בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.3

מבוסס על 1004 חוות דעת

95% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אבישי

    יוני 2023

    בסך הכל חוויה טובה מאוד. האחזקה בחדרים מצריכה יותר תשומת לב ) בטח למלון בסטנדרט של הרודס(. פקק באבמטטיה לא תואם חגוד הפתח,צינור דוש משפריץ, מנורה לא עובדת וכד. יש חמיין שהכל טופל במהירות

  • חוות הדעת של PARI

    יוני 2023

    חדר גדול עם נוף מדהים. ארוחת בוקר טובה עם מיבחר גדול מאוד. עובדים שירותיים, מסבירי פנים…

  • חוות הדעת של שני

    יוני 2023

    שימור - הכל, יחס מהממם של העובדים, נקיון ,מתקנים. שיפור- אין נגישות לעגלות כמעט בירידה לים, במעבר בין מלונות. בנוסף אין מתקנים למילוי בקבוקי מים בכלל! מלבד קנקנים שלא תמיד מלאים וגם אז הציעו לנו למלא מהברז ואמרו ןנו שהקנקנים מתמלאים מהברז. יש ברזייה ליד הבריכה אבל זה לא מתאים לערב.

  • חוות הדעת של סער

    יוני 2023

    מעולה . תודה לכם .

  • חוות הדעת של חנה

    יוני 2023

    הבטיחו שיביאו מתנה לחברת מועדון ולא קבלנו. הנקיון לוקה בחסר החדרים ממש לא נקיים.

  • חוות הדעת של מאיר

    יוני 2023

    היה מעולה כמו תמיד

  • חוות הדעת של שי

    יוני 2023

    אתחיל בזה שלפני כשנתיים שהיתי בסוויטה של מלון דן עם המרפסת והג'קוזי החיצוני ונהניתי מאד, במיוחד היתה הקפדה על ניקיון שוטף, תחזוקה של החדר, בקבוקי מים מדי בוקר וכו'... השנה החלטתי לנסות ולשהות אצלכם בסוויטת דלקס קאסל, אבל ההרגשה היתה של חדר ברמה קצת ירודה ובוודא שלא סוויטה בגלל בעיות ניקיון ותחזוקה. תחזוקה: 1. המושב אסלה היה שבור "ורוקד". 2. המזרון קפיצים של המיטה כבר גמור וחורק בכל תזוזה במיטה, היה קשה בגלל זה להירדם בהתחלה. 3. המזגנים רועשים מאד, זה מפריע במיוחד בלילה, לכן העדפתי לכבות את המזגן בחדר שינה ולהשאיר מזגן רק בחדר כניסה. 3. הספה הגדולה בסלון מלוכלכת. ניקיון: 1. רצפת החדר מלוכלת ונראה שלא עשו שם שואב אבק בחלק מהפינות, לדוגמא מאחורי הדלת כניסה לחדר, מתחת וכו'. בנוסף שמתי בגדים בארון העליון שבחדר שינה וגיליתי שהם התמלאו אבק, נראה כי הרבה זמן אף אחד לא ניקה את המדף העליון שם. 2. ביום השני לא ניקו את החדר בכלל ורק כשפניתי אחה"צ לשאול למה לא הגיעו מנקים, אז הגיעו והחליפו מגבות וסידרו את המיטה בלבד (אין לי מושג אם החליפו מצעים או כיסוי כרית). 3. פעולת הניקיון היחידה שביצעו המנקים זה להחליף מגבות, לרוקן פחים ולסדר את המיטה, לא נראה שבוצעה שאיבת אבק מהרצפה. 4. נייר טואלט לא הוחלף בלילה השלישי, בכל חדר אמבט נותר גליל אחד שלא היה מלא ולכן ביום שבת כבר נתקענו ללא נייר ונאלצנו להשתמש במתקן טישו שגם נשאר שם בקושי. הערות כלליות: 1. שני מכשירי הטלוויזיה קטנים מאד בשביל סוויטה, בדן קיבלנו טלויזיה 55 אינץ'. 2. היה נחמד אם היו מניחים בכל בוקר 2 בקבוקי מים על השולחן בחדר (בכל זאת סוויטה). 3. הרבה אור חודר בבוקר מהחלונות, כולל מהחלונית עץ הקטנה שבחדר שינה. 4. מדוע אין פינת איפור עם מראה מסודרת ותאורה? אשתי רצתה להתאפר ובחדר בפינת איפור יש רק את החלון עץ ללא מראה. 5. התארחתי אצלכם שנה שעברה והרגשתי שארוחות הבוקר וערב היו מושקעות ומגוונות יותר לעומת השנה הזו. לזכותכם אוכל לזקוף כי הצוות היה באופן כללי מאד שירותי ואדיב.

חיפוש חופשה בהרודס פאלאס אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור