בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

7.1

מבוסס על 467 חוות דעת

59% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של רינה

    נובמבר 2022

    שירות בקבלה היה אדיב . חדרים סה"כ בסדר חוץ מחדר אמבטיה לא משופתת . חשוב גם שיהיה בערב אוכל במלון.

  • חוות הדעת של Nitzan

    נובמבר 2022

    צ'קין מהיר, מיקום מעולה, ארוחת הבוקר הייתה נפלאה. הפריע קצת הרעש מאולם החתנונת בדימול, אבל לא באופן מהותי.

  • חוות הדעת של דבז

    נובמבר 2022

    מאמץ גדול של כל צוות בית המלון להנעים לנו את המלון

  • חוות הדעת של Yali

    נובמבר 2022

    חוויה מדהימה ,חדר נקי וגדול ,עובדי מלון מקסימים ופנקים במיוחד רונה !!!

  • חוות הדעת של חן

    נובמבר 2022

    שירותים דורשים שיפוץ. בעקשתי במעמד ההזמנה שאנחנו חוגגים יום נישואין ולא קיבלנו כלום גם שנאמר ע"י פקיד הקבלה שנקבל משהו. זה מאוד אכזב אותנו ובאנו להתארך בסך הכל לילה אחד. חות מזה אוכל טוב, טיפול ספא שעשינו היה מצויין.

  • חוות הדעת של ארטיום

    נובמבר 2022

    שלום רב, אתחיל קודם כל מעובדי הקבלה שהיו נחמדים מאוד והצאק אין בוצע באופן מהירה ביותר וקיבלתי את חדרי כנדרש, החדר היה דיי נקי למרות שכאשר נפל לי חפץ מתחת למיטה הבחנתי בכמות גדולה של אבק שהצטבר שם, אך כאשר ניגשתי להתפנות בשירותים הופתעתי כי ניאגרת המים לא עובדת חשבתי כי מדובר בתקלה בחדרי אך לפני שחשבתי לפנות לשרות החדרים, מספר קולגות שהיו יחד איתי במלון בחדרים אחרים אמרו לי כי גם אצלהם אותה הבעיה, בבוקר כאשר קמתי לארוחת הבוקר, האוכל היה טעים ומאוד מגוון ואכן נראה בהשקעה באוכל, אך כלל הנראה עקב הרבה אורחי המלון אשר הגיעו, לא היה מספיק מזלגות ועובדי ניקיון לפי וי השולחנות שאנשים אכלו. אציין שאכן נראה את מנהלת החדר אוכל שרצה ומנסה בכל כוחה לעזור לאורחים בכל שאלתם, פינת הקפה במקום זקוקה למילוי מלאי של קפה, סוכר נגמר כבר בשעה 10:30. כאשר חייגתי לקראת מוצאי שבת לשרות החדרים במלון ורציתי לדעת מתי יש לבצע צאק האוט מהמלון, לנציג פשוט לא היה תשובה לענות לי בטענה כי הוא מרכזיה של המלון ואינו מכיר, לקח את מס הטלפון שלי והבטיח לחזור אלי עם תשובה, ואף אחד עד היום לא חזר אלי. לבסוף הצאק האוט עבר בצורה מושלמת ומהירה כמו הצאק אי. לצומת לבכם, בברכה ארטיום סולוביוב.

  • חוות הדעת של יובל

    נובמבר 2022

    בסה״כ היה לשביעות רצוני, למעט ארוחת הבוקר שהיתה חוויה לא הכי נעימה, כמעט ולא היו אנשי צוות בחדר האוכל, המתנו ארוכות שימלאו דברים שהיו חסרים, מים חמים לקפה הגיע בתרמוסים ותמיד היה חסר, נאלצנו להמתין כרבע שעה עד שחידשו את המים. טעון שיפור דרמטי באופן ניהול חדר האוכל‼️

חיפוש חופשה בלאונרדו סיטי טאואר תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור