בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 831 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אלי
בן זוהר אלי ,יולי 2022
אכזבה
-
חוות הדעת של Zharia Ronen
COHEN Zharia Ronen ,יולי 2022
הכל היה מושלם
-
חוות הדעת של בכור
איסחקוב בכור ,יולי 2022
גרוע ביותר מהבלבוי שמתחיל עם הבת זוג שלי לידי עד ההנהלה
-
חוות הדעת של דני
בן חיים דני ,יולי 2022
חוויית האירוח שלי ושל בני ניזוקה ביום האחרון בצ'ק אאוט, כאשר שלחתי את בני שחר (חולה לב) לבצע את הצ'ק אאוט ואני הורדתי את המזוודות לרכב. בני מתקשר אלי מהקבלה נסער ואומר שפקידת הקבלה ועוד מנהל מתעקשים לחייב אותנו על מוצרים שלא צרכנו...לאחר שבני לא הצליח לשכנע את פקידי הקבלה והראה סימני עצבנות ולחץ. רצתי מהרכב לקבלה מהר מאד כי חששתי בעיקר לבריאותו של בני שכל לחץ נפשי עלול לסכן את בריאותו הרופפת. גם אני נתקלתי בפנים אטומות כאילו לא מאמינים לנו שלא אנחנו הזמננו מוצרים, ורק רוצים להימנע מתשלום. הסברתי לפקידת הקבלה שאין סיכוי בעולם שאשלם על מוצרים שלא צרכנו, ושתקרא לממונה עליה...כשהגיע ממונה התברר שהוזמנו בארוחת הערב של יום שישי 9 משקאות קלים (פפסי, מירנדה וסבן אפ), הסברתי לממונה שלא הזמננו כלום ואנחנו בכלל לא אוהבים פפסי ומירנדה...הממונה שאל כמה פעמים כמה אנשים אנחנו והסברתי לו שזה רק אני ובני בחדר אחד לבד, ורק לאחר שעיבו אותנו 20 דקות שלמות בקבלה ולאחר שהבין שההזמנה הזו קשורה למשפחה גדולה ולא לחדר עם 2 נפשות, הוא התרצה והסכים לזכות. אבל הנזק בתחושת ההשפלה שאני ובני הרגשנו והלחץ הנפשי שגרמו לבני, זה לא שינה הרבה - פשוט השאיר טעם רע מאד - שניינו יצאנו גם נסערים וגם באיחור לנסיעה הארוכה לירושלים!!! אין לי מושג למה נציגייכם לא מבצעים ווידוא עם הזדהות פשוטה - כרטיס חדר, שליחת חיוב למספר הפלפון וקבלת אישור, הצגת תז או משהו אחר...מספר החדר והשם אינם מספיקים, בטח כשמבקשים את הפרטים האלו בכניסה לחדר האוכל וכל אורח אחר יכול לשמוע אותם...האחריות לוודא שהאדם הנכון משלם על מה שצרך היא עלייכם בלבד...והלקוח לא צריך להוכיח שמישהו אחר רימא את המלון, פשוט בושה!!!
-
חוות הדעת של מאיר
מלכה מאיר ,יולי 2022
המלון בוטיק בהתחלה חשבתי לעזוב כי זה לא התאים עם הקומות והילדים לאחר שעברנו לפלאט אחד הכל היה מצויין. העובדים אדיבים השרות אצלי זה העיקר לא הכסף. אבל בסופו של דבר נהננו. וחזרנו שבעי רצון. תודה מיוחדת לאביטל ממרכז ההזמנות.
-
חוות הדעת של טלי
גואטה טלי ,יולי 2022
בהגעתי היתי לבד בדלפק קבלה ועדיין חיכיתי הרבה, לא קיבלתי הסבר התמצאות במלון מלבד אפה המעלית, בחדר האוכל לא קיבלתי הסבר אפה ממוקם הקפה,קינוחים וכו... הושיבו וזהו.
-
חוות הדעת של אמה
נגר אמה ,יולי 2022
האוכל מעולה ומגוון!!! המעליות קצת מפריעות כל פעם לחכות עשר דקות למעלית. נתנו לנו חדר עם דלת מקשרת ואלו שלידינו עשו המוןןן רעש!!