בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

7.9

מבוסס על 1382 חוות דעת

72% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של ראד

    יוני 2024

    אני מתכוון להגיש תביעה נגד המלון וביקשתי שנציג בכיר ישוחח איתי בהקדם וטרם חזרו אליי, אשמח לשוחח לפני הליכים משפטיים. 0506270384

  • חוות הדעת של חסון

    יוני 2024

    אין כואח אדם אוכל על הפנים מלא זבובים וגוקים יש תיעוד להכול חבל על ה5000 ששלמתי ל5 ימים

  • חוות הדעת של נורהאן

    יוני 2024

    חוויה מדהימה !

  • חוות הדעת של פהד

    יוני 2024

    צריך לתקן את הניקוז איפה הבריכה כי יש ריח של ביוב בבריכה ומסביב לה. לדאוג שלא יהיה ריח בחדר האוכל. תודה

  • חוות הדעת של עטא

    יוני 2024

    פשוט מאוד חוויה הכל מצוין אוכל חדרים וניקיון בריכה נקיה ציון 10 להכל

  • חוות הדעת של YARA

    יוני 2024

    על הפנים, בית מלון מסריח. רמת ניקיון 0

  • חוות הדעת של Shai

    יוני 2024

    שלחתי את הפנייה הבאה בלילה הראשון שלנו במלון. אף אחד לא חזר אליי. במלון לא עזרנו לנו - לא בזיכוי של המעמ שחוייב פעמיים ולא בהעברה לחדר שהיינו רשומים מאוד. הזלזול מאכזב מאוד מאוד. גם עכשיו, האשראי לא זוכה על סך 828 ש"ח למרות כל הפניות שלנו! "הגענו אתמול בלילה, ‏חופשה של שלושה לילות לה ציפינו זמן רב. ‏ההזמנה בוצעה דרך booking, ‏ובגלל חוסר תקשורת שלכם מול booking, היינו צריכים לשלם שוב את המעמ. פעמיים. ‏בקבלה הבינו את הבעיה, ‏והסבירו לנו שזה קורה כל הזמן. ‏היינו צריכים לשלם שוב פעם, ‏אחרת סירבו לנו מפתח לחדר. ‏ ‏אחרי דין ודברים עם בקוינג והקבלה, ‏ויתרנו ושילמתי את התוספת עס 828 שח, ‏עם הבטחה מהצוות במלון שהעניין יטופל היום, מה שלא קרה. נוסף על כך, התקשרו אלינו מקשרי לקוחות של המלון לפני ההזמנה, וודיאנו שהחדר שלנו יהיה למעשנים, עם מרפסת, מה שלא קרה גם כן. שילמנו המון כסף לחופשה הזו, ציפינו לזמן רב, אנחנו חוויים זלזול וחוסר אכפתיות מהצוות שזורק אותנו ממקום למקום וזורק עלינו את האחריות. אנחנו מאוכזבים מאוד. מבקשים טיפול בהחזר מעמ ושדרוג לחדר כפי שהובטח. לא הגיוני שזורקים אותנו מנציג לנציג יום אחרי יום."

חיפוש חופשה בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור