לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

מלון הכל כלול עם חוף ים פרטי ופארק מים מטריף – חוויה מדהימה לכל המשפחה!. בלאונרדו קלאב ים המלח לוקחים את חוויית "הכל כלול" צעד אחד קדימה ומעלים אותה לרמת האקסקלוסיביות "דלקס", כך שהחופש בים המלח הופך למטריף אפילו יותר. בין אם אתם שוכבים על שפת הברכה המפנקת, מבלים בחוף הים הפרטי או מתענגים בספא המלון, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נהנים בכל שנייה מכל הפרטים הקטנים שהופכים חופשה למושלמת. לאונרדו קלאב ים המלח, מלון מפנק באווירת "קלאב" משגעת, מעניק לכם חוויית הכל כלול ברמה הגבוהה ביותר ובמקום הנמוך ביותר בעולם. במלון לאונרדו קלאב ים המלח יש הכל: חוף ים פרטי, שפע של אוכל איכותי, אין סוף פעילויות בידור לקטנים ולגדולים, מועדוני ילדים ונוער עם מבחר משחקים והפעלות, חדרים מפנקים ומרכז בריאות וספא שקט ומרגיע. בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול במחיר וזה אומר שאתם יכולים ליהנות ולחגוג מכל הפינוקים כמה שתרצו. בבריכה ממתינות לכם אטרקציות מים מלהיבות, חוף הים הצמוד נקי ומטופח, ובחדרים יארחו אתכם באהבה עם שפע פינוקים. אז למה לחכות? הזמינו עכשיו חדר לחופשה מפנקת במיוחד.

חיפוש חופשה בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור
למה להזמין באתר פתאל
הזמן עכשיו, שלם בהגעה למלון כרטיס אשראי לביטחון בלבד
לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
סוגי חדרים
*ההנחה לתושבי הדרום תינתן בהצגת תעודה מזהה כתושב הדרום

שימו לב: הזמנות עד לתאריך 31.3.24 לא יחוייבו בדמי ביטול. 
אי הגעה למלון יחויב ב- 50% דמי ביטול מסך ההזמנה.
 
תנאי תשלום
מתן פרטי כרטיס האשראי במערכת ההזמנות של אתר פתאל נעשית לשם בטחון בלבד, התשלום עבור הרכישה יתבצע ישירות בבית המלון ביום ההגעה.
התשלום יתבצע ביום ההגעה באמצעות כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, ובנוכחות אישית של בעל הכרטיס בלבד

שעת קבלת חדרים
בימי חול: החל מ-15:00
בשבת או מוצאי חג: החל מ-18:00

שעת עזיבת חדרים
בימי חול: עד 11:00
ביום שבת או חג: עד 14:00
עזיבת החדרים לאחר השעה 14:00 תחויב אוטומטית בסכום של 300 שקלים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. כאמור, ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 300 שקלים לחדר (על בסיס חדר בלבד) – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר.

ארוחת הצהריים ביום ההגעה בלבד, למעט אורחים העוזבים ביום שבת ויהיו זכאים לארוחת צהריים ביום העזיבה

חדר נגיש
קבלת חדר זה מותנית בהצגת תעודת נכה בעת ההגעה למלון

חנייה
החנייה בחינם

במלון קיימת עמדת טעינה לרכבים חשמליים

מדיניות הביטולים:
 

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 3 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 3 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל

דמי ביטול בתקופות חג, קרי ביטול אירוח שהוזמן לערבי חג וחג ראש השנה (2-5.10.24), סוכות (16-23.10.24), פסח (22-29.4.24) ושבועות (11-15.6.24) (לעיל ולהלן: "תקופות חג"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

דמי ביטול בתקופת הקיץ, קרי ביטול אירוח שהוזמן לחודשים יולי - אוגוסט (בין התאריכים 1/7-31/8/2024) (לעיל ולהלן: "תקופת הקיץ"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל 50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.
 

דמי ביטול באירועים מיוחדים,  קרי ביטול במסגרת מבצעים מיוחדים ובמסגרת סופי שבוע ו/או חבילות מיוחדות ו/או אירועים מיוחדים שהחברה עורכת, לגביהם נקבע מחירון ייעודי, בין אם לקבוצת אנשים ובין אם לכלל, בין אם פסטיבל ייחודי ו/או אירוע מיוחד שעורכת החברה (להלן: "אירועים מיוחדים"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכןבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), אך מעל 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך השווה ל- 25% (עשרים וחמישה אחוז) משווי ההזמנה הכוללבמקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב בחלוף 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ופחות מ- 14 ימים טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש (לרבות מסוכנות נסיעות), באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש  דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
 
לביטול ההזמנה נא פנו למחלקת תמיכת אינטרנט במייל info@fattal.co.il; בטלפון שמספרו 03-5110000; באמצעות מכתב בדואר רשום לחברה