בחזרה לדף מלון
7.1
מבוסס על 467 חוות דעת
59% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מורן
קיסוס מורן ,יולי 2022
קיבלנו חדר עם ריצפה מאוד מלוכלכתעם מזגן שבקושי עובד והיה חנוק ממש וחדר עם דלת מקשרת ששמענו כל הערב צעקות של ילדים זה היה ממש לא נעים ושפנינו לקבלה נאמר לנו שהמלון מלא ואין מה לעשות!!!!
-
חוות הדעת של גרמן
בביזייב גרמן ,יולי 2022
אחד המלונות הכי גרועים ם ששהיתי בהם
-
חוות הדעת של עוזי
קארשי עוזי ,יולי 2022
צוות לא מיומן.פקידת הקבלה לא הבינה שמגיע 10 אחוז הנחה כחבר מועדון ולא היתה מוכנה לתת על הדברים שרכשתי בבריכה הנחה ובסוף הייתי צריך לשלם מחיר מלא
-
חוות הדעת של צאלאצי
ביריש צאלאצי ,יולי 2022
התארחתי במלון לאונרדו סיטי ברמת גן בסופש,חוייה מזעזעת.אנשי קבלה לא מקצועיים,חדרים לא נקיים,עובש בקירות ובשרותים.אבל זה עוד נסבל. שילמתי על חצי פנסיון,ונאמר לי שארוחת הערב תהיה במלון הרודס בתל אביב (מידע שלא נתנו לפני הגעתי) אני והבת זוג שלי ירדנו לקבלה בשעה 19:00 וביקשנו מונית לאחרות ערב כמו שהבטיחו לנו,עובדים בקבלה דיברו בניהם ברוסית נזרקו לאויר משפטים כמו(מאיפה באו לנו,אין לנו מונית בשבילם,נטפלו בהם אתם)לא חשבו שהבת זוג שלי מבינה רוסית. אחרי המתנה של שעה בערך בלובי הגיעה המונית המיוחלת ונסענו לאכול ושוב בחזור היה בלאגן עם המוניות בקיצור יצאנו ללובי ב7 חזרנו למלון ב10 (היינו 30 דקות בערך בחדר אוכל בהרודס)ביזבוז זמן מיותר. וזה לא הסוף ביום שבת הגענו לחדר אוכל מסתבר ששוב הארוחה לא קורת במלון שלנו אלה בהרודס בתל אביב,אף אחד לא טרח לציין את זה בצ׳ק אין ביום חמישי נאמר לנו שזה תקלה חד פעמית. ירדנו ללובי לשאול למה אין אוכל ונאמר לנו שיוזמן לנו מונית להרודס וחיכינו שם כמעט שעה עד שמישהו התפנה לטפל בנו ואז אמר לנו שכבר לא נספיק לאוכל בהרודס משמונה בערב עד שמונה וחמישים דקות היינו בלובי בהתנה וגם לא אכלנו. הבחור בקבלה ביקש סליחה והסביר לנו שאין לו מה לעשות עם זה ושנסתדר על אחרות ערב לבד,ויצאנו לאכול במסעדה על חשבוננו. והובטח לנו החזר כספי על הארוחות. שגם זה כמובן לא קרה. 4 אנשים עובדים בקבלה ורק אחד ידע לטפל באנשים וכולם עליו כולל העובדים ולכן לא קיבלנו שום שרות כי בן אדם אחד לא יכול לשרת מלון שלם לבד. חוייה מזעזעת ביזבוז של כסף!!
-
חוות הדעת של איתמר
פוגל איתמר ,יולי 2022
-
חוות הדעת של טל
סלח טל ,יולי 2022
חויה גרועה!זה התחיל מזה שחיגו אלינו באותו יום ואמרו לנו להגיע ב18 בערב או לבטל את החדרים(שתי חדרים).המשיך עם שירות גרוע מצד מנהל הקבלה שממש צעק עלי.והמשיך עם שירות חדרים גרוע -לקח להם 4 שעות תהביא אלי קרח+המזגן בחדר לא עבד כראוי!
-
חוות הדעת של גאוד
דאוד גאוד ,יולי 2022
חדרים לא נקיים בכלל , ריח לא טוב בשירותים , החדר צריך תחזוקה לא מתאים למלון ברמה הזאת תמורת המחיר שאתם מקבלים צריך להיות הרבה יותר מזה