בחזרה לדף מלון
7.1
מבוסס על 467 חוות דעת
59% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של גבי
חן גבי ,מאי 2024
קיבלנו את החדר בשעה 15:15 , לציין שהמזגן לא עבד ,ובחדר שלי 901 דלת מקשרת הייתה פתוחה ולא ננעלת וחברה צעירים מהחדר המקביל נכנסו אלי לחדר בהפתעה
-
חוות הדעת של Hodaya
Hasan Hodaya ,מאי 2024
שירות מצויין אוכל מדהים אווירה טובה
-
חוות הדעת של נורית
צור נורית ,מאי 2024
החדר היה עם ריח של עובש נוראי ,היה עובש על התקרה באמבטיה עם ירוקת ,הספת יחיד היתה מוכתמת בשתן.
-
חוות הדעת של אהוד
לוי אהוד ,מאי 2024
החדר סביר אבל לא הכי נקי ולא מספיק מתוחזק - הריהוט והאביזרים מיושנים, המצעים לא מספיק נקיים, הצנרת באמבטיה מרעישה כשהמים זורמים, באמבטיה עצמה יש שפשופים וחיבור כבל הרשת לממיר רופף. האוכל בארוחת הבוקר ברמה יחסית נמוכה (למלונות אחרים ברשת, לא בסגמנט היוקרה) והמידע לאורח (במסך הטלוויזיה) לגבי שעות הארוחה בשישי-שבת היה שגוי וגרם לחוסר נעימות בארוחת הבוקר בשבת. המלון בכללי כבר לא משדר סולידיות והאווירה בו היא של מלון עממי באילת. חבל מאוד שזה כך ולא ציפינו לחוויה כזאת, אז לא נחזור להתארח במלון הזה. הנקודה החיובית היחידה היא שהשירות הוא יעיל וניכר שהצוות משתדל לרצות את אורחי המלון.
-
חוות הדעת של דנה
גיגי דנה ,מאי 2024
אני חבר מועדון פתאל שנים.. אחד החויות הכי גרועות שלי היתה בלאונרדו אין ים המלח וזו החויה השניה..מביש את הרשת לצערי את החופשה הבאה כבר לא הסתכלתי על פתאל
-
חוות הדעת של נוי
קול נוי ,מאי 2024
חדרים יפים וארוחת בוקר טובה היה ממש כיף ונהננו!
-
חוות הדעת של נורית
פינאלי נורית ,מאי 2024
חדרים ישנים תחזוקה לקויה לצערי נאלצתי לעבור 2 חדרים , מזגן לא עבד בחדר ובחדר השני שקיבלתי היה ריח אלכוהול ארוחת בוקר דלה , הקערות מולאו רק לאחר הערות לצוות יוליה פקידת הקבלה היתה מקסימה וניסתה לעזור בכל