בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Yulia
semenyuk Yulia ,ספטמבר 2023
הגענו ללילה במלון לאונרדו קלאב ים המלח קיבלו אותנו בחיוך מתנות פינוקים לחדר שלא ציפינו בכלל . העובדים היו מאוד נחמדים ובאמת שהשירות היה מעבר למצופה!! נחזור לשם בהחלט שוב מאוד נהנינו
-
חוות הדעת של קובי יעקוב
אילוז קובי יעקוב ,ספטמבר 2023
מלון מזעזע +
-
חוות הדעת של עדן
אוחיון עדן ,ספטמבר 2023
שלום צוות פתאל, סגרנו חופשה זוג פלוס תינוק ללילה אחד בין שישי שבת לתאריכים 1.9.23-2.9.23 לקחנו חדר ב״אגף הישן״, זה היה החדר הכי זול שמתאים לכיס שלנו אבל למרות שזה ב״אגף הישן״ ציפנו שנקבל חדר ראוי למחייה, הגענו לחדר במקלחת היה ריח של ביוב אמרנו נסבול את זה זה רק בגבולות המקלחת וזה כולה לילה אחד. כשהגיע הלילה היתה דלת מקשרת בתוך החדר לחדר הסמוך עד 1:30 בלילה ה״שכנים שלנו״ לא הפסיקו להרעיש ושמענו הכל, התינוק לא נרדם והיה נודניק בעקבות זה במשך כל הלילה, רק רצינו לבוא לנוח לפני החזרה לשיגרה. זה לא ניגמר פה, למחרת הלכנו לבריכה התינוק נהנה שם לשם שינוי למרות שהבריכה הייתה מאוד מלוכלכת אבל אמרנו אין ברירה, הילד רוצה להמשיך להנות… לאחר מכן, רצינו לעלות לחדר לפני הארוחת צוהריים למקלחות ולנוח טיפה אך ל״שמחתנו הרבה״ כשעלינו לחדר לא היו מים זורמים בחדר עד השעה 14:30 ! חיכינו בעמידה ולא עלינו למיטה כי היינו רטובים. כשחזרו המים התקלחנו ובגלל העיכוב הזה פיספסנו את הארוחת צוהריים שנסגרת ב15:00, למרות שלא התלהבנו ללכת לחדר האוכל. האוכל בינוני מינוס ללא מבחר.. הוספנו תוספת כסף לצאק אוט בצאת שבת כי אישתי שומרת שבת אבל ממש לא רצינו להישאר שם ורק רצינו לחזור לבית עשינו צאק אוט ב18:30 ופשוט עזבנו את המלון באכזבה. מאוכזבים מהמלון ומאוכזבים עוד יותר מרשת פתאל.
-
חוות הדעת של סול
יפרח סול ,ספטמבר 2023
חדרים מלוכלכים,אוכל ברמה ירודה מאוד הפסקת מים שהייתה במלון בדיוק שהגענו מהים להתקלח ...חוויה מזעזעת
-
חוות הדעת של Mor
Aharon Mor ,ספטמבר 2023
מזגן על אורור חדר 805 למרות שביקשנו משולמית לא טופל הרס את חווית האירוח - ים המלח חם אז בטח בלי מזגן
-
חוות הדעת של Chai
Mualem Chai ,ספטמבר 2023
שירות על הפנים. ארוחת שישי בערב הייתה זוועה. על הפנים.
-
חוות הדעת של Shaked
Amedi Shaked ,ספטמבר 2023