בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 215 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שירלי
אפשטיין שירלי ,ספטמבר 2023
כל הצוות - מהקבלה לאחראי במטבח ומלצרים והחדרניים היו מנומסים, סובלניים ושמחים לעזור. היתי חויה ממש חיובית
-
חוות הדעת של אורלי
הרוש שמואל אורלי ,ספטמבר 2023
היחס והשירות מעוליםםם!!!! חבל שאין היצע יותר גדול בארוחת ערב שבת ... למשל בפירות . היתה קערה קטנה ובה תפוחים ושזיפים . אנחנו בעונה ויש אבטיחים ומלון והיה מקום לשפע גם בזה ... כל היתר היה מעולה העובדים מאוד אדיבים !!
-
חוות הדעת של גילת
אנגל גילת ,ספטמבר 2023
חדרים נקיים ושירות מהמם
-
חוות הדעת של גילה
איינהורן גילה ,ספטמבר 2023
חדר מרווח נקי יחס הצוות אדיב ויעיל מקום מרכזי
-
חוות הדעת של אנה
מיכאלי אנה ,ספטמבר 2023
עשינו צאק אין במלון לאונרדו בוטיק ביום רביעי שבוע שעבר ורק לפני שבוע הייתה כתבה על ניקיון המלונות בתוכנית חסכון ומה מתברר? נכנסים לחדר כל המגבות עם חורים!! ועם כתמים שחורים!!! איך אני אמורה להתנגב בזה?? יצאתי מהמקלחת נוטפת מים והלכתי לקבלה להגיד לבחור העייף שלא רוצה לתת שירות שם את זה ולא היה לו מענה לתת לי חוץ מאני אשלח לך מגבות בנוסף מדליקים טלוויזיה הסאונד יוצא מהשירותים ולא מהטלווזיה שזה בעיה בהגדרות שהיו צריכים לסדר פה והמזגן לא עובד! היינו בחדר חצי שעה וכבר 3 תקלות!!!! אנחנו שילמנו אלף שקל ללילה! זה נראה לכם הגיוני???? אני אפנה למשרד הבריאות לדווח עפ התמונות על החדר והשירות הזה ועוד אפילו לא הביאו לנו מענה!!!! אני בהלם מההתלנהלות הזו זה משהו שמאפיין את פתאל???!!!! רק אחרי המתנה מרובה ויותר מידי תקלות עשו לנו טובה ובחליפו לנו חדר עשיתי עיצוב בלונים לבן זןג שלי והעובד ניסה להעביר את העיצוב לחדר החדש אגל הכל נפל אחרי 5 דק כי הדבק כבר לא היה חזק אחרי ההעברה הכל ירד לטימיון והרסתם לי את כל ההפתעה ואת כל החוויה פה!!! ממש עוגמת נפש גדולה. והכי גרוע? שפניתי אליכם גם לשירות לקוחות שלכם בווטסאפ בלייב פעמיים! ולא קיבלתי מענה מאף אחד. הכל מתועד כמובן. אתם צריכים להתבייש.
-
חוות הדעת של יואל
זוזוט יואל ,ספטמבר 2023
שירות עם חיוך חדרים נקיים
-
חוות הדעת של בצאלאל
יוסף בצאלאל ,ספטמבר 2023
תמיד כייף לבוא לבוטיק ירושלים