בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

7.1

מבוסס על 467 חוות דעת

59% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של דרור

    מאי 2024

    הבריכה מלוכלכת ממש, אוכל ברצפה ילדים בגקוזי כוסות בכל פינה. חזרהו לחדר מבילוי ב2 לפנות בוקר לחדר מלא בגוקים (התלוננו בקבלה ונאמר לנו שיחזרו אלינו דבר שלא קרה עדיין) החאוכל בארוחת בוקר מעולה!

  • חוות הדעת של גל

    מאי 2024

    התארחנו 2 זוגות במלון, במהלך אחד הלילות ישבנו 2 הזוגות אורחי המלון בחדר שלי, כנראה הרעש הפריע והגיעה קצינת ביטחון, דיברה לא יפה, ניסתה להיכנס בכוח לחדר ואיימה שתזמין משטרה, במקום בסך הכל לבקש שקט וללכת. זאת חוצפה ממדרגה עליונה, גם לדבר ללקוח בצורה כזאת וגם לחדור לפרטיות האורח. לא אעבור על כך בשתיקה.

  • חוות הדעת של יעל

    מאי 2024

    השירות מעולה. החדרים טעונים שיפור. היו לי ג'וקים בחדר. המיטה הזוגית לא נוחה. האמבטיה נראית מיושנת וחורים בתקרה

  • חוות הדעת של שירן

    מאי 2024

    התארחנו זוג ושלושה ילדים, קיבלנו סוויטה רחבה, מפנקת. ארוחת הבוקר עשירה וטעימה!!! שירות מעולה בקבלה. לשיפור: תחזוקת החדר לא ברמה גבוהה, מחיר שהייה במלון לא זול והייתי מצפה לקבל חדר יותר מתוחזק - צבע, קילוף הדלת, אמבטיה וכו'. ללא ספק נרצה לחזור שוב בהתאם למבצעים שייצאו. אחלה מלון.

  • חוות הדעת של ענת ורגינה

    מאי 2024

    האוכל מעולה, נקי, טרי וטעים.החדרים ישנים וחלק מהמקלחות עם עובש.

  • חוות הדעת של משה

    מאי 2024

    תלונה רשמית על חווית אוכל מזעזעת בנופש אצליכם במלון ביום הולדת של אשתי אמש* לכבוד הנהלת מלון סיטי טאוור תל אביב אני כותב כדי להביע את האכזבה העמוקה והתסכול שלי מחווית האוכל שחווינו אשתי ואני במהלך שהותנו במלון שלך אתמול בתאריך 6.5 , שהיה במיוחד גם יום ההולדת של אשתי. עם כל הקושי להגיע ללילה מהצפון הרחוק עם המצב הבטחוני ולעזור את הילדים כדי לנפוש , באוכל שהוגש הטיב היה מזעזע לחלוטין, וזה השפיעה מאוד על מה שהיה אמור להיות חגיגה מיוחדת. במהלך נגיסת הביס שמענו שיחה בין הטבח למנהל חדר האוכל, נדהמנו לגלות שהאוכל שהוגש באותו יום היה בעיקר שאריות מיום שישי ושבת. כדי להחמיר את המצב, התבשרנו שהפריט היחיד שלא מימים קודמים הוא הבשר , שהטבח עצמו המליץ ​​לא לצרוך. כאורחים משלמים שציפו לסטנדרט מסוים של שירות ואיכות במהלך שהותנו, הגילוי הזה לא רק היה מאכזב אלא גם בלתי מתקבל על הדעת. העובדה שהוגשו לנו שאריות ואוכל שעלול להיות לא בטוח, במיוחד בהתחשב בבריאותה של אשתי ההרה, מדאיגה מאוד. החוויה לא רק הרסה את חגיגת יום ההולדת של אשתי, אלא גם הותירה אותנו בתחושת גועל ואכזבה מחוסר האכפתיות וההקפדה על הפרטים הקטנים בשירות האוכל במלון שלכם. לאור ניסיון לא משביע רצון זה, אנו מבקשים פיצוי הולם עבור אי הנוחות, האכזבה והסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים שהיינו נתונים להם במהלך שהותנו. אנו מאמינים כי נחוצה מחווה של רצון טוב כדי להתמודד עם ההשפעה שהייתה למצב זה על החוויה הכוללת שלנו בבית העסק שלך. אנו מקווים מאוד שתתייחסו לעניין זה ברצינות ותתייחסו לדאגותינו בהקדם. אנו מצפים לפתרון מהיר ולהבטחתך שינקטו צעדים כדי למנוע מקרים כאלה להתרחש שוב בעתיד. במהלך הציק אאוט סיפרנו זאת לאדם שהציג עצמו כמנהל קבלה, טען שיחזרו אלינו מהשירות , אך הספקנו לחזור לצפון והיום כמעט מסתיים ללא יצירת קשר מצדכם. נ.ב. אפשר גם לראות זאת במצלמות אצליכם , ולראות שגם ארוחת בוקר לא אכלנו בגלל זה . תודה על תשומת הלב שלכם לעניין זה בהקדם. משה

  • חוות הדעת של יניב

    מאי 2024

    היה מהמם פקידות הקבלה עשו עבודה מדהימה ודאגו להכל במיוחד כמי ואנה

חיפוש חופשה בלאונרדו סיטי טאואר תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור