בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של לינוי
יצחק לינוי ,אוגוסט 2023
היה נזילה בחדר שלא הצליחו לתקן במשך 3 ימים. האיכות של האוכל היה נוראה. רוב הזמן האוכל היה קר. היה חוסר שתייה בחדרי אוכל כמה פעמים. הקצב של המטבח היה איטי.
-
חוות הדעת של פרופ' יצחק
אשכנזי פרופ' יצחק ,אוגוסט 2023
מכובדי שלום, אנו מכירים היטב את המלון, ומתארחים בו לעיתים תכופות. באירוח הפעם כשלתם, ולכן החלטנו לנטוש את המלון ביום שבת בבוקר. מה היו הבעיות? הרבה, לרבות, קבלה של חדר מלוכלך, אחזקה לקויה מאוד של החדר, מגבת מוכתמת, אסלה לא נקיה בקרקעיתה, צירי הדלת חורקים, מנורות הלילה – מנותקות מהקיר, אחת פועלת והשנייה לא, וכן הלאה. ובכן, מה היה הקש ששבר את גב הגמל? גם ההורים שלי וגם אנחנו התחלנו להשתעל, שעות ספורות לאחר הכניסה לחדרים. ברם רק ביום שבת בבוקר מצאנו את הסיבה לכאורה, לשיעול הטורדני: עובש מסיבי שהתפשט על פני כול פתח צנרת המיזוג, שללא ספק עלול להזיק לבריאות (לכול מה שכתבתי – יש לנו תיעוד מצולם). הערה נוספת: חסר של צלחות בחדר האוכל. בכול ארוחה הייתה מצוקת צלחות, ברם ביום שישי בערב, המתנו כחצי שעה לצלחות. אורחים אחרים אילתרו קערות מרק ומגשי סושי ועוד. אנחנו המתנו בסבלנות, וסבלנו הן מההמתנה, והן מהרעב בארוחת שבת. חוויה לא טובה להורי בני הקשישים בני ה – 86. לציין לשבח: היחס של שלומית הוא מדהים – כתמיד. ברכות לפתאל, על שלומית שהיא עובדת מסבירת פנים, סבלנית, נעימת הליכות ומייצגת להפליא את מלונות פתאל. פרופ' אשכנזי
-
חוות הדעת של ירון
אטיאס ירון ,אוגוסט 2023
הכול על הפנים
-
חוות הדעת של זולה
קנדוב זולה ,אוגוסט 2023
החדרים זקוקים לשיפוץ היו מלא ג’וקים ברצפה בחדר בג׳קוזי במרפסת החדר אוכל לא היה מגוון מידי
-
חוות הדעת של סלאמיוט
אלמו סלאמיוט ,אוגוסט 2023
היה מאוד כיף , נהנינו, תודה רבה
-
חוות הדעת של גיל
יוספי גיל ,אוגוסט 2023
שירות מצוין אוכל טעים ואחלה בריכה מלון שמרגיש בית
-
חוות הדעת של דביר
דהן דביר ,אוגוסט 2023