בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 207 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אינה

    אוגוסט 2020

    הזמנתי חדר להורים שלי.הם סיפרו שהחדר היה מאןד גדול נקי.אבל מה המילים הכי חמות שמעתי עם המציל בבריכה.בחור שכל פעם שראה שהם יוצאים מבריכה היה קופץ למים ועוזר לעלות במדרגות שממש לא נוחות דרך עגיו.לאנשים מבוגרים מאוד בעייתי לצאת מבריכה של המלון.

  • חוות הדעת של אילן

    אוגוסט 2020

    האירוח במלון לא תאם את הציפיות בהתאם למחיר ששילמנו עבור 4 חדרים שהוזמנו מראש, רמת הנקיון הייתה סבירה, מבחר האוכל היה דל ומצומצם גם בתקופה של הקורונה היינו מצפים למבחר שממנו נוכל להינות בארוחה סבירה, אנחנו לקוחות של שנים רבות ברשת פתאל והתאכזבנו מאוד בפעם זו.

  • חוות הדעת של סיגל

    אוגוסט 2020

    רשת פתאל היקרה שלום רב, שמחנו על היוזמה שלכם לשדרג אותנו בסויטה הנהדרת שקיבלנו!, יחד עם זאת חשוב לי לציין שארוחת הבוקר היתה דלה יחסית למלון יוקרתי, המבחר היה דל מאוד

  • חוות הדעת של דיקלה

    אוגוסט 2020

    חייבת לציין לטובה ששודרגנו לסוויטה מקסימה ועל כך תודה רבה. מעבר לכך, התאכזבתי מאוד מהבריכה שהיתה קפואה (בכל זאת אוגוסט ציפיתי שיהיה חם) בקבלה ישנו לרוב נציג שירות אחד ונוצרים זמני המתנה גדולים אפילו בשביל דברים קטנים כמו קבלת כרטיס לחדר (שמשום מה כל הזמן הפסיק לעבוד)האוכל היה מאכזב מאוד למלון בסדר גדול כזה. מבחר דל מאוד. לא ניתן לקבל סוג חביתה אחר למעט חביתה רגילה?! היה מבחר דל ומאוד מאכזב. הצוות לא נתן לקחת לבד אך לא היה מי שימזוג לצלחות. הייתי מרוצה מכך ששידרגו לנו את החדר בחרנו במלון הזה כדי לחגוג ליום הולדת 17 לבתי אך לא היתה כל התייחסות של המלון לכך וחבל. למעט השידרוג לסוויטה התאכזבתי מרמת השירות והאוכל

  • חוות הדעת של מלכיאל

    אוגוסט 2020

    החדר עם הנוף היה מדהים, השירות חדרים היה איטי בטירוף התקשרנו מספר פעמים וביקשנו שמיכה נוספת רק לאחר כמעט שעתיים הביאו לנו שמיכה.וסרבו להביא מגבות בטענה שנותנים רק 3 פעמים מגבות לחדר (למרות שזו היתה הפעם הראשונה שביקשנו...) בנוסף, בהערות בהזמנה ציינו שאנו חוגגים יום נישואים והתאכזבנו שלא היתה לכך התייחסות מצד המלון (פרי או פתק נחמד בחדר..) הניקיון היה מצוין והבריכה נהנינו מאוד אך לא בטוח שנחזור..

  • חוות הדעת של צבי

    אוגוסט 2020

    העובדים אדיבים. המקום יפה והמיקום מהמם. לא היה נקי מספיק. הכיור לשטיפת ידיים בחדר אוכל היה מזעזע עם ליכלוך של כמה ימים. הערתי לאחראי ומיד ניקה. גם השירותים באותה קומה ובבריכה לא עוברים מספיק ניקוי.

  • חוות הדעת של קרן

    אוגוסט 2020

    חוויה מאוד לא טובה.החדר היה מוכן 3.5 שעות לאחר השעה שהתחייבו. לא עדכנו אותנו כשהחדר היה מוכן. אין מספיק כוח אדם במלון. לא עונים בקבלה אחרי מספר רב של צלצולים. המאפרות ליד המעליות מלוכלכות. מאכזב מאוד. אנחנו מבקרים הרבה בפתאל אילת והחוויה שונה לחלוטין. אתם חייבים לעשות בדק בית.

חיפוש חופשה בהרודס הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור