בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 154 חוות דעת
92% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של נטלי
אביטן נטלי ,ספטמבר 2022
אנשי הצוות היו אדיבים המלון בסהכ היה נקי אך המיטה היתה לא נוחה ושידורים בטלויזיה קפצו התנתקו יחזרו ארוחת הבוקר לא היתה טריה ואף יבשה
-
חוות הדעת של אמזלג
קוראל אמזלג ,אוגוסט 2022
היה מדהים, שירות מעולה. קיבלו את פנינו בצורה טובה אוד
-
חוות הדעת של אסתר
סבג אסתר ,אוגוסט 2022
ריהוט ישן ארוחת בוקר בנונית בסך הכל נחמד
-
חוות הדעת של Liron
Hirsh Liron ,אוגוסט 2022
צוות המלון אדיב ומקצועי .. והמלון והחדרים נקיים מאוד. ארוחת הבוקר הייתה עשירה ומפנקת .
-
חוות הדעת של יגאל גיא
אלעזרי יגאל גיא ,אוגוסט 2022
הגענו למלון אחרי שהזמנו מקום במלון אחר לא של הרשת עקב חוסר ניגשות המעליות . משיחת הטלפון עם הקבלה לבדוק שניתן להזמין נתן לנו החבר בקבלה הרגשה של רוגע שהכל בסדר . הגענו לחדר והנגישות איזה כיף הכל מדיוק מגובה המיטה והאסלה המקלחת המרווחת ! החדר רחב הידיים הכל מתוחזק ונקי . בבוקר ארוחת בוקר מצויינת עם מבחר ענק של מטעמים . צוות שכל הזמן מחייך ! אף פעם לא חשבתי שאני יהיה במלון ברחובות אבל עכשיו אני בטוח עוד יחזור ! תודה לכם פתאל על האפשרות להתארח במלונות שלכם גם כשאתה על כיסא
-
חוות הדעת של ארטיום
סולוביוב ארטיום ,אוגוסט 2022
שלום רב לצוות פתאל! המלון המדובר הינו מלון נחמד ומעל הממוצע, החדרים היו ניקים, הצוות היה נחמד וחייכני, אך חייב לתת מס שורות לשיפור. א. החדר אוכל, רמת ניקיון של הכלים מתחת לכל ביקורת, אני אישית החלפתי כוסות 6 פעמים, מדברי הצוות במקום "כנראה המכונת שטיפה התקלקלה", לצומת לבכם. ב. המנהלת/אחראית בחדר אוכל, נראה שאכן אכפת לה מהמקום, ראו את זה בכך שהיא נתנה הערות לעובדים ולפעמיים בתון גבוהה על "פאשלות" שבצעו העובדים, אך מנגד לזה, ההערות שנתנה המנהלת/אחראית במקום נעשו בפני האורחים, יש למנוע זאת ככל הניתן. אסכם, הערה בונה ולא מעביר ביקורת שלילית על המקום, שנמשיך רק לפרוח ולשגשג!
-
חוות הדעת של רוז
משגיח רוז ,אוגוסט 2022
השרות של אליה