בחזרה לדף מלון
9.4
מבוסס על 284 חוות דעת
94% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אלי
דמרי אלי ,יוני 2021
הכל היה מושלם
-
חוות הדעת של אנדי
סגל אנדי ,יוני 2021
המלון נעים ומפנק , מאפשר שקט ורוגע , רמת השירות גבוהה מצד כל אנשי הצוות .
-
חוות הדעת של קירלי
מיכאל קירלי ,יוני 2021
חדר מרווח, שירות אדיב, אוכל מצויין
-
חוות הדעת של אלעד
זיקרי אלעד ,יוני 2021
10 שנים ואף פעם לא מתאכזבים
-
חוות הדעת של זאב
מינטוס זאב ,מאי 2021
מלון נעים ושקט, שירותי אירוח ברמה גבוהה, צוות איכותי, שירותי ומסביר פנים. החדרים ללא מרפסת , היה ריח לא נים שטופל. ניקיון החדרים מתבצע בשעות הצהריים במקום בבוקר- גרם להפרעה.
-
חוות הדעת של מעיין
וייסמן מעיין ,מאי 2021
אירוח ברמה גבוהה מאוד, שירות אדיב ונעים
-
חוות הדעת של אלכסנדר
קלמפף אלכסנדר ,מאי 2021
מצד אחד, המלון מוצג כמלון יוקרתי חמישה כוכבים פלוס. מצד שני הרושם שהמלון עבר את הקורונה קשה ביותר. עם זאת,המחיר משקף את המלון שלפני הקורונה, ואפרט: 1. הצוות ברובו עושה רושם של צוות חדש שעדיין לא מבין את העבודה במלון מאד יוקרתי. 2. הספא מאד לא מרשים. 3. המאבטח בכניסה של הרודס הרגיל היה חשדן יתר על הנידה וביטא זאת בצורה לא מכבדת. לאחר בדיקה והסרת החשש לא התנצל והיה מאד לא סימפטי. 4. והכי חמור: עזבנו את המלון ביום חמישי רק כדי לגלות שהעיר עומדת ואי אפשר לצאת בגלל מרוץ מכוניות. ואני אומר, מלון שמכבד את עצמו וממצב את עצמו כמלון יוקרתי, מודיע מראש לאורחיו שמתכננים לעזוב ביום המרוץ, לתכנן את העזיבה כך שלא יעמדו שעתיים בפקק. זה היה מצופה וזה לא קרה. חלק מאנשים הלכו ברגל בגלל החשש לאחר לאוטובוס או טיסה. אנחנו זרקנו את המכונית והלכנו העירה, עצבנים ומיוזעים. ודוק, המרוץ לא היה הפתעה לעיר עצמה, רק אנחנו, התיירים, לא ידענו כלום ולא היה עלינו לדעת אלא דרך המלון. חבל.