בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ישראל
סלומון ישראל ,ספטמבר 2023
המלון לא מתוחזק , הרבה מפגעי בטיחות, לא נקי, ג'וקים בחדרים רמת האוכל נמוכה. לעומת זאת , צוות העובדים במלון נעים ומנסה לעשות ככל יכולתו.המצילים טובים מאוד.
-
חוות הדעת של מורין
ביטון מורין ,ספטמבר 2023
חדר עם מלא תקלות . אוכל מזעזע. שירות מתחת לכל ביקורת . 8 שעות עד שהביאו לי מים . חוויה מזעזעת לחזור לשם אנחנו לא נחזור
-
חוות הדעת של GOLAN
ATARI GOLAN ,ספטמבר 2023
שלום רב, בתאריך 14/9 הגענו זוג + תינוק בן חודשיים לחופשה במלון לאונרדו קלאב ים המלח. הגענו בשעת הצ'ק אין המקובלת בשעה 15:00 ולבסוף המתנו לחדר עד השעה 16:30 כאשר אנחנו עומדים בתור ארוך עם יתר האורחים ונראה שאין מספיק כוח אדם בדלפק הקבלה לטפל במהירות וביעילות בכל האורחים. כשהגענו לחדר נחרדנו לגלות בחדר השירותים מקקים על האסלה ובאמבטיה (מצורפים תמונות) יצאנו באותו הרגע מהחדר (מבלי לנוח מהנסיעה הארוכה) ושוב ירדנו ללובי ע"מ שנוכל להחליף חדר, שוב עמדנו בתור ארוך ומייגע ולבסוף החליפו לנו לחדר זהה בקומה אחרת, (כאן המקום לציין שלא ניסו מצד המלון להתנצל על כך או לכל הפחות לפצות אותנו בגין כל מה שאירע, גם לא נראה שהיו מופתעים) כשהגענו לחדר שהוחלף גילינו לאכזבתנו שהחדר מלא בריח חריף של סיגריות ולא ניתן להישאר שם עם תינוק, מה גם שאנחנו ממש לא מעשנים והריח היה בלתי נסבל עבורנו. בשלב הזה אשתי רצתה שנחזור הביתה ואחרי המון שיכנועים מצידי ירדנו שוב ללובי ע"מ שוב להחליף לחדר אחר כאשר השעה כבר הייתה 18:00 וכל היום שתכננו נשרף מבחינתנו (גם לא אכלנו ארוחת צהריים בעקבות כך), שוב עמדנו בתור ושוב קיבלנו חדר לא לשביעות רצוננו עם דוש במקום אמבטיה (ציינו במפורש שאנו מגיעים עם תינוק ואנו מעוניינים בחדר עם אמבטיה בכדי שנוכל לקלח אותו) בשלב הזה כבר התייאשנו ופשוט החלטנו להרים ידיים ולהישאר באותו חדר כי לא היינו מסוגלים לרדת שוב עם תינוק בוכה ורעב ומלא מזוודות ונסתכן בכך שאולי אפילו נקבל חדר גרוע יותר. מיותר לציין שכל החופשה שכ"כ חיכינו לה נהרסה לחלוטין ולא נהננו מהמתקנים של המלון כלל ולא חווינו את החופשה שכ"כ ציפינו לה המון זמן וגם לא קילחנו את התינוק שלנו. אנו לא אנשים שנוהגים להתקטנן ולהתלונן על כל דבר קטן אבל כל מה שאירע באותו יום היום מוגזם מאוד עבורנו ועל כן אנו דורשים את כספינו בחזרה, לא יעלה על הדעת שנשלם עבור חופשה שהפכה לסיוט ונגרם לנו עוגמת נפש ואכזבה גדולה ממנה. אודה לטיפולכם. גולן אטרי
-
חוות הדעת של אדל
מוסקוביץ אדל ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של שני
הניה לוי שני ,ספטמבר 2023
הצוות בידור היה מהמם וכל הפינוקים במהלך היום. אך רמת האחזקה של המלון מאוד מאוד ירודה. הייתי צריכה להרוג ג'וק בחדר. דוש שבור, ריח של ביוב מהשירותים. ריח של ביוב גם בשירותים ליד הבריכה. טפטופים באולם הרשרש. אחזקה ברמה מאוד מאוד ירודה. אי חלוקה של בקבוקי מים במהלך השהות במלון הכל כלול. ארטיקים בבריכה כל הזמן בחוץ במקום המקרר עם גישה חופשית.
-
חוות הדעת של יגאל
חי יגאל ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של נעמי
וייס נעמי ,ספטמבר 2023
צוות הברכה היה מעולה. אוכל לא מגוון.ניקיון החדרים וחדר האוכל חייב שיפור רציני.