בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.2

מבוסס על 1004 חוות דעת

95% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של טופז

    ספטמבר 2023

    חווית אירוח בסך הכל טובה אבל יש כמה דברים שעליכם לשפר. בארוחת ערב בחג היה עומס בכניסה לחדר אוכל ואנשים חיכו בחוץ היה עדיף שתעשו סבבים של ארוחת ערב אף אחד לא צריך לשמוע שאין מקום אתם צריכים להיערך בהתאם!

  • חוות הדעת של נועם

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של טולי

    ספטמבר 2023

    החוויה היתה טראומטית ומאכזבת. בעבר הייתי גם בהרודס פאלאס ובהרבה ממלונות הרשת שלכם (אני גם מביאה לכם קבוצות רבות למלונות השונים שלכם בכל הארץ ומכל העולם) הפעם הזמנתי 2 חדרים יוקרתיים ושילמתי מחיר גבוה במטרה להנות עם משפחתי ואימי בת ה85 ולא נהניתי כלל. נתחיל מהעובדה שכשביצעתי את ההזמנה הדגשתי ששני החדרים חייבים להיות באותה הקומה מאחר ואימי בת 85 וזקוקה לעזרתי. כשהגעתי למלון גיליתי שלא כך הדבר. עד שסודר הדבר עברו שעות רבות של עצבים וכעס שכבר פגמו בהנאה מהנופש לא ציפיתי כל כך. לאחר מכן, ביקשו ממני לעמוד בתור של כ שעתיים בכדי לקבל שוברים לארוחת החג, זאת למרות ששני החדרים הרשומים על שמי היו בחצי פנסיון וגם פניתם אלי בווטסאפ כשבוע לפני ההגעה ושאלתם כמה נהיה בשולחן החג ואם נצטרך כסא תינוק ועניתי לכם. בערב החג נכנסנו 4 אנשים לארוחת החג ואימי (החמישית) התמהמהה מעט. ביקשתי שיתנו לה להכנס כשתגיע ונעניתי בחיוב. להפעתי לאחר כחצי שעה מלא הגיעה, צלצלתי אליה והתברר לי שהדיילים אמרו לה שאנחנו לא בפנים ושתעמוד בתור שהשתרך עד למעליות. אשה בת 85 - כשדוחפים אותה מכל כיוון.מייד רצתי להביא אותה כשגם אותי דחפו מכל כיוון. אימי כבר לא רצתה להיכנס לאחר כל התלאות האלה. כעסה מאוד והאמת שגם לי כבר לא התחשק לאכול אחרי כל זה. כל כך הצטערתי ועוגמת הנפש היתה כל כך גדולה עד שלא יכולתי להתאפק ובכיתי ככה באמצע המלון. וכך גם לא ממש אכלנו באותו הערב. פשוט חזרנו לחדר. למחרת ניסיתי לעשות צ'ק אין לטיסות שהוזמנו דרככם כחבילה עבור כל 5 בני משפחתי, ולהפתעתי הרבה לי ולאימי לא היו כרטיסי טיסה. היו רק לאחותי, ו2 ילדי. פניתי למנהלת הקבלה שתבדוק וגם היא ראתה שאנחנו לא רשומים כלל. ארקיע לא יכלו לטפל כי אמרו לי שמאחר והטיסות הוזמנו דרך פתאל הם לא אחראים. רק פתאל. ובמרכז ההזמנות שלכם לא היתה תשובה כי היה חג והיה סגור. מנהלת הקבלה לא יכלה לתת לי מענה וכך נותרנו ללא טיסות חזרה שנועדו למוצאי החג יום ראשון. כאשר ביום ראשון גם לא היתה תשובה למנהלת הקבלה, פניתי למר ליאור מוצ'ניק מנכל המלון וגם הוא לא קיבל תשובה ולכן הציע (בחוכמה רבה) שארכוש כרטיסי טיסה חדשים עבור אימי ועבורי ואזוכה על ידי פתאל כי בעצם כבר שילמתי עבור כרטיסי טיסה הלוך ושוב. אני חיבת לציין לשבח את מנכ"ל המלון מר מוצ'ניק שהוא היחידי שבאמת ניסה לעזור וטיפל מיידית בבעיה. כמובן שעל הטיסה היו בדיוק 2 מקומות - הרי הם המקומות שבוטלו ע"י פתאל בטעות. מיותר לציין שאחרי כל התלאות שעברתי מהרגע שניכנסתי למלון ועד שיצאנו לטיסה חזרה לא היה לי רגע אחד של הנאה או נחת. הנופש הכי טראומטי שחוויתי מעודי ואני בספק גדול אם ארצה לשוב לבתי המלון של הרשת בעתיד הקרוב או להביא אליכם קבוצות נוספות. אנחנו מבלים הרבה מאוד בבתי מלון בארץ ובעולם בתדירות של לפחות אחת לחודשיים, ומעולם לא נתקלתי בכל כך הרבה תקלות בנופש אחד ובאנשים נוקשים כל כך שלא באמת ניסו לעזור. מלבד מר ליאור מוצ'ניק שכבר ציינתי מייד פתר את הבעיה (רק חבל שזה קרה רק ביום האחרון).

  • חוות הדעת של Patricia

    ספטמבר 2023

    המלון בסדר אבל אזטר הבריכה לא...איך אתם מרשים לאנשים לשים רמקולים גדולים סביב הבריכה ולנגן מוזיקה שלהם בפול ווליום כאילו זו הבריכה הפרטית שלהם? הרי יש מוזיקת רקע בבריכה, אבל כל אחד מנגן מה שבא לו בווליום חזק וזה רעש נוראי, לא כיף בכלל. גם אסור לאשן באיזור הבריכה אבל הרבה מעשנים ואנשי המלון לא אומרים כלום

  • חוות הדעת של רפאל

    ספטמבר 2023

    היי, זו כבר פעם שנייה שמוכרים לי חופשה במחלקת ההזמנות ולא עומדים במילה שלהם, לא קיבלתי חדרים עם דלת מקשרת זה מאוד חשוב לי, נאלצנו להשאיר את הדלתות פתוחות בעזרת ריהוט כי אין סטופרים ואז המזגן הפסיק לעבוד, אני שילמתי מראש ועשיתי צ'ק אין מוקדם ובכל זאת מפתחות שבת לא מוכנים, הייתה סתימה באמבט זקוזי בחדר 301 ויוצאים לחלוחיים שחורים לאחר שניקינו בעצמנו 5 פעמים עד שלא יצאו יותר לחלוחיים שחורים, אין מקומות ישיבה בחדר אוכל בארוחות ערב למרות שנרשמנו מראש, אנשים עשו שם בלגן והגיעו ממלון הבוטיק, חיכינו המון זמן עם 4 ילדים קטנים בערב חג, בשביל זה לקחנו חופשה זה פשוט בושה.

  • חוות הדעת של דוד

    ספטמבר 2023

    החוויה השלילית החלה עם קבלת החדרים, והודעת פקידת הקבלה כי ההזמנה שלנו דרך משרד הביטחון ולכן מעבירים אותנו ל"בוטיק", הסברנו לגברת שהדבר אינו מקובל, ראשית אנחנו סגרנו לפאלאס, ולא מגיע לנו עונש מכיוון שאנחנו עובדי משרד הביטחון!!(בכל מדינה מתוקנת עובדי משרד הביטחון יתקבלו בברכה, אבל אצלכם ההיפך..), כמו כן, ילדנו ציפו לחופשה בפאלאס, אותו הם מכירים ומצפים ולהם נגרמה אכזבה גדולה, בנוסף עדכנו את פקידת הקבלה שיש לנו ילדה הסובלת מעודף משקל ויהיה לה ממש ממש קשה לבצע את ההליכות מהבוטיק לפאלאס.. לדאבוני נתקלנו בשוקת שבורה ולקחנו את החדרים בבוטיק. לאחר קבלת החדרים בבוטיק נוכחנו,ץ כי החדרים ממש לא ראויים, דלתות מוכתמות, קירות מלוכלכים, ריח רע.. ניגשנו לפקידה בבוטיק ושוב לא קיבלנו שירות ראוי. לבסוף פנינו למנהלת הקבלה בפלאס שלאחר לילה בבוטיק הסכימה להעביר אותנו לפאלאס, לחדרים ללא דלת מקשרת. אשמח להרחיב טלפונית אם הדבר חשוב לכם.

  • חוות הדעת של ענת

    ספטמבר 2023

    שרות נהדר נקי אוכל טעים

חיפוש חופשה בהרודס פאלאס אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור