בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של סטלה

    אפריל 2023

    השירות היה מעולה החדרים גדולים ומרווחים האוכל היה מעולה

  • חוות הדעת של ליז

    אפריל 2023

    האוכל היה ממש טוב המעליות זקוקות שידרוג כולל תוכנה הזמנת מעליות,בחדר ששהיתי המזרון היה גמור(שקע לבפנים),סדר ליל הסדר עים חזן המלון היה ממש מצויין,אהבתי מאוד את צורת העריכה של הסדר, האוכל היה ברמה גבוהה בכל הארוחות,שפע,מבחר,וטעים

  • חוות הדעת של אדגר

    אפריל 2023

    הארוח היה למופת, חדרים נקיים וטובים, אוכל בכל הארוחות היה יוצא דופן בגוון, בכמות ובטעמים. גם שרותי הגת היה מדהים, הרב היה מקסים בהסבריו, בתפילותיו ולדעתי חייבים לשמר ולחזק. יישר כוח! על צוות העזר במלון ובמטבח ובחדרים היה יומא דופן, אשריכם שאלה הם עובדיכם.

  • חוות הדעת של יחיאל

    אפריל 2023

    נהניתי מאוד חווית אירוח ייחודית

  • חוות הדעת של איריס

    אפריל 2023

    נהננו מאוד להתארח אצלכם. השירות מצוין, האוכל מעולה והצוות מדהים.

  • חוות הדעת של אולגה

    אפריל 2023

    הצק אין וצקאווט מעולים בכלל כל החוויה ממחלקת הקבלה נהדרת. מזון ומשקאות לוקה בחסר התקשרו לפי השהייה ושאלו היכן ואיך נרצה לשבת היינו 6 בשלושה חדרים. לא היה לנו מקום כמו שצריך מאורגן ונתנו לנו שולחן שהודיעו כבר אחרים ויצר כאוס מוחלט, היה לחץ אדיר במזנונים וצוואר בקבוק.. לא היה ממי להזמין שתייה, שהזמנו, השתייה הגיע באופן חלקי הבקבוק האחרון של ענבים הגיע 40 דקות אחרי ההזמנה. ביום החג הראשון והשני האוכל היה נהדר, בערב שישי נוראי כמו כן שבת בבוקר. 3 ימים לא ניקו לנו את החדר, אני ניקיתי לעצמי, החלפתי פחים, מגבות הוצאתי למשק. הנטפלקס לא היה מחובר כבכל הפעמים שאנו שוהים בפתאל, ביקשנו שיחברו ולא חיברו לנו. המנורה בחדר לא פעלה היה צריך להחליף, הטלווזיה לא עבדה כראוי איש אחזקה תיקן את הבעייה לאחר שעתיים של המתנה. המסכנים היו על קור, והיה ממש קר וביקשו רדיאטור שהגיע גם אחרי שעתיים בערך. רום סרוויס ביום שישי כשרצנו לחדר מהפיגוע בטיילת ולא הספקנו לרכוש שתייה, אמרו לנו רשום סרוויס נסגר בשעה 21 ביום שישי, ממש הזוי במלון כל כך מלא. מלבד לכך היה בהחלט נחמד ויש לנו גם הזמנה חוזרת לערב חג שני ויום הולדתי, מקווה שתספרי את הדברים בהקדם האפשרי. כי אין על פתאל בעולם ועל הרודס בפרט.

  • חוות הדעת של עשירה

    אפריל 2023

    האירוח היה מעולה קצת צפוף באזורים המשותפים

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור