בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אינה
קנטור אינה ,אוגוסט 2020
הזמנתי חדר להורים שלי.הם סיפרו שהחדר היה מאןד גדול נקי.אבל מה המילים הכי חמות שמעתי עם המציל בבריכה.בחור שכל פעם שראה שהם יוצאים מבריכה היה קופץ למים ועוזר לעלות במדרגות שממש לא נוחות דרך עגיו.לאנשים מבוגרים מאוד בעייתי לצאת מבריכה של המלון.
-
חוות הדעת של אילן
אמויאל אילן ,אוגוסט 2020
האירוח במלון לא תאם את הציפיות בהתאם למחיר ששילמנו עבור 4 חדרים שהוזמנו מראש, רמת הנקיון הייתה סבירה, מבחר האוכל היה דל ומצומצם גם בתקופה של הקורונה היינו מצפים למבחר שממנו נוכל להינות בארוחה סבירה, אנחנו לקוחות של שנים רבות ברשת פתאל והתאכזבנו מאוד בפעם זו.
-
חוות הדעת של סיגל
נחמיה סיגל ,אוגוסט 2020
רשת פתאל היקרה שלום רב, שמחנו על היוזמה שלכם לשדרג אותנו בסויטה הנהדרת שקיבלנו!, יחד עם זאת חשוב לי לציין שארוחת הבוקר היתה דלה יחסית למלון יוקרתי, המבחר היה דל מאוד
-
חוות הדעת של דיקלה
אברהמי דיקלה ,אוגוסט 2020
חייבת לציין לטובה ששודרגנו לסוויטה מקסימה ועל כך תודה רבה. מעבר לכך, התאכזבתי מאוד מהבריכה שהיתה קפואה (בכל זאת אוגוסט ציפיתי שיהיה חם) בקבלה ישנו לרוב נציג שירות אחד ונוצרים זמני המתנה גדולים אפילו בשביל דברים קטנים כמו קבלת כרטיס לחדר (שמשום מה כל הזמן הפסיק לעבוד)האוכל היה מאכזב מאוד למלון בסדר גדול כזה. מבחר דל מאוד. לא ניתן לקבל סוג חביתה אחר למעט חביתה רגילה?! היה מבחר דל ומאוד מאכזב. הצוות לא נתן לקחת לבד אך לא היה מי שימזוג לצלחות. הייתי מרוצה מכך ששידרגו לנו את החדר בחרנו במלון הזה כדי לחגוג ליום הולדת 17 לבתי אך לא היתה כל התייחסות של המלון לכך וחבל. למעט השידרוג לסוויטה התאכזבתי מרמת השירות והאוכל
-
חוות הדעת של מלכיאל
חדד מלכיאל ,אוגוסט 2020
החדר עם הנוף היה מדהים, השירות חדרים היה איטי בטירוף התקשרנו מספר פעמים וביקשנו שמיכה נוספת רק לאחר כמעט שעתיים הביאו לנו שמיכה.וסרבו להביא מגבות בטענה שנותנים רק 3 פעמים מגבות לחדר (למרות שזו היתה הפעם הראשונה שביקשנו...) בנוסף, בהערות בהזמנה ציינו שאנו חוגגים יום נישואים והתאכזבנו שלא היתה לכך התייחסות מצד המלון (פרי או פתק נחמד בחדר..) הניקיון היה מצוין והבריכה נהנינו מאוד אך לא בטוח שנחזור..
-
חוות הדעת של צבי
וקנין צבי ,אוגוסט 2020
העובדים אדיבים. המקום יפה והמיקום מהמם. לא היה נקי מספיק. הכיור לשטיפת ידיים בחדר אוכל היה מזעזע עם ליכלוך של כמה ימים. הערתי לאחראי ומיד ניקה. גם השירותים באותה קומה ובבריכה לא עוברים מספיק ניקוי.
-
חוות הדעת של קרן
שטרייספלד קרן ,אוגוסט 2020
חוויה מאוד לא טובה.החדר היה מוכן 3.5 שעות לאחר השעה שהתחייבו. לא עדכנו אותנו כשהחדר היה מוכן. אין מספיק כוח אדם במלון. לא עונים בקבלה אחרי מספר רב של צלצולים. המאפרות ליד המעליות מלוכלכות. מאכזב מאוד. אנחנו מבקרים הרבה בפתאל אילת והחוויה שונה לחלוטין. אתם חייבים לעשות בדק בית.