בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ראד
חמדאן ראד ,יוני 2024
אני מתכוון להגיש תביעה נגד המלון וביקשתי שנציג בכיר ישוחח איתי בהקדם וטרם חזרו אליי, אשמח לשוחח לפני הליכים משפטיים. 0506270384
-
חוות הדעת של חסון
עלאה חסון ,יוני 2024
אין כואח אדם אוכל על הפנים מלא זבובים וגוקים יש תיעוד להכול חבל על ה5000 ששלמתי ל5 ימים
-
חוות הדעת של נורהאן
חרבאוי נורהאן ,יוני 2024
חוויה מדהימה !
-
חוות הדעת של פהד
נאסראלדין פהד ,יוני 2024
צריך לתקן את הניקוז איפה הבריכה כי יש ריח של ביוב בבריכה ומסביב לה. לדאוג שלא יהיה ריח בחדר האוכל. תודה
-
חוות הדעת של עטא
קרוט עטא ,יוני 2024
פשוט מאוד חוויה הכל מצוין אוכל חדרים וניקיון בריכה נקיה ציון 10 להכל
-
חוות הדעת של YARA
RAHAL YARA ,יוני 2024
על הפנים, בית מלון מסריח. רמת ניקיון 0
-
חוות הדעת של Shai
Menzin Shai ,יוני 2024
שלחתי את הפנייה הבאה בלילה הראשון שלנו במלון. אף אחד לא חזר אליי. במלון לא עזרנו לנו - לא בזיכוי של המעמ שחוייב פעמיים ולא בהעברה לחדר שהיינו רשומים מאוד. הזלזול מאכזב מאוד מאוד. גם עכשיו, האשראי לא זוכה על סך 828 ש"ח למרות כל הפניות שלנו! "הגענו אתמול בלילה, חופשה של שלושה לילות לה ציפינו זמן רב. ההזמנה בוצעה דרך booking, ובגלל חוסר תקשורת שלכם מול booking, היינו צריכים לשלם שוב את המעמ. פעמיים. בקבלה הבינו את הבעיה, והסבירו לנו שזה קורה כל הזמן. היינו צריכים לשלם שוב פעם, אחרת סירבו לנו מפתח לחדר. אחרי דין ודברים עם בקוינג והקבלה, ויתרנו ושילמתי את התוספת עס 828 שח, עם הבטחה מהצוות במלון שהעניין יטופל היום, מה שלא קרה. נוסף על כך, התקשרו אלינו מקשרי לקוחות של המלון לפני ההזמנה, וודיאנו שהחדר שלנו יהיה למעשנים, עם מרפסת, מה שלא קרה גם כן. שילמנו המון כסף לחופשה הזו, ציפינו לזמן רב, אנחנו חוויים זלזול וחוסר אכפתיות מהצוות שזורק אותנו ממקום למקום וזורק עלינו את האחריות. אנחנו מאוכזבים מאוד. מבקשים טיפול בהחזר מעמ ושדרוג לחדר כפי שהובטח. לא הגיוני שזורקים אותנו מנציג לנציג יום אחרי יום."