בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 1004 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יוסי
שמו יוסי ,מאי 2024
חזרתי למלון לאחר אינספור חופשות ונהננו אני ואשתי ממש מהאוכל בארוחת בוקר מהחדר וממתקני המלון!!
-
חוות הדעת של יגאל
עזרא יגאל ,מאי 2024
הכל היה מעולה
-
חוות הדעת של סיני
מחבוש סיני ,מאי 2024
ברצוני להדגיש שיחס אדיב של כלל צוות העובדים. בראשם מנהל משק ערן עמר .
-
חוות הדעת של מריה
פינקלשטיין מריה ,מאי 2024
אירוח ושירות מדהים, מלון מושקע נקי ויפיפה! נשמח לבוא שוב!
-
חוות הדעת של ארטיום
סלוצקי ארטיום ,מאי 2024
תענוג
-
חוות הדעת של עופר
צבי עופר ,מאי 2024
בגדול נהנינו מהמלון עצמו מהמתקנים ובעיקר מהבריכה , נק לשיפור : 1. בבריכה בשבת היתה סצנה מבישה שיותר מתאימה לחפלה ים תיכונית כאשר בני נוער חגגו עם רמקול פרטי שלהם עישנו סמים ושתו אלכוהול זה מאוד פוגם בתחושה שהגעת למלון יוקרה ( הצילומים אצלי בטלפון ) 2. לא עדכנו אותנו שהחדר היה מוכן 3. עובדי הקבלה נותנים שירות אבל לא מסבירי פנים 4. בבריכת ילדים יש 2 חורים ילדים יכולים להפצע כל השאר היה אחלה
-
חוות הדעת של משי
זיו משי ,מאי 2024
אתחיל מזה שאתם המלון המועדף עלינו באילת, אתחיל בזה שהחדר היה נקי מאוד, הכל מסודר ומבריק. הבל בוי נתן יחס חם ושירות מעולה בכניסה, הגענו בשבת והמתנו לחדר כשעה וחצי ושוב הכל בסדר נאמר שקבלת חדרים הינה עד שש בשבת, אבל היה אפשר לומר תודה על ההמתנה, קצת אמפתיה…. לא נורא המשכנו הלאה, ירדנו אל הבריכה שהייתה עמוסה עד 0 מקום מהסיבה שהמאבטח שם מכניס מס רב של אורחים מבחוץ שלא מהמלון, וזה קרה כמה וכמה פעמים, רק מהזמן שאני ישבתי שם שזה כשעתיים נכנסו למעלה מ 25 אנשים, כל אחד זורק שם חדר שלא רשום או שאומר שהוא מכיר את המנכ״ל או הבן דוד של... מה שגורם לאורחים להיות ללא מקום בבריכה וחבל. האוכל בשהות הזו היה טוב אבל לא כמו תמיד, בדרך כלל אתם נדירים באוכל ובשירות והפעם זה היה סביר, מה שכן השירות בחדר האוכל היה בינוני, אין התייחסות ללקוח למעט בכניסה ורשימת החדר, המטרה העיקרית של המלצרים שמסתובבים שם היא להספיק לערוך את השולחנות לארוחה הבאה מאשר לתת שירות לאורח, חבל זה פחות נעים לאכול שמישהו נותן תחושה של ״אתם מפריעים״ והשעה הייתה 10:30 בבוקר כשסוגרים ב 12:00, אתם ממהרים לערוך? תסגרו אזורים ותתנהלו חכם יותר. ביקשנו להאריך את הצ׳ק אאוט טיפה וקיבלנו סירוב, מזכיר שהמתנו לחדר שעה וחצי בסבלנות רבה, היה אפשר לתת לאורח עד 12 להתאפס טיפה אחרי ארוחת בוקר. הדבר העיקרי זה חווית שירות, צריך לזכור שאנו באים לחופשה, להנות, להרגע וזה לא היה שם ב 100% וסתם חבל כי למעט זה הכל היה באמת מושלם, הספא העיסוי היה מרגיע וטוב מאוד, סתם ליפול בדברים הקטנים. לא הייתי רושם את כל זה וגם לא אמרתי כלום בכל השהות שלי. אבל כבעל עסק הייתי שמח לקבל ביקורת בונה על מנת לשפר ולייעל. תודה לכם ולכן