בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

7.9

מבוסס על 1382 חוות דעת

72% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של סימונה

    אוגוסט 2023

    נראה שהצוות משתדל מאוד לרצות את האורחים, עם זאת, לקחנו את החדר הסטנדרטי (סופיריור) והוא היה ממש רעוע, התקלפות של הקיר סטנדרט נמוך ביחס למה ששלמתי. ארוחות צהריים וערב בסטנדרט של אכסניה ולא של מלון. נראה שרק מעמיסים אוכל בחדר האוכל אך האיכות אינה מספקת. התאכזבתי מאוד.

  • חוות הדעת של סאמי

    אוגוסט 2023

  • חוות הדעת של Mirey

    אוגוסט 2023

    שרות חדרים גרוע האוכל ממש ירוד ברמה נמוכה מאוד . המזגן נזל כל החדר מלא מים . המלון יותר קרוב ל 2 כוכבים ולא יותר.

  • חוות הדעת של אלכס

    אוגוסט 2023

    האירוח סביר , בקשות טיפול לא נענו

  • חוות הדעת של ליז

    אוגוסט 2023

    עשיתי צ'ק אין באינטרנט כהצעתכם,אך נאלצתי לחכות בתור. לשם מה נועד הצ'ק אין

  • חוות הדעת של מוטי

    אוגוסט 2023

    היינו צריכים לבקש מלא פעמים שיביאו לנו מגבות.ביום האחרון שלנו הבריכה לא עבדה ולא יכלנו להנות בבריכה,מה שגרם לסיום החופשה מוקדם מן הצפוי כי לא הייתה תעסוקה לילדים. האוכל בחדר אוכל היה מתחת לכל ביקורת.

  • חוות הדעת של רחל

    אוגוסט 2023

    לצערי ממש לא לשביעות רצון. לא השירות,לא הארת פנים ,לא האוכל ולא מצב המלון ,ניקיון ברמת חדרים ממש לא מכבד,צוות בידור שרוצה להשקיע אך לא מודע לכך שיש ילדים ודתיים שצריך להתחשב באופי וסגנון הפעילות והמוזיקה. היו גם דברים טובים ויש מקום להצעות לשיפור.אנחנו כמשפחה ויתרנו על הגיעה למלון הזה וגם לא ממליץ .לא על פתאל ולא על לאונרדו. רוצה לשבח את מעיין מנהלת רכש ואת צוות הספא.ובכלל את הרצון לתת שירות טוב.אך ברמת המלון וללא שיפור האווירה זה פשוט יהיה משימה קשה. תודה רבה

חיפוש חופשה בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור