בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יאנה
שיכנוביץ יאנה ,אוגוסט 2020
בהגעתנו למלון בשעה 16:00 החדרים טרם היו מוכנים. כאשר קיבלנו את החדרים ונכנסנו להתקלח גילינו שבאחת המקלחות הייתה סתימה, כך שהדבר הציף לנו הן את לדר האמבטיה, הן את חדר השינה. לאחר החלפת החדרים: בחדר אחד היה טיימר שנקבע בתוך המנגנון של המזגן והדבר גרם למזגן להתכבות בעצמו. למשל באמצע הלילה... בחדר השני, המזגן חיי חיים משלעצמו ולא משנה איזו טמפרטורה היינו קובעים, הוא היה יורד ל 20 מעלות. האוכל היה ברמת חדר אוכל ולא הכי איכותי. כששאלתי בקבלה כמה כוכבים יש למלון, קיבלתי תשובה שממש הדהימה אותי: 5 כוכבים???? לא חושבת שקיבלנו אפילו חצי תרומה למה ששילמנו! במקביל, כשביליתי הרבה זמן בקבלה שמעתי הרבה תלונות מאורחים אחרים. א, ובקבלה בערב היה נציג אחד מסכן שקיבל את כל האש. באמת ״חוויה״ בלתי נשכחת.
-
חוות הדעת של Kim
Barak Kim ,אוגוסט 2020
צוות חסר סבלנות, אין מענה רוב הזמן ואם עונים מבטיחים לחזור וזה לא קורה.
-
חוות הדעת של חנה
גורפינקל חנה ,אוגוסט 2020
שלום וברכה, חזרנו מנופש במלון הרודס הרצליה, כבר כשנכנסנו לחדר גילינו שהמרפסת מלוכלכלת מבדלי סיגריה של אנשיםף שכנראה שהו שם לפנינו. המנורות לא עבדו (ביקשתי שיבואו להחליף נורות), הכסאות נוח היו מלאי חלודה ולא מזמינים בכלל. בנוסף, כשהלכנו לבריכה וביקשנו מגבות נאמר שאין ושנלך להביא מגבות מהחדר!! תודעת השירות נמוכה מאוד וחבל. פניתי לקבלה נאמר לנו שאחראית שירות לקוחות תיצור עימי קשר, אך היא לא טרחה לחזור אלי. אני מרגישה שלא קיבלנו תמורה הולמת בכלל ויצאנו עם תחושה מרה. אנחנו מתארחים הרבה ברשת פתאל ומעולם לא תקלנו ביחס מאכזב כזה. חבל.
-
חוות הדעת של דלית
טיפוגרף דלית ,אוגוסט 2020
ניקיון ברמה הכי גבוהה כל הכבוד!!!! שירות מעולה בקבלה ובחדר האוכל
-
חוות הדעת של הילה
ליפמן הילה ,אוגוסט 2020
צוות הקבלה היה נחמד ושירותי. קיבלנו חדר משפחה גדול ונקי. האטרקציה העיקרית במלון - הבריכה, אכזבה אותנו מאוד. מלוכלכת מאוד, גם המים וגם הרצפה, אף אחד לא דואג לניקיון במהלך כל היום. צפיפות רבה באזור של הבריכה, אין מספיק כיסאות וכיסאות נוח. ארוחת הבוקר דלה מבחינת מגוון וטעמים, הן ביחס למלונות אחרים והן ביחס למחיר שנגבה מאיתנו ללילה. לסיכום, חשים אכזבה לאור התמורה הנמוכה שהתקבלה, בייחוד ביחס למחיר הלא פרופורציונלי שנגבה מאיתנו.
-
חוות הדעת של שירלי
רבוק שירלי ,אוגוסט 2020
חדר מפנק, האירוח היה מתחת לכל ביקורת . ביום הראשון הגענו מורעבים התקשרנו לשירות החדרים 70% מהפריטים בתפריט לא היו זמינים ואז נתקו לנו את הטלפון מאותו רגע ועד שעזבנו לא ענו לנו . חגגנו יום הולדת ביקשנו צומי לעניין זה הבטיחו שיפנקו לא קיבלנו כלום גם לא אחרי תזכורות . קנינו לבד בקבוק יין לא הצלחנו להשיג פותחן היינו צריכים לרדת לבר ולהשיג משם פותחן . נגמרו המגבות לא הצלחנו לקבל מגבות חדשות. לקחנו מהעגלה בבוקר לעיניה הנזעמות של החדר ית . עשינו יומיים עיסויים , ביום הדני היה ריח מזעזע במסדרון של הספא כשביקשתי להכנס לשירותים הפקידה הכניסה אותי לחדר עיסויים שם יש חדר שירותים בעוד המנקה נמצאת בחדר השירותים
-
חוות הדעת של מוטי
אוחיון מוטי ,אוגוסט 2020
רעש בלתי פוסק ריח של אוכל מארוחת ערב ובוקר שנכנס לחדר פנינו בטלפון לקבלה. הלכנו פיזית. באפליקציה של המלון ולא נעיננו לשום בקשה ממש בזיון למלונות הרודס הלובי מלוכלך...ורעש בלתי נסבל אין בידוד לא מהצד של החלונות ולא מהצד של המסדרונות