בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 569 חוות דעת
91% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אלמוג נויה
יור אלמוג נויה ,יולי 2022
חוויה מדהימה, למעט אחד העובדים בשבת בבוקר בטרקלין שנתן חוויה פחות נעימה. ארחיב בהמשך
-
חוות הדעת של קרין
ברקן קרין ,יולי 2022
-
חוות הדעת של עדה
איצקוביץ עדה ,יולי 2022
-
חוות הדעת של גיטה
בן הרוש גיטה ,יולי 2022
אני אחלק את חוות דעתי ל 2 הצוות במלון: צוות מדהים ושירותי מאוד נתנו לנו את התחושה שדואגים לנו בכל רגע ובכל בקשה במיוחד אלכס, אדם מקסים שעושה את עבודתו באהבה ודואג לאורחי המלון לגבי החדר וחדר האוכל: אני ובעלי מבקרים באופן קבוע במלונות של ישרוטל, אנחנו חברי מועדון שם ומבקרים מס פעמים בשנה במלונות של ישרוטל. לכבוד יום הולדתו ה 50 של בעלי החלטתי להפתיע במלון בתל אביב והצטרפתי למועדון של פתאל. חייבת לציין שמאוד התאכזבתי. החדר שקיבלנו מאוד מאכזב, רמת התחזוקה היא ממש נמוכה, ניקו את החדר היטב לפני שהגענו והיה ריח של אקונומיקה אבל המראה של הרצפה בחדר האמבטיה היה נוראי. הכתמים ברצפה, אבנית שהצטברה ואף אחד לא טורח לנקות. עלמהקיר בחדר האמבטיה היו 2 מתלים למגבות, מתלה אחד כנראה מתישהו נפל והשאירו חור בקיר. הרצפה במקלחת היתה כל כך לא נעימה למראה שנאלצנו להתקלח עם כפכפים. ציפיתי להגיע למלון בוטיק והתחושה היא שהגעתי למלון 3 כוכבים. לגבי חדר האוכל: האזור שבו ישבנו לאכול בחדר האוכל, הרצפה היתה מטונפת. ישבנו חצי שעה ואף אחד לא ניגש אלינו כדי להזמין קפה. השירות בחדר אוכל מאוד חובבני. והדבר הכי מזעזע היה האזור של האוכל, דלת המטבח פתוחה וכל מי שבא לקחת אוכל רואה ושומע את כל מה שקורה במטבח. ואני חייבת לציין שהמראה של המטבח לא היה מראה מלבב. נראה מלוכלך ולא אסתטי. אני כן רוצה להודות על המתנה המקסימה שחיכתה לבעלי בחדר.
-
חוות הדעת של לילך
עמר לילך ,יולי 2022
המלון מקסים נקי נעים במיקום מצויין ארוחת בוקר נחמדה מאוד
-
חוות הדעת של שני
ברנד שני ,יולי 2022
חוויית אירוח סך הכל טובה,חדר קטן מאוד
-
חוות הדעת של DARIA
SAVCHENKO DARIA ,יולי 2022