בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.6

מבוסס על 374 חוות דעת

83% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של נג'ם

    יולי 2023

    שלום ,אני ובני משפחתי נהנינו עד מאוד משהותנו במלון הרודס הרצליה , החל מהחדר המרווח והיפה ,עבור באוכל הטוב . יחד עם זאת , יש מקום להקפיד על יחס יותר מנומס ונאות ,מבלי להזכיר שמות ,במקרה מסוים יחס מי מעובדי המלון לא היה טוב די צורכו כפי שמצופה מעובדי מלון לאורח ובא בשערי המלון , והמחיר יחסית יקר . בכבוד ובתודה נאשף נג'ם

  • חוות הדעת של יוגב

    יולי 2023

    החדר היה לא כל כך נקי. מהחדר הסמוך היה רעש נורא עד אחרי חצות שביקשנו מהקבלה שיתערבו,וגם עשן הזכריות שהם עישנו במרפסת חדר חופשי לחדר שלנו.

  • חוות הדעת של מרום

    יולי 2023

    מלון נקי מסודר חדרים ממש מעולים רק חסר מקומות איחסון בארון. בחדר שלנו 618. חדר אוכל תמיד נקי ותמיד יש חידוש פרטים שחסרים. לא עמוס מידי למרות שהיה מלון מלא. קיבלנו שירות מצויין מחני בקבלה!

  • חוות הדעת של גדי

    יולי 2023

    המלון מרשים כבעל תשתית באיכות גבוהה, אך הצוות בתפקוד לא גבוה, נוהלים לא מוקפדים, והסך הכל לא נותן הרגשה של אורח מאוד רצוי.

  • חוות הדעת של ליאור

    יולי 2023

    החדרים היו מרווחים ונקיים מאוד. צוות המלון אדיב ונתן שירות ויחס מעולים. היה חסר מגוון בחדר אוכל,המחיר היה סטנדטי

  • חוות הדעת של שאול

    יולי 2023

    חגגנו את יום הנישואים שלנו במלון. האירוח היה בסדר למעט מתחם הספא. הילדה שלנו דאגה וסדרה לי ולאשתי ספא עם עיסוי. התאכזבנו מתחזוקת המתחם. הכיסאות מטונפים ודביקים. הברזים מלוכלכים. בעת פעולת הג'קוזי יצא ליכלוך רציני ומגעיל מהחורים שבז'קוזי.פשוט אין תחזוקה נאותה, אין חיטוי של המתקנים......כמו כן אישתי ואני היינו צריכים למלא מים בג'קוזי ???? אם תרצו אפשר לשלוח תמונות. לא ממש נהננו !!!

  • חוות הדעת של ורד

    יולי 2023

    שירות לאורח לא מתפקד פניתי 4 פעמים לטלויזיה לא תקינה וגם דלת מרפסת שלא ננעלת האוכל בארוחת הערב רחוק מלהיות חוויה קולינרית כפי שהוא משווק . אין עם מי לדבר העברתי פנייה לפניות הציבור!

חיפוש חופשה בהרודס הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור