בחזרה לדף מלון
6.7
מבוסס על 387 חוות דעת
54% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של טלי
פורטה כהן טלי ,יוני 2023
יש פער בין המייל שמתקבל מהמלון עם ההזמנה, לבין המידע בפועל-נתקלנו בפערים גם מבחינת החניה וגם מבחינת שעת הצק אאוט. במייל רשום שמיום חמישי ב3 החניה היא בעלות 30 שח )מה שגרם לנו להגיע אחרי 3( וכתוב ששעת הצק אאוט היא ב12 וכך תכננו את הלוז. בפועל,החניה עולה 60 שח ואף אחד בקבלה לא ידע על מה אני מדברת בעניין העלות המוזלת מיום חמישי...בנוסף כשהגעתי אמרו שאין חדרים עם נוף לבריכהלשדרוג, למרות שההצעה שלי לשדרוג התקבלה וזכתה. הפקיד עשה כמיטב יכולתו לסדר חדר עם נוף לבריכה,אבל באמת שכשהגנו לחדר לא חשבתישיקחו על זה תוספת, כי את הבריכה כמעט ולא רואים....אבל, רצו לדרוש תוספת. בבריכה-אין תמיד מגבות, מאוד מלוכלך גם בחוץ וגם במים. בבוקר של יום שישי הגענו בין הראשונים וזה בלט שהנקיון לא יסודי...כוסות ופחיות עמדו במים מאחורי הקוביה הצפה )באזור המציל ליד הכניסה(. בקיצור, יש לכם הרבה מה לשפר. חייבת לציין גם שהאווירה בכניסה למלון היתה של עצבים ומתח הן מצד אורחים שהגיעו ולא היה להם חדר והם מצד פקידת הקבלה ששירתה אותם ששידרה חוסר סבלנות. זה לא היה כלפינו,אבל זה מעכיר את האווירה הכללית.
-
חוות הדעת של אריאל
זגיס אריאל ,יוני 2023
החדר היה ממש לא מתוחזק כבל מאריך לטלויזיה עבר דרך כל הקיר חלקים של מקרר בתוך וארונות קלופים
-
חוות הדעת של דוד
אריאלי דוד ,יוני 2023
חוסר משווע במלצרים בחדר האוכל , חדר אוכל בערב ניפתח בשעה 19:30 במקום 19:00 ,המתנו חצי שעה . שרות חדרים מענה לא סביר , האוכל בערב לא היה טעים כניראה התאימו את האוכל לקבוצות שהתארחו
-
חוות הדעת של יובל
חתוכה יובל ,יוני 2023
היי רציתי להגיד שאור עובד מעולה , נתן לנו שירות באמת 100% עזר לנו בכל בקשה ושאלה . עובד בצורה מאוד מכבדת . נותן שירות נדירה ! נעים מאוד לדבר איתו
-
חוות הדעת של תומר
בורק תומר ,יוני 2023
יובל בקבלה דאג שנצה מרוצים למרות כמה פדיחות שקרו תודה ליובל
-
חוות הדעת של רן
סטרומזה רן ,יוני 2023
חדר נקי,השירות בקבלה טוב
-
חוות הדעת של אבי
מור יוסף אבי ,יוני 2023
נקיון וסדר החדר , קבלה למלון וחניה זמינה אדיבות הקבלה מאוד נינוח.