בחזרה לדף מלון
8.8
מבוסס על 341 חוות דעת
85% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רחל
שוויקה רחל ,אוקטובר 2022
השרות טוב אבל לא נהננו מהאוכל.
-
חוות הדעת של עדי
עטיה עדי ,אוקטובר 2022
מלון מאד נעים מיקום מצויין אוכל טוב מאד
-
חוות הדעת של אלי
חזן אלי ,אוקטובר 2022
המתננו לארוחת בוקר בכניסה לחדר האוכל כ-25 דקות בשבת בבוקר.לא סביר בכלל במלון יוקרה. היו צריכים לפתוח אולם נוסף. כמו כן לא הגיוני שאנשים יכניסו בוקסות פרטיות לברכה וכל אחד ישמע בווליום חזק מוסיקה לטעמו. יש לאסור הכנסת בוקסות לברכה במלון יוקרתי. מעבר לזה חדרים נקיים ושירות טוב .החדרים פונים לים והאוכל עשיר ומגוון.כמו כן המיקום מצוין ממש על הים. הירידה לים נוחה מאוד והמים בבריכה נעימים.
-
חוות הדעת של שלומי
דרעי שלומי ,אוקטובר 2022
מלון עם נוף מדהים מיקום מצויין טרקלין של המלון מקסים ארוחת בוקר וערב מצויינת הצוות של המלון מדהים ולבבי שרות מצויין
-
חוות הדעת של בני והדרה
חן בני והדרה ,אוקטובר 2022
ארוחת ערב נראה כאילו האוכל משוחזר למעט הסטייק. ריח רע בקומת R בכניסה לחדר אוכל. לצערי כבר פעם שניה שאין דג מלוח בארוחות בוקר. ג׳וק באמבטיה. תודה
-
חוות הדעת של ערן
אנוק ערן ,אוקטובר 2022
סך הכל מלון מצויין אבל ניתן לשפר את החוויה לאוכלוסיה שומרת שבת . *ניתן למשל להציע לאורחים בעת ההגעה הפסקה של החיישנים שפועלים בחדר בשבת . * ניתן להציע לאורחים בשבת לאחר תפילת מנחה ב 18 קצת עוגיות או עוגות עם מים או מיץ בכדי שיהיה אפשר לברך סעודה שלישית ליד בית הכנסת . ניתן אולי להכשיר מעלית שבת נוספת בעת שיש תפוסה מלאה במלון
-
חוות הדעת של יוסי
קוקה יוסי ,אוקטובר 2022
לאחר מספר שהיות במלון ובפתאל יש ירידה רצינית בתחזוקה, איכות החדרים, האוכל וכיו