בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 499 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יעל
גץ יעל ,ספטמבר 2023
שלחתי מייל למחלקת שרות אני מתארחת פעמיים רבות אצלכם ופעם רמת ההזנחה נוראית היה לנו בארון חלוק רחצה תלוי כאילו נקי שהדיף ריח נוראי היה מרוח כתם צואה שלחתי גם תמונות
-
חוות הדעת של דניאל
שלום דניאל ,ספטמבר 2023
כיף אצלכם ,ממש תענוג
-
חוות הדעת של גיורא
הרמן גיורא ,ספטמבר 2023
היה נחמד כל הפינוקים בחדר אוכל, בופה קבלת פנים, ארטיקים חינם והפתעות בחדר. עם זאת, שום מתנה לא תכפר על עוגמת הנפש. התמודדנו עם התנהגות מחפירה של המלון במהלך החופשה. ראשית, והכי חשוב- נעלו אותנו מחוץ לחדר שלנו ב11 בלילה ולא הודיעו מראש. באנו לחופשה של 2 לילות בעלות של כ8000 ש"ח, שילמנו בשמחה ובגלל ההפרש של תוספת עוד לילה, עשיתם פעולה אלימה ולא מידתית, ללא הודעה מראש. ראוי לציין, שאבטחה חיכתה לנו מחוץ לחדר, כאחרון העבריינים, רק כדי שנעשה פעולה זוטרה שיכולה אף להתבצע באופן אוטומטי או להסדיר זאת בתחילת החופשה. דרשו מאיתנו לרדת פיזית, בשעת לילה מאוחרת, לקבלה כדי להסדיר זאת לאחר שנעלו אותנו בחוץ. שנית, אנו אנשים דתיים ובאנו למלון עבור הסוכה. מעבר לכך שהסוכה הייתה בבריכה ופגמה ביותר באווירת החג, השירות והמענה היה גרוע. בערב החג, כאשר נכנסנו לסוכה השולחן לא היה ערוך ואף מלוכלך. למחרת, הבזיון התעלה על עצמו כאשר בארוחת הצהריים המלון לא היה ערוך בכלל לארוחות בסוכה. הסוכה עוד הייתה מלוכלכת עם שאריות של חלב ואוכל מארוחת הבוקר וגם לאחר שאמרנו שאנחנו אוכלים בסוכה, אף אחד לא עזר לנו לסדר ולערוך. לבסוף, כשכבר הגיע עובד, הוא הביא מפיות מלוכלכות וערך איתן את השולחן. באנו בשביל סוכה ולא היה לנו חג. שלישית, נקודות לתשומת הלב: *אף אחד לא דיבר איתנו על הרשמה לסוכה וכשחשבנו בעצמנו הועברנו מפקיד לפקיד עד אמרו לנו לרדת פיזית למטה לסגור מקום בסוכה כשתוך כדי המארחת סוגרת מקום בטלפון לאורחים אחרים. *ביקשנו חדר בקומה נמוכה וקיבלנו בקומה 7, ובקבלה נטען שאין אפשרות אחרת. 7 קומות לעלות ולרדת כשיש מעלית שבת אחת איטית, אינה מוסיפה לחווית האירוח. *חניה: התקשרנו מראש ל"שירות ללקוח" כדי לברר על חניה וקיבלנו מידע מוטעה שעלה לנו בהתרוצצות ובתשלום חניה גבוה. זה אינה הפעם הראשונה שאנחנו מתארחים בהרודס אבל השנה הייתה לנו חוויה ממש גרועה, לא קיבלנו תמורה הולמת למחיר. הושקע הרבה מאמץ בכתיבת מכתב זה כדי לאפשר לכם לשפר להבא.
-
חוות הדעת של סיגל
גליקסברג סיגל ,ספטמבר 2023
יאירוח מושלם שרות של הצוות נהדר במיוחד הקבטים ובתוכם רוסלאן וקים
-
חוות הדעת של דניאל
שלום דניאל ,ספטמבר 2023
כיף אצלכם ,ממש תענוג
-
חוות הדעת של דוד
שושן דוד ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של לי
עטרי לי ,ספטמבר 2023
השירות לחדר לקוי מאוד. כשהזמנתי מגבות הם הגיעו אחרי שעה וחצי. הדלת בשירותים והרהיטים בחדר מקולפים ואכןלים. ישנים מאוד. הגיע הזמן לשפץ!! לא ייתכן שמלון 5 כוכבים שמכבד את עצמו יראה ככה.