בחזרה לדף מלון
9.4
מבוסס על 284 חוות דעת
94% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של דוד
בוהדנה דוד ,נובמבר 2018
צוות המלון אדיב ושירותי מתקנים ברמה גבוהה מאוד חדר אוכל והצוות ברמה מאוד גבוהה אין ספק כי אחזור שוב להתארח במלון
-
חוות הדעת של עזרא
אשבל עזרא ,נובמבר 2018
ראשית עדי מנהלת הקבלה שמעה אותי בקבלת מנסה לקבל את החדר הקבוע שלי מפקידת הקבלה ישר יצאה ופתרה את הבעיה בנוסף פינקה אותי ואת בת הזוג שלי בשדרוג הלנץ בקומה 11 ובקבוק יין לחדר ופירות. על זה מגיע לעדי ישר כוח וכן מאחל לה התקדמות מהירה. זה מגיע לה על היחס החם לי ולכל החברים שהיו איתי. כמו כן דאגה להפתיע את אחד החברים במסעדת התמרין בבלונים ויין לכבוד היומולדת שלו. אנחנו כל שנה באים לשבוע ומרגישים שזה הבית השני שלנו בחופשות. תודה אישית לעדי המנהלת הקבלה וליאל בלובי בקומה 2 והצוות שלו. אנחנו כבר מתגעגים אליכם. תודה רבה מכולם
-
חוות הדעת של אמיר
קלינה אמיר ,נובמבר 2018
מלון נהדר, במיקום מעולה, הכולל את כל השירותים ברמה גבוהה ביותר, אוכל יוצא מן הכלל, שירות חם של צוות אדיב ויוצא דופן. החדר בו שהינו היה מעולה ורמת הניקיון והשירות הייתה גבוהה מאוד. רמת התחזוקה והניקיון בשטחי המלון, גבוהה מאוד גם כן. מגיעים למלון זה כמעט כל שנה, ונשארים עם "טעם של עוד" והמתנה לפעם הבאה... ממליץ בחום.
-
חוות הדעת של מלי
אמיתי מלי ,נובמבר 2018
תחילה אומר שזו הפעם הראשונה שלנו במלון הזה ובהחלט לט האחרונה. היחס האישי והסבלנות לאורך כל השהות, השירות, הנקיון, האכפתיות הם רק מעט מהתחושה שהציפה אותנו. למרות שהמלון יחסית גדול יש תחושה של אינטימיות זוגית ומושלמת והיחס האישי שאתה מקבל מסביב כאילו רק אתה נימצא במלון.
-
חוות הדעת של דור דוד
אמור דור דוד ,נובמבר 2018
בקטע טוב (: שהמלון הוא מושלם ושווה וחייב להתארח בו ולנסות בו את החוויה המדהימה.
-
חוות הדעת של יוסי
גרינפלד יוסי ,נובמבר 2018
-
חוות הדעת של יאיר
שנבל יאיר ,נובמבר 2018
כמה חבל שאתם נופלים בפרטים הקטנים למה עיתון שאתם מחלקים לא כולל את הדף הראשון למה מגיע לנו 4 קפסולות קפה עבור 3 ימי שהיה מ עבור יום אחד מקבלים אחד ושליש למה אי אפשר לסדר הסעה לשד כפי שהיזמנתי . לא מעניין אותי הבעיות שבין הקבלה לביטחון שלכם . אקורד הסיום הוא שהיתרגזתי אחרי ה תנ של 25 דקות להסעה לשדה והיזמנתי מונית בעצמי ועל חשבוני .הלך כל הכיף