בחזרה לדף מלון
9.4
מבוסס על 284 חוות דעת
94% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אורי
ברנס אורי ,יוני 2022
הכל היה מעולה האוכל החדר הנקיון צוות המלון הכל רצינו לציין בעיקר את ולדימיר שעשה מעל ומעבר לעזור לנו עקב מוגבלות אשתי וכמובן את דנה בקבלה שדאגה לנו לחדר כל הכבוד לכם רוצים לשוב ולהתארח כבר מתגעגעים יישר כח
-
חוות הדעת של ליאת
בן חיון ליאת ,יוני 2022
מלון מצויין שירות מקצועי ואדיב אין לי מילים !!! שקט ורגוע נהנינו ממש זאת פעם ראשונה שלנו בויטליס
-
חוות הדעת של ליאור
מאור ליאור ,יוני 2022
חוויית האירוח הטובה ביותר שנתקלנו בה! הגענו לארבעה לילות ביוני ופגשנו צוות חם ואדיב, כל הזמן דאגו לשלומנו ובדקו אם משהו חסר.. הילה ושלמה מהחדר אוכל, צוות המשק וכמובן השף חמודי שכל ערב דאג לי למנה לבקשתי בגלל היותי צמחונית! פשוט אין עליכם! המלון נעים, נקי, בעל המון פינות חמד והמון מתקנים שפשוט לא בא לך לצאת מהמלון.. חייבת לציין גם את ולדימיר שתמיד היה שם לעזור בדברים הקטנים ולברך אותנו ליום טוב.. היחס של העובדים חשוב לא פחות מאיכות המלון וזה מה שהופך את החופשה לכלכך מפנקת! האוכל בכל הארוחות היה פשוט מצוין, החדרים מהממים וחוף הים והבריכה שתמיד מתוקתקים.. המשיכו כך!
-
חוות הדעת של משה
סעדיה משה ,יוני 2022
חדרים יפים, אוכל מצוין, ברצוני לציין לטובה את שני המנקים שניקו את חדרי. העו בסדר גמור
-
חוות הדעת של אופל
עזר אופל ,יוני 2022
שירות ברמה הכי גבוהה שיש תשומת לב לכל הפרטים הקטנים, והיו קשובים לצרכינו
-
חוות הדעת של מוריה
בשארי מוריה ,יוני 2022
היינו בסוויטת אקסקיוטיב היא הייתהיא הייתה גדולה ומרווחת וזה היה ממש כיפי ומדהים. לצערי רמת הניקיון הייתה נמוכה מאוד. החדר והשטיח לא הין נקיים והייתה תחושה של לא מעט אבק.
-
חוות הדעת של רננה
רגב רננה ,יוני 2022
ראשית, נהנינו מאוד מהחופשה כך שאין במשוב זה להוות תלונה/בקשה לפיצוי כלשהו. איננו נוהגים להתארח במלונות פתאל מאחר ולתפיסתינו סטנדרט החדרים/מזון/שירות אינה תואמת לסטנדרט אותו מציעות רשתות אחרות בארץ ובעולם. התארחנו בסוויטה במלון יוקרה, אך רמת הגימור ונקיון הותירה מקום לספק. החניון של מלון וטאליס מזעזע, חשוך, מלוכלך, מצחין, מלא בשלוליות מים - כך שגם אם התמזל מזלו של אורח למצוא מקום חניה, קבלת הפנים מזכירה במעט את חניון כיכר אתרים בתל אביב= חוויה לא נעימה בעליל. המעליות בדרך לחדרים מלוכלכות, לוח המקשים באחת מהן רופף למגע. החדר - גדול ומואר, אך רמת הגימור והנקיון אין גבוהות...ממקום מושבי על הספה ראיתי סימני קפה של קודמיי בחדר...ישנם מצבורי אבק במקומות שונים בחדר ושאריות צבע על הרצפות בשירותים..אלו דברים קטנים שלא הפריעו לחופשתינו אבל בהחלט תפסו את העין. דברים שאינם עומדים בקנה אחד עם הגדרת המלון כמלון אקסקלוסיבי/מפואר. באשר לארוחת הבוקר - כאשר גובים כאלה סכומים, וכאשר מדובר באזור קטן ואקסקלוסיבי של המלון, אני מצפה - כפי שניתן למצוא במלונות רבים אחרים בארץ ובחול - שרמת האוכל תהיה גבוהה - הסלטים יהיו טריים (הם לא!) המבחר יהיה נדיב ואיכותי (בדגש על איכותי), הלחמים יהיו טריים (לא הצטיינו בטריותם) והשירות יהיה אדיב. בתחום זה - בארוחות הבוקר וארוחות הביניים גם בקומת הקלאב (11) יש הרבה מקום לשיפור. במהלך השהייה עשינו שני טיפולים - המטפלת שלי הלנה - היה נפלאה ומקצועית - הספא עצמו (בקומה L1) אינו עונה על הסטנדרטים של מלון ספא (בטח לא כאלה של מתחריכם מרשת ישרוטל) ולמעט חדר המנוחה המקסים, לא מצאתי ולו דבר אחד מרגיע בכל המתחם.