בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.2

מבוסס על 1004 חוות דעת

95% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אלי

    יוני 2024

    שירות מדהים ויחס חם

  • חוות הדעת של Oren

    יוני 2024

    מעולה

  • חוות הדעת של גנאדי

    יוני 2024

    מלון דורש שיפוץ. ערוכות ערב חלק ממנות בשר היו בילטי אכילות

  • חוות הדעת של גרמן

    יוני 2024

    חוויית אירוח מעולה המלון מתוחזק ברמה גבוהה מאוד הבריכה נעימה היה חסר לנו חסר לנו צל בבריכה עצמה הצילונים והמיתות שיזוף במלון מעולות זה שיש בר בבריכה זה מעולה השירות חדרים היה טוב בכללי זה שיש לתינוק אופציה לאמבטיה ודפני ומחמם בקבוקים זה מעולה הסטריליזטור היה פחות רלוונטי כי אין מיקרו בחדרים. שירות חדרים מותנה במעבר אחרי ש אחרי שמתקשרים למוקד הם מעבירים אותך ושירות חדרים חוזר אליך לפעמים זה לקח זמן. דבר שלא היינו מרוצים ממנו זה המקרר בחדר שלא עבד וביקשתי לתקן אותו כמה פעמים באו ותיקנו אותו אבל בפועל זה לא באמת תיקן את התקלה בסוף מצאנו פתרון השתמשנו במקרר של הילדים כי היינו בשני חדרים מקושרת אבל תכלס זה היה אחד הדברים שפחות אהבנו מיקרו חסר היום מיקרו בחדר וחסר היה קומקום אומנם יש במכונת קפה אופציה למים חמים אבל לנו עם תינוק היינו צריכים קומקום ולקח לנו שלוש פעמים שהתקשרנו עד שהביאו לנו קומקום. מעבר לכך בעלי השירות במלון נדיבים מאוד ונחמדים והייתה לנו חבילה נהדרת חבל לי שזה לא נרשם על המועדון שלי של פתאל כדי שנוכל להשתתף במבצע של לילה 11 במתנה. אציין לטובה גם את העובדים בחדר האוכל שהיו מאוד נדיבים ונחמדים וסובלניים.

  • חוות הדעת של אתי

    יוני 2024

    הגענו לאחר אכזבה ממלון אחר וקיבלו אותנו באדיבות ועזרו לנו לסגור חדרים השירות היה מעולה בקבלה וכל דבר שביקשו קיבלנו אין ספק שאחזור למלון הזה.

  • חוות הדעת של אלון

    יוני 2024

    האירוח היה נהדר אודות לסנדרהשידעה לתקן ולשפר על הצד הטוב ביותר את כל הבעיות שהיו במלון ובחדרים ואכן היו כאלה לא מעט אני תמיד אומרת יחס שווה הכל וזה הדבר הכי חשוב שקיבלנו מסנדרה נחום,רינת וצוות המלון

  • חוות הדעת של שי

    יוני 2024

    היי, ראשית רציתי להגיד שסגרתי במלון הרודס פאלאס במסגרת יאללה פתאל מהרגע להרגע. אני וארוסתי שני אנשי קבע שקיבלנו אפטר והזמנתי לה אותו בהפתעה מהרגע להרגע. בהזמנה דרך יאללה פתאל אני עשיתי הזמנה של חצי פנסיון, כלומר הוספה של ארוחת ערב ב280 שקלים אך במלון לא ראו זאת ולאחר שביקשתי מהם להוסיף את ארוחת הערב במחיר הנקוב בעת ההזמנה הם סירבו, ולכן הייתי צריך להזמין מחדש את ההזמנה עם זאת שהמחיר עלה ולכן בסופו של דבר שילמתי יותר. לאחר חצי שעה, המלון קיבל את ההזמנה שלנו אחרי שהמתנו בקבלה את כל הזמן הזה. בעת הצ׳ק אין לא נאמר לנו היכן המרחבים המוגנים ולכן יש לסדר זאת בעת ההגעה למלון את הביהור הזה. רציתי להגיד שארוחת הערב הייתה באמת טובה ועשירה וזה יאמר לזכותכם ממש טוב. בערב התקשרתי לקבלה ולא היה מענה במשך 5 דקות - לא סביר. עוד דבר שרציתי להגיד, הצטבר תור בקבלה בעת הצ׳ק אאוט ולכן המתנו 20 דקות, אנחנו ועוד אנשים נוספים לטיפול שלוקח 20 שניות. ביקשנו מאנשי הקבלה לפתוח עוד עמדה לאנשים שמבצעים צ׳ק אאוט אך כמובן סורבנו וחיכינו את ה20 דקות בסבלנות כדי שיוכלו לסיים עם אנשים שעושים צ׳ק אין שזה תהליך ארוך בהרבה מהצ׳ק אאוט. בסך הכל הייתה חוויה טובה אך עדיין זה הדבר הנוסף שלדעתי ישפר את החוויה של האורח במלונות שלכם. תודה!

חיפוש חופשה בהרודס פאלאס אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור