בחזרה לדף מלון
8.8
מבוסס על 341 חוות דעת
85% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עשהאל
שער עשהאל ,פברואר 2022
אין מענה בקבלה חגגנו יום הולדת ,ולא היתה שום תשורה כלשהי ,כפי שהובטח לי ,ורק לאחר פניות חוזרות ונשנות ,הביאו לנו משהו צנוע מאוד ובשעת הערב המאוחרות. כמו כן שכחתי בחדר מטען נייד ,הודעתי למחלקת אבדות של המלון ,וטרם קיבלתי תשובה כלשהי.
-
חוות הדעת של שגיב
כהן שגיב ,פברואר 2022
אחלה שירות מקצועי ואדיב
-
חוות הדעת של זהבה
ברסינסקי זהבה ,פברואר 2022
כשהזמנו את הנופש, לא נאמר לנו, למרות שבמלון ידעו שמדובר ביום שישי בו מתקיים מרתון תל אביב. היו לנו כרטיסים למוזיאון בבוקר שלא מומשו כי לא ניתן היה לצאת מהמלון. בפועל נתקענו במלון כי אחרי שתיים כבר לא היה לאן לצאת. הכל ממילא היה סגור מסביב בגלל המרתון, כך שהרגשנו מרומים. חגגנו יום נישואים וציפינו להרבה יותר. המקלחת הייתה קטנה מאוד, ישנה וממש לא מצדיקה את השם "הרודס"...בקיצור,האכזבות ממש.
-
חוות הדעת של אסנת
ארזואן אסנת ,פברואר 2022
היה ממש נפלא וחדר מפנק מאוד
-
חוות הדעת של Avital
Fux Avital ,פברואר 2022
הוספנו תשלום לשדרג את החדר. נאמר לי שהחדר טוב יותר. המים בשירותים לא ירדו בקלות וכל פעם היינו צריכים להוריד מספר פעמים, הידית של הברז נשארה לי ביד והברגתי אותה חזרה. הצלחנו להחליק את זה כדי שלא יפגע בהנאה של הנופש. בבוקר התנתק חתיכה של מתכת במרפסת והכתה ברעש על מתכת נוספת. הרעש העיר אותנו בבוקר ולא נתן לנו להתפנק בשינה מאוחרת כמו שחלמנו לעשות בחופש. כשחזרנו הביתה, כתבתי לאחראית קישור לקוחות. היא ענתה שפעם הבאה שנגיע למלון, היא תדאג לנו. עניתי לה במייל חזרה והיא לא טרחה להגיב למייל שלי. שמעתי כל כך הרבה על הרודס תל אביב והייתי בשוק מהחוסר יחס של מי שאמורה להיות אחראית על קשרי לקוחות.
-
חוות הדעת של מירה
קליימן מירה ,פברואר 2022
האוכל טעים שירות טוב ביקשנו עריסה לתינוק היינו צריכים לבקש פעמיים ואז הביאו עריסה שבורה. לאחר מכן סוב היינו צריכים לבקש פעמיים שיחליפו וכל זה לקח בערך 6 שעות של עד שהביאו.
-
חוות הדעת של אסף
אלול אסף ,פברואר 2022
השירות האוכל היחס וואוו וואוו