בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 569 חוות דעת
91% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ארנון
בן ששון ארנון ,אוקטובר 2022
חוויה מצויינת...צוות נהדר שתמיד מפנק,השומר בכניסה היה מדהים.
-
חוות הדעת של גלית
הוך גלית ,אוקטובר 2022
היה מעולה ,המלון דורש שיפוץ אבל העובדים עושים את המלון מקצועים אדיבים ושירותיים
-
חוות הדעת של אנטולי
בראל אנטולי ,אוקטובר 2022
המלון ברמה גבוהה, החדר שלנו (810) עם נוף מדהים בפינת הבניין, החדר יפה, אך קטן מאוד. היו פגמים בקרמיקה, כתמים בוילונות. כשהגענו המזגן לא עבד. לטחר שפנינו טופל מהר וביעילות. ארוחת הבוקר מדהימה והקונספט שארוחת הסוקר מוגשת בבר מדליקה. קיבלנו שירות מדהים בקבלה וגם סייעו לנו עם החניה מול הכניסה למלון. חוויה נהדרת גם בטרקלין העסקים של המלון.
-
חוות הדעת של דניאל
מלול דניאל ,אוקטובר 2022
שירות מצוין . טרקלין העסקים הוא שובר שוויון. ארוחת הבוקר טעונה שיפור
-
חוות הדעת של אורטל
זרגרני אורטל ,אוקטובר 2022
נעים ומעולה
-
חוות הדעת של סימה
גויכמן סימה ,אוקטובר 2022
שבוע קודם התחתנו, החלטנו לנצל את ההזדמנות להתפנק במלון לכבוד המאורע וגם לחגוג יום הולדת 30 לבעלי. בכל מלון אחר תמיד פינקו אותנו ביותר מבקבוק יין שנגיש לכולם בטרקלין, גם על שידרוג חדר עם נוף לים בסוף שילמתי למרות שבקושי ראו ים מהחלון. השירות בקבלה היה מסורבל, בערב שישי ביקשנו קרח לחדר אך נאמר שאין שירות חדרים למרות שהיה רשום שיש, נאלצנו לצאת לאחד הקיוסקים ולרכוש שקית קרח שלא היה בה כמעט שימוש. המקלחות בקומה 4 לא מזמינות, מגבות רטובות זרוקות, שיערות - חויה לא נעימה. זאת פעם השניה שאנחנו חוזרים אבל הפעם התאכזבנו. לשימור, ארוחת הבוקר והשירות היה נהדר.
-
חוות הדעת של Golan
Tamir Golan ,אוקטובר 2022
שירות מעולה הן בדלפק הקבלה, בטרקלין העסקים ובחדר האוכל. חדרים נקיים ומהממים, מלון ברמה גבוהה.