בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עידו
כהן עידו ,אוגוסט 2020
אני שילמתי על חדר עם אמבטיה וקיבלתי חדר רק עם מקלחון ורק אחרי שאני התווכחתי שם עם הקבלה קיבלתי את מה ששילמתי. ירדתי בשעה 4 בצהריים לבריכה שהייתה מאוד צפופה מאנשים בתוך ומחוץ למים, הייתה שם חבורה שמה מוזיקה מאוד חזק ואף אחד מהמלון לא העיר להם רק אחרי ארבעים דקות! בצהריים למחרת שהגענו לבריכה לא היה מספיק כיסאות כדי לשבת בה.
-
חוות הדעת של ענבל
רביב ענבל ,אוגוסט 2020
הזמנתי מלןן ברשת מלונות פתאל דרך שובר של אשמורת לקראת יום החתונה שלי, הודיעו לי כמה ימים לפני החתונה שהמלון לא פעיל. ביקשתי החזר כספי לאחר פניה לשירות הלקוחות אשר לא אושר. החלטתי לסגור סופש בהרודס הרצליה, מהרגע שהגענו למלון ועד ליום בו יצאנו לא מצאנו מקום בבריכה ( חשוב לי לציין שלא רק אנחנו עמדנו עם עוד מספר רב של אנשים בכניסה לברירה וכולם התלוננו על אותו הדבר) ביום הראשון ויתרנו ואמרנו שלמחרת נקום מוקדם בבוקר לתפוס מקום .. הגענו לבריכה בשעה 8 בבוקר וגם אש הבריכה הייתה מלאה אנשים השאירו מגבות ותיקים על המיטות שיזוף. ביום האחרון שלנו במלון ראינו שזה כבר לא הגיוני שאנחנו מתארחות לסופש ולא נהנות מהבריכה ואין לנו מה לעשות! פנינו לקבלה והביאו לנו לדבר עם מרינה האחראית, מרינה הסבירה לנו שבגלל תקופת הקורונה זה מספר הכסאות האפשרי שניתן להכניס לבריכה, הבנו את דבריה למרות שזה הכעיס מאוד שאנחנו צצריכות לעמוד בבריכה בשיא בחום במקום לשבת . חיכינו וחכינו לכסאות אך לא קיבלנו כלום, עלינו שוב לקבלה והיא מסרה שתטפל זאת ושוב זה לא קרה . עלינו בפעם ה-3 אך בפעם ה-3 היא אפילו לא התייחסה אמרה לפקידת הקבלה בטלפון שאין לה מה לעשות והיא מצטערת . פשוט בושה שזה היחס שנציג שלכם נותן לנופשים, הרגשה של זילזול ונפנפוף אם אין אפשרות לאכלס מספר אנשים מסויים בתקופה הקורונה אז אל תכניסו את כמות האנשים המטורפת שהייתה במלון שלא נדבר על זה שזה לגמרי חורג מההגבלות המותרות . לאחר מכן מרינה ירדה לבריכה ועברה בין הנופשים לשאול מה איתם אך דילגה עלינו לא התעניינה לא שאלה אם הכול בסדר פשוט התעלמה. התאכזבו מאוד מהיחס של נציגכתם במלון. חוויה שאני לא מאחלת לאף אחד בנופש מרגישה ששילמתי סכום גבוה שלא נתן תמורה ולא הצדיק את חווית האירוח שקיבלתי.
-
חוות הדעת של ניסים
נפתלי ניסים ,אוגוסט 2020
חדר האוכל צפוף ואין הקפדה על מסכות. הבריכה אין כסאות כבר בתשע בבוקר. בחדר- חדר האמבטיה קטן מאד , חשוך ולא נוח.
-
חוות הדעת של תמי
בוסקילה תמי ,אוגוסט 2020
ציפיתי לקבל תמורה בעד הכסף ששילמתי והרבה, לקחתי 2 חדרים לא היה לנו מקום בבריכה, לא ביום שישי ולא בשבת כבר בשעה 9 בבוקר הכל היה עמוס, כסא לא היה פנוי, הכרטיסים של החדר הוחלפו 5 פעמים, לא היתה חניה היא היתה עמוסה, בקיצור התאכזבנו מאוד, ורק בשבוע שעבר עשיתי חבר מועדון ב 250 שקל !!
-
חוות הדעת של Michal
Gur Michal ,אוגוסט 2020
זה לא ממש ישנה לכם להבא..כבר ראיתי את הביקורות עליכם, גועל נפש של אירוח!!! משרד הבריאות עוד ישמע ממני, אין ספק
-
חוות הדעת של רותם
צוצו רותם ,אוגוסט 2020
שבוע וחצי לפני הגעתי למלון עשיתי 60 דקות שיחה למלון בלי מענה בכלל , אולי זה בגלל המצב והתקופה, אבל עד שעונים בטלפון בקבלה שרות לאורח וכו׳ לוקח המון זמן עם בכלל עונים... ולאחר מכן לוקח המון זמן עד שמקבלים לחדר את השירות המבוקש עם בכלל. כמו כן השירות לא משקף מלון 5 כוכבים, ולא משקף את המחיר לצערי. שנכנסו לחדר במשך שלוש שעות היה רעש מתוך הקיר של בומים שהתקשרנו לקבלה אמרו ששולחים משהו אחרי שעתים הגיע לא מצא פיתרון אחרי עוד שעה העבירו אותנו חדר ביום עברנו שלושה חדרים כמות האנשים בבריכה היתה לא סבירה מעל 300 אנשים בבריכה שבקושי נכנסים שם 100 צפוף כאילו אין קורנה ממקום של להנות זה הפך להתקהלות ללא מקומות ישיבה חזרנו לחדר
-
חוות הדעת של איריס
ולגי איריס ,אוגוסט 2020
הזמנתי 2 חדרים. ציק אין קיבלתי רק את הסוויטה והחדר הנוסף נאמר לי שאינו מוכן ויסמסו לי מתי יהיה מוכן. רק בשעה 17:00 כשנראה לי לא הגיוני, פניתי שוב לקבלה ונתנו לי מפתח לחדר. כל הזמן הזה בני שהגיע מהצבא ישב והמתין לחדר בחום. ללא מקלחת וללא מנוחה, אמרו לי שיבדקו את העניין ויחזרו אלי. עד עתה לא חזרו. מספרי החדרים: 408, 429