בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 341 חוות דעת

85% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של akiva

    פברואר 2022

    צ'ק אין מהיר,שידרגו לנו את החדר לקומה ה-17 ארוחת בוקר מפנקת, קונספט המלון של תל אביב של תחילת המאה ה-20 יחד עפ פנוקי המאה ה-21 מצאו חן בעיננו.

  • חוות הדעת של משי

    פברואר 2022

    תודה על אירוח מושלם, החדר היה מרווח נקי ונעים, הנוף מעלף, הארוחת בוקר הייתה היסטרית, מגוונת ומרשימה, השרות היה מעולה, כל האווירה הייתה מושלמת, כמובן שנחזור שוב וגם נמליץ לחברים. תודה!

  • חוות הדעת של דוד

    פברואר 2022

    הפעם אכזבתם אותי מאוד ! הודעתי שאני חוגג יום הולדת לאשתי ולא היתה שום התייחסות מצד המלון לנושא זה וזאת למרות שתזכרתי את נציגת הקבלה פעמיים גם כשהגעתי וגם למחרת תתביישו לכם

  • חוות הדעת של אביזמיל

    פברואר 2022

    מלון שאהבתי תמיד לבוא אליו מדימונה...הייתי אומרת שלא נשאר כמו שהיה

  • חוות הדעת של ענבל

    פברואר 2022

    החדרים מיושנים מאוד ,כתמים של עובש על הויטרינה,המים בשירותים כל הזמן עולים וצריך ללחוץ מספר פעמים כדי שיעבוד. מגוון האוכל היה טוב אך התפוא של המוקרם לא היה מבושל מספיק והרביולי היה שרוף

  • חוות הדעת של גיל

    פברואר 2022

    בסה"כ חוויה טובה אך מתוך רצון שתשפרו את החוויה לבאים אחרינו, אציין מס' דברים: 1.כשמזמינים באתר, מצוין כי יש חניה של המלון והיא על בסיס מקום פנוי. העניין הוא ששכחתם פרט שולי שהחניה בתשלום של 160 שח ליום. לא דבר של מה בכך וההערה שלכם נותנת הבנה כי החניה כלולה. 2. קרסולת הכניסה אינה אוטומטית וכבדה מאוד בכדי להזיזה. מן הראוי היה שאם אינה מתפקדת, יש לאפשר כניסה דרך אחת הדלתות הצידיות. 3. נסיון להתקשר לקבלה למענה/ שאלה כלשהיא עולים בתוהו. יש מוסיקת רקע וגם אחרי 6 דקות לא נעננו. נאלצתי לרדת לקבלה. חבל, מאוד בסיסי שהזמינות בטלפון דרך הטלפונים של החדרים תהיה מיידית ולא כפי הנראה נכנסת למעגל המתקשרים החיצוניים. 3. ארוחת הבוקר היתה מצוינת ומלאה מכל טוב אך עמדת החביתות היתה עמוסה יחסית וההמתנה ארוכה (במקרה שלי מעל רבע שעה) לא נראית לי סבירה. ויכול לומר לכם שאם מנהל חדר האוכל היה ערני מספיק כדי לדאוג שיסייעו לאותה בחורה צעירה שדאגה גם להביא ביצים ושאר ציוד מהמטבח וגם לקבל את ההזמנות ולבצע כשעובד נוסף יכל לסייע לה רבות וגם זה רק כשיש נניח מעל 3 לקוחות בתור. 4. עצי הפרי בחדר האוכל איבדו מחינן לטעמי ונראים ישנים וחיוורים. בהשקעה קלה יחסית ניתן לחדש/לרענן. ויש לכך חשיבות כי זו חזיתכם כאשר רואים את המלון מהטיילת בעיקר בשעות הערב. ומראה צמחייה ירוקה ושופעת רק מוסיפה לכם נקודות לטעמי. 5.מיזוג- לא יודע אם העניין מכוון לתקופת החורף אך רק אופציית החימום עבדה גם כשהעברנו למצב קרור. נאלצנו לכבות ולפתוח חלון לזמן מה בכדי לאוורר. מאחר שהגענו רק ללילה אחד אז ממש לא רציתי להתלונן ולעשות סיפור מהדברים שניתנים להכלה. מה שכן, מקווה מאוד שמישהו אכן קורא את ההערות ומתייחס אליהן ברצינות. אשמח להתעדכן... גיל נייד: 054-3378967

  • חוות הדעת של רועי

    פברואר 2022

    היה מושלם כולל החלפת חדר בעקבות מיטה מופרדת .

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור