בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של Michal

    יוני 2023

    חדרים מיושנים. החלפתי 4 פעמים חדר עד שהגענו לחדש סביר. במקלחת המים משנים את הטמפרטורה

  • חוות הדעת של אור

    יוני 2023

    הרצפה הייתה מלוכלכת כל הזמן, היו לנו נמלים על השולחן, המים לא ירדו כמו שצריך בשירותים. זמן ההמתנה למעלית היה לא סביר. הבריכה קטנה מידי,

  • חוות הדעת של נל

    יוני 2023

    הבריכה ממש מתחת לכל ביקורת. החדרים היו בסדר, ארוחת ערב הייתה בסדר בוקר בשבת קצת דלה - ירקות בארוחת בוקר היו ממש עייפים וגבניות שרי רקובות.

  • חוות הדעת של הילה

    יוני 2023

    המלון נקי אוכל מעולה עובדים שירותיים הבעיה היחידה הייתה חוסר הגבלה של שתיית אלכוהול בבקבוקים זכוכית בבריכה

  • חוות הדעת של מיטל

    יוני 2023

    כשמסתכלים על החוויה כולה מציר לדעת שזו חווית אירוח ברשת פתאל ועוד במלון דגל כמו הרודס. מבחינה כלכלית אנחנו לא מאפשרים לעצמנו בדרך כלל להתארח במלונות ברמה כזו.חסכנו והגענו עם ציפיות לחגוג יומולדת 40. ובתור עובדת פתאל לשעבר באתי עם ציפיות. חייבת לציין שהתאכזבתי בכמה רמות:1.תחזוקת החדרים מביישת אכסנייה, דלתות מתקלפות, עובש במקלחת, מרפסת בלויה, אבנית, מנורה שרופה , מנורות לילה שבורות. 2. תחושת אירוח: ציפיתי לקבל פינוק קטן לחדר בגלל היומולדת, אמרו לנו שישלחו לנו, לבסוף היינו צריכים לבקש שוב (שתאכלס זה כבר איבד את האפקט שלו),וגם פה , תורידו את הפרלינים- מזעזע בטעם. 3. שימוש במתקנים: אין מקום בבריכה שגם היא אגב עם מרצפות שבורות בתחתית, אין מספיק מקום , אין מספיק כיסאות, הרבה אורחים פשוט ויתרו על הבריכה. הזמנו אירוח בספא,קיים ניתוק ואין הטבה לאורחי מלון, התחושה שצריך שוב להתלבש כדי ללכת לחדר ממש מוזרה. כן חשוב לציין כי הפקידה בקבלה היתה מקסימה ועל טף שהיתה לה מכוונות עסקים וגרמה שלי לעשות מועדון ידעה לעשות זאת בצורה אדיבה עם ראיית הלקוח במרכז. אני לא נוטה לרשום חוות דעת לא טובות אני פשוט לא מגיעה, אבל הפעם, בתור עובדת פתאל, והעובדה שחסכתי לא מעט זמן כדי להגיע לחופשה הזו, התאכזבתי ממש קשות וכל הזמן בראש עבר לי אם רק דוד פתאל היה יודע שככה מתנהל המלון שלו. עוד אוסיף וכן אחמיא למגוון הריב שקיים בחדר אוכל, לצערי גם כן המנות הבשריות לא היו ברמה גבוהה. בקיצור , עליכם לעשות בדק בית פנימי , אם המלון הזה בקנה אחד עם הרמה שאתם מתכתבים איתה ברשת. חבל.

  • חוות הדעת של ויקטוריה

    יוני 2023

    שירות טוב, אוכל איכותי וטעים בריכה חמודה אבל חדרים מבקשים שיפוץ.

  • חוות הדעת של אנה

    יוני 2023

    שירות מעולה , צוות אדיב

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור