בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של נתנאל

    יולי 2023

    מלון נקי מסודר אירוח נעים ואוכל טעים

  • חוות הדעת של נעמה וגיא

    יולי 2023

    חיכינו למשוב הזה כדי לספר שבקבלה פגשנו את יונה,סיפרנו לה שזה יום הנישואין שלנו ואנו מחפשים מלון אחר במקום המלון המעופש שהזמנו באינטרנט. יונה הייתה מקסימה, אדיבה וישר החלטנו לקחת אצלכם חדר, בזכותה. היא שידרגה אותנו והפכה לנו את יום הנישואין למושלם!!! החדר היה מרווח ונעים עם מרפסת קטנה וחמודה וזה היה בדיוק מה שחיפשנו. תודה רבה וללא ספק נחזור אליכם שוב!!

  • חוות הדעת של Orly

    יולי 2023

    הי. 1) בכל פעם שהטלווזיה נדלקה וכובתה היה עלינו להמתין לביצוע איתחול. מאוד לוקה בחסדר. היו פעמים שהתקשרתי וכלל לא הגיעו לתקן בעיה זו. 2) יש לשים יותר מגבות למקלחת וידיים. 3) לכ היה טישו למרות שקיים מתקן שכזה באמבטיה. 3) מכסה האסלה היה שבור.לכאורה תקנו.רק ישנו שוב הכל זז והתנדנד 4) אוכל היה טעים ומגוון. 5) רציצי להאריך שהייה במלון והמלון הציע מחיר מאוד גבוה!! בזכות מרוואן נשארתי במלון. טרח טאמר להזמין דרך האתר. הםרש של 500 שח לעומת המחיר שבקשה הפרידת קבלה?? במקום לעודד אותי להשאר בעצם גרמה חי לחפש מלון אחר בתא. לטיפולכם אודה . ד״ר אורלי ניסל.

  • חוות הדעת של גילה

    יולי 2023

    הגענו 5 אחיות יחד להנות אכן נהנינו מאוד הכל היה 10 תודה

  • חוות הדעת של ורד

    יולי 2023

    תכננו את החופשה הזאת במשך חודשים, והתאכזבנו מאוד מהמלון. חדר ישן ומוזנח. המים באסלה עלו על גדותיהם והאסלה לא התרוקנה כמו שצריך (הגיע איש אחזקה שאמר שזה בסדר אבל חששנו להשתמש בה). הטוש השפריץ לצדדים, והרצפה הייתה דביקה. בפעם הבאה שנגיע לתל אביב ניקח מלון בוטיק בחצי מחיר, לפחות החדרים שם יהיו פחות מוזנחים.

  • חוות הדעת של רמי

    יולי 2023

    היה נפלא היחס השרות והאווירה הכל היה מושלם

  • חוות הדעת של אביבה

    יולי 2023

    תמיד נעים לחזור להרודס מלון נעים וחמים

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור