בחזרה לדף מלון
7.1
מבוסס על 467 חוות דעת
59% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יעקב
שלו סעדה יעקב ,יולי 2022
גרוע ביותר. לא נקי. שירות גרוע לא עונים לטלפון ועוד הרבה.
-
חוות הדעת של צביקה
שרייבר צביקה ,יולי 2022
תחזוקה לקויה בחדר בעיקר במקלחת. כריות לא נוחות! תחושה של חוסר ניקיון
-
חוות הדעת של אורטל
חן אורטל ,יולי 2022
לצערנו השירות היה לוקה בחסר.הצק אין היה באיחור, כשביקשנו לקבל מגבות לחדר לא קיבלנו גם לא אחרי שעה מה שאילץ אותנו לרדת ללובי ולדרוש מגבות אחרי יום עמוס.בבוקר דפקו לנו בדלת כבר בשעה 10 לשאול מתי מתפנים.לא נהננו בכלל
-
חוות הדעת של טל
פירו טל ,יולי 2022
-
חוות הדעת של שי
אלמיזרק שי ,יולי 2022
חיכיתי 50 דק בקבלה מול הנציגה כדי לעשות את הצ׳יק אין וקיבלתי את החדרים רק בשעה 5 וחצי בערב
-
חוות הדעת של דורין
מלול גולן דורין ,יולי 2022
שלום רב, הנני דורין מלול הגעתי לנופש עם חברותיי לחגוג את יום הולדתי, סגרתי כך שמי 2 חדרים בסיטי טוואר ברמת גן , מס הזמנה 980023241 ו 980023240 הגענו למלון בשעה 13:00 ונאמר כי החדרים טרם מוכנים ויהיו מוכנים עד השעה 15:00, עקב כך בקשנו להיות קצת בבריכה עד ש2 החדרים יהיו מוכנים , לאחר מכן הגענו ב16 וחצי לקבלה לקבל את החדרים שלנו ונאמר כי חדר אחד אינו מוכן וכי יש רק חדר אחד מוכן, הדבר אינו תקין מכיוון והתשלום בוצע לפני הצ’ק אין בשעה 15:00 ואם כבר עבר שעה וחצי מאז הדבר אינו תקין בכלל, כמו כן עמדנו שעה שלמה בקבלה לעשות צ’ק אין אך הפקידה טענה כי המחשב שלה אינו תקין ונלך למישהו אחר שהיה עסוק בלקוח אחר , והיינו צריכות להמתין עוד בתור , לאחר מכן הפקיד קבל אותנו אחרי המתנה וגם אצלו המערכות היו איטיות ממש ולקח הרבה זמן עד שסיימנו את כל התהליך של הצ’ק אין שמעולם לא חיכיתי כל כך הרבה זמן, חשוב לציין כי הינני עם מוגבלות ותעודת נכה של פטור מתור ונאלצתי להמתין הרבה בתור ולקבל את החדר כל כך מאוחר! בקשנו פיצוי והפיצוי שניתן הינו יציאה מאוחרת עד בשעה 12 בצהריים, זה אינו עונה לצרכים שלנו מכיוון ואנחנו יוצאות מוקדם עקב נסיעה לדרום , מבקשת פיצוי הולם על חווית השירות שניתנה לנו , (ארוחת בוקר או משהו כזה)
-
חוות הדעת של תומר
מצליח תומר ,יולי 2022
כל הזמן בעיות בקבלה אין מתן שירות כפי שהיינו אמורים לקבל