בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 1004 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שנהר
סרור שנהר ,יוני 2024
כרגיל רמת השירות והמתקנים במלון ברמה הכי גבוה שיש. כן התאכזנו מארוחת הבוקר, אםשר לשים לב שחלה ירידה ניכרת באיכות. אישתי צליאקית, ובמנות ללא גלוטן, הירידה הייתה אף ניכרת יותר. אנחנו מתארחים במלון באופן קבוע.. כבר בספטמבר יש לנו הזמנה לחצי פנסיון. מקווה שרמת האכול תשתפר ותחזור לכפי שהייתה (הייתה מצויינת בעבר)
-
חוות הדעת של עידן
אברהם עידן ,יוני 2024
בהתחלה היה קצת לא נעים שקיבלנו מיטה זוגית, אבל לאחר מכן גיליתם רגישות והבאתם פתרונות מצויינים עם פיצויים הולמים, והשירות היה ממש טוב הכל נקי ומצוחצח אוכל טעים, תודה רבה על חופשה מושלמת
-
חוות הדעת של neria
hazout neria ,יוני 2024
סגרנו סוויטה במלון, עוד לפני שהגענו יצר איתנו קשר אנטון, וניסה לסיייע בכל דבר, מחניה ועד לדברים שהיינו צריכים.. אנחנו רגילים להתארח ברויאל ביץ׳ בדרך כלל, וחייבים להגיד שזה פשוט חוויה שאף פעם לא קיבלנו.. שירות כזה אישי.. הוא שידרג לנו את החופשה ממש ! תודה רבה !
-
חוות הדעת של עבדאל
רחמן מוחמד עבדאל ,יוני 2024
חופשה יוצאת מן הכלל פשוט ואוו וכמובן תודה ענקית לרינת האלופה שדאגה לנו כל הנופש ואין על המנכל ליאור החמוד מספר1
-
חוות הדעת של גיא
טלמור גיא ,יוני 2024
המלון שומר על רמה גבוהה, החדרים מכונת הקפה האוכל מצוינים.לצערי בברכה אין אכיפה של עישון, רמקולים ענקיים שמביאים אורחים המזלזלים באורחים אחרים.נדרשת אכיפה נוקשה יותר בברכה.חבל חוסר אכיפה ירחיק אורחים לפעם הבאה שלא באו להתארח בחפלה.
-
חוות הדעת של מוטי
עטר מוטי ,יוני 2024
השירות היה מעולה הייתה לנו בעיה בחדר ישר נתנו לנו מענה האוכל מעולה והאירוח היה מושלם תודה
-
חוות הדעת של שלומי
אלמקייס שלומי ,יוני 2024
האירוח היה מעולה ברמה גבוהה מאוד, רוצה לציין לחיוב את מרטה שמנהלת את החדר אוכל ביד רמה, עוזרת,תורמת ומזהה מתארחים במלון לפי צרכי המזון שלהם