בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.5

מבוסס על 371 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שרית

    ספטמבר 2023

    כמו בכל פעם שהגענו למלון גם הפעם מאד נהנינו . החדר מאד נקי, שדרגו את האמבטיה החליפו את הוילון בזכוכית. המלון עצמו מאד נקי, האוכל טעים. הצוות שרותי ואדיב ובמיוחד ולדימיר שעומד בכניסה והמנהלת ליאת שחשוב לה כל כך שהאורחים יהנו.

  • חוות הדעת של אליס

    ספטמבר 2023

    השירות מצוין זה התחיל מהדומר בדלת שהוא מקסים צוות המסעדה הבריכה כולם.

  • חוות הדעת של רון

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של חן

    ספטמבר 2023

    מאוד אהבנו להתארח אצלכם, כבר משנת 2010 אנחנו בוחרים חופשה זוגית אצלכם. בפעמים האחרונות חלה ירידה משמעותית בחווית האירוח, ובכל פעם חשבנו שאולי זה חולף או שנפלנו במקרה.. הפעם הזו הוכיחה לנו שהמלון אכן בירידה. שירות המלצרים מאוד לא מקצועי - מושיבים אותנו לשולחן בארוחת ערב - ממתינים 7 דק בכלל שיתייחסו אלינו ויתנו לנו תפריטים. לתפריט לא ניתן תפריט הספיישלים למרות שהיה, ולא הוסבר לנו על כך דבר. היינו צריכים לבקש בעצמנו (וביקשנו כי אנחנו מכירים שזה קיים). כך גם בארוחות הבוקר, קפה וחביתות מגיעים באיחור רב, אחרי שכבר שבענו ממה שמוגש בבופה. האוכל בארוחות הערב היה טעים מאוד, למעט אורחת שישי בערב שלא הייתה טעימה. אין ספק שבשנים עברו השקעתם יותר והירידה ניכרת. יחס הפקידה בספא היה מאוד לא לבבי, אנחנו שומרי שבת והזמנו מראש מסאג' ליום שבת. בהגענו לספא ביקשה שנחתום על הצהרת בריאות, והוסבר כי לא נוכל לחתום לאור השבת. הפקידה לא אהבה זאת, ודיברה בטון מאוד מתנשא ולא נעים, עד שבסוף מצאה פיתרון ומילאה היא בעצמה את השאלון אבל התחשובה הייתה ממש לא נעימה ובטח לא מצפים לכזה יחס ממלון כזה יוקרתי ובמחיר שאנחנו שילמנו. כמו כן לסדינים היה ריח לא טוב. אני מתנצלת על כך שאני צריכה להתלונן, אבל לאור המחיר ששילמנו אני חושבת שהרווחתם זאת ביושר.

  • חוות הדעת של רחל

    ספטמבר 2023

    האירוח היה מעולה שרות טוב אבל אבל גדול כבר עשור שאין מקלחות עם וילון זה כבר היסטוריה , המזרנים על הפנים

  • חוות הדעת של מעיין

    ספטמבר 2023

    השירות בויטאליס ירד פלאים - בתור לקוחות חוזרים גם לפאלאס וגם לוטאליס הפעם התאכזבנו מאוד

  • חוות הדעת של אבי

    ספטמבר 2023

    ניכרים שינויים שנעשו מהפעם האחרונה שהייתי בחודש דצמבר 22 שלא עודכנו עליהם ושמטרתם לחסוך או להגדיל רווחים. חבל שלא ידענו מראש. חלקם גדולים כמו ביטול פס חם בטרקלין וחלקם קטנים כמו סוג נייר הטואלט ששונמך.מעבר לשילשולים חד פעמיים אחרי הארוחה הראשונה בטרקלין ושלט טלוויזיה תקול בחדר היה תקין.

חיפוש חופשה בהרודס ויטאליס אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור