בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 569 חוות דעת
91% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אורנה
פילי אורנה ,אפריל 2023
היה רעש כל הליחה ששמענו בתוך החדר, חדר אוכל צפוף ולא נקי, מחיר יקר מידי עבור פחות מידי
-
חוות הדעת של לאוניד
גודר לאוניד ,אפריל 2023
קבלה מהירה ונעימה, שירות מצוין, תחזוקת החדר פחות טובה
-
חוות הדעת של רונן
בנדט רונן ,אפריל 2023
יופי של שירות מרגע הכניסה תוך כדי השהייה ועד לשנייה האחרונה
-
חוות הדעת של אתי
זגורי אתי ,אפריל 2023
החדר נקי ומסודר , הצוות מוכן לעזור בכל בקשה. ממש בית מלון מפנק
-
חוות הדעת של Lilach
Ishai Lilach ,מרץ 2023
החדר היה כבר שחוק…. בעיקר השירותים מקלחת…. אבל הבעיה המרכזית היתה שלא ניתן להאפיל את החדר, אור נכנס מכל מקום בגלל גודל החלונות וגם רעש מהרחוב, בגלל אלה לא יכולתי לישון בלילה והייתי עייפה כל היום למחרת
-
חוות הדעת של אושרית
כהן קדושאי אושרית ,מרץ 2023
מלון רוטשילד 22 הוא מלון הבית שלנו בתל אביב . מתארחים בתדירות גבוהה מאוד ונהנים מאוד . בסוף השבוע הזה היו שני אירועים שהעיבו על החופשה. ראשית, קיבלתי טלפון ממנהלת המשק בה נאמר לי שבני בן ה-13 זרק דברים לרצפה בכוונה על מנת להכעיס את אחד העובדים. כמובן שזו התנהגות לא מקובלת , התנצלתי מראש וניגשתי לשוחח עם הילד. הילד כעס ובכה שלא עשה דבר, אמר שמשקרים ושהוא לא יגיע יותר למלון.לא הצלחתי להבין את הפער. לאחר חזרתי התקשרתי למנהלת המשק שהזמינה את העובד . מסתבר שהילד לא עשה שום דבר בכוונה והוא לא מלכלך סתם. שהעובד כועס שקוראים לו לנקות כשמתפזרות גומיות שהילד משחק אתם ( ואפשר פשוט לומר לילד שזה לא משחק) , שהעובד כועס שהקוטר של החלד מכניס אבק . בשורה התחתונה, הילד התנהג כמו ילד והשאיר אחריו צורך סביר בניקיון . חוויה לא נעימה כלל במיוחד עבור הילד שלי שכל כך אוהב להתארח . אירוע אחר מתייחס להגעה בלילה. המחסום לחניה לא נפתח התקשרתי למוקד שקישר אותי למלון , למלון אחר מסתבר . הנציגה בקבלה הודיעה לי שאני לאורחת, שאין חדר על שמי .. היה מאוד לא נעים . בשיחה נוספת לא היה מענה בקבלה כלל .
-
חוות הדעת של שלמה
ניסים שלמה ,מרץ 2023
מלון מפנק ונוח