בחזרה לדף מלון
8.8
מבוסס על 341 חוות דעת
85% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מנחם
יוספי מנחם ,פברואר 2022
מושלם
-
חוות הדעת של אסתי
בן עזרא אסתי ,פברואר 2022
וואוו וואוו וואוו הייתי בהרבה מלונות של פתאל וגם באחרים ואף אחד לא היה ברמה כזאת גבוהה! שאפווו ענקי ממש נהנינו ובהחלט נחזור בעתיד
-
חוות הדעת של טל
חיון טל ,פברואר 2022
כאשר הגעתי למלון קיבלתי את החדר בצורה נעימה וחביבה, לאחר הגעתי לחדר שמתי לב כי קיים אפליקציית יוטיוב בטלויזיה, ניסיתי להפעיל כשעתיים ולבסוף התקשרתי לשירות ואמרו לי כי ישלחו נציג, לציין כי ההמתנה היתה ארוכה ובשעה 20:00 התקשרו שנית ושאלו אם הכל בסדר ציינתי בפניהם כי לא הגיע נציג לסדר את האפליקציה נאמר כי יגיע בהמשך, אך זה כבר לא היה רלוונטי כי ביתי הייתה צריכה ללכת לישון. לאחר שהיא נרדמה דפקו בדלת בצורה לא נורמלית ובנוסף גם פתחו את החדר בלי בושה. כדי להניח את היין והכוסות שהיינו צריכים לקבל טרם הגעתנו לחדר, דבר שלא מקובל. דבר האחרון והכי מבאס שקרה זה שהדלת של המרפסת לא היתה אטומה ונכנס קור בלילה אשר גרם לילדה שלי להתקרר כל הלילה סבלה מקור ורעשים.
-
חוות הדעת של אילנית
רז אילנית ,פברואר 2022
ארז ואילנית ; היינו בחדר 211 בשישי שבת ברצונינו לציין לטובה את משגיח הכשרות והעוזר שלו : עבור התפילות היפות שהיו בבית הכנסת ערבית שחרית ומנחה היה אוירה דתית עם הרגשה ביתית , קראית התורה הייתה מדהימה השירוץ הדתי שנתנו לנו היה מצויין ההדרכה , ההסברים , והכי נעים היה הקפה והעוגה לפני תפילת שחרית , והכי הכי נעים זה שהדלת הראשית למלון לא הייתה מחוברת לחשמל , אני ואישתי בטוח שנגיע בחופשה הבאה למלון שלכם תודה רבה לכם ארז ואילנית רז
-
חוות הדעת של חנה
ניסימוב חנה ,פברואר 2022
היה ממש כיף שפע אוכל שירות מצוין ועוד משהו קטן המשגיח היקר אורי עזר לנו מאוד בתפילות בהשגחה ובהכל היה ממש כיף תודה רבה !
-
חוות הדעת של אילנית
קימחי אילנית ,פברואר 2022
אין מזגן על קירור, נאלצנו לישון עם דלת מרפסת פתוחה ורעש מבחוץ לא אפשר לישון כל הלילה. סיוט!!! זה הפתרון שקבלנו בפנייה לשירות חדרים. רמת הניקיון היתה בינונית!!!
-
חוות הדעת של רוית
בנאיון רוית ,פברואר 2022
היה לי סתימה בחדר, קראתי לשירות חדרים הגיע איש שירות שהתווכח שככה השירותים אמורים להיות, הסברתי שאם אבצע שימוש הכל יעלה למעלה ויצור הצפה, איש השירות התעקש והתווכח איתי כלקוחה שאין סתימה, לאחר השימוש באמת הייתה סתימה והוא חזר חזרה. לא צריך להתווכח עם לקוח על עניין כל כך בסיסי במלון ברמה כזאת. בנוסף, בארוחת הבוקר נגמר הלחמים ולא דאגו ללחם נוסף.