשר לשים עמדה עם נציג להשארת מפתח לחדר (השתמשתי באפליקציה אבל עדיין עמדתי בתור כדי להחזיר את המפתח) מקווה שלהבא זה ייושם. גם אם משרתים ישראלים צריך לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר וגם אם יש אתגרים צריך לתת את התחושה שנתתם את המקסימום. תודה, עינת