בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רונית סעדו
סעדו רונית סעדו ,אוגוסט 2023
מלון שיש בו הכל ועונה על כל הצרכים,שירות צוותי המלון טובים מאוד
-
חוות הדעת של ספיר
תורגמן עזרא ספיר ,אוגוסט 2023
אני לא חוזר יותר בחיים להתארח במלון לאונרדו קלאב הכל כלול ים המלח (אחרי שכמעט כל שנה "התארחתי" המלון נופל נפילה חופשית באיכות החדרים ובשירות. כל החדרים שהוצעו לנו (לפחות 4) לא היו בסדר, החל ממזגן שלא עובד תקין, ממשיך באי פרטיות מהחדר הצמוד (דלת לא אקוסטית) וכלה במיטות לא מתאימות לאב ובן. טרטרו אותנו במהלך כל ה"חופשה" והתייחסו אלינו בצורה מחפירה. דבר אחד הוא כן בשליטתי - לא להגיע יותר לעולם - אתם עובדים על כמות ולא על איכות וזה מתבטא חזק בשטח. אנשי הקבלה היו מאוד חסרי סבלנות ואף נטו להאשים אותנו בכך שאנחנו "מתלוננים" במקום לשתוק ולסבול. אני מתכוון לעלות לכל אתר רלוונטי, כולל Trip Adviser , שם אפרט את כל מה שעברתי ואזהיר אחרים לבל יעשו את הטעות שעשינו. המלון הוא תת רמה ובמקום לנוח ולהינות, חזרנו במצב פחות טוב משהגענו.
-
חוות הדעת של סיגל
אשטמקר סיגל ,אוגוסט 2023
חוויה לא נעימה בכלל,מלון ישן תחזוקה גרועה, פקידי קבלה אפתים,ריח נורא בלובי, אוכל ברמה נמוכה,בריכה לא נקייה המשאבה לא פעלה במשך יומיים בקיצור - אכזבה גדולה!
-
חוות הדעת של אילן
סרוסי אילן ,אוגוסט 2023
-
חוות הדעת של הודיה
מזוז הודיה ,אוגוסט 2023
הייתה בעייה עם הכספת והתקשרתיצלשירות לקוחות 3 פעמים בעיניין ורק לאחר שעה וחצי לפחות הגיע מישהו לסדר זאת הייתי מנוטרלת בחדר בעקבות זאת וזה היה מאוד מייאש.הייתה לי נזילה בחדר מהתיקרה ונאלצתי לקרוא לאיש משק 3 פעמים מאחר וסידרו ולאחר זמן מה שוב החלה הנזילה.פעם ראשונה הגיע בחור בשם ליאור סידר לכאורה את הנזילה ולאחר מספר שעות שוב החלה נזילה שמילאה את הריצפה במים.פניתי שוב לקבלה והגיע בחור בשם נדר וטיפל בבעייה אך גם בלילה בשעה 3 לפנות בוקר קמתי לשירותים וכל הריצפה הייתה מלאה במים ושוב הייתה נזילה התקשרתי שוב ושוב הגיע נדר לטפל בנזילה.דבר זה מאוד פגם בחווית האירוח מה גם שבכל פעם שקראתי לטכנאי השתמשו במגבות בחדרי על מנת לספוג את המיים ונאלצתי בכל פעם להתקשר ולבקש מגבות נוספות לחדר וכמו כן גם שירותי ניקיון לחדר.אז יצא שהייתי עסוקה בכל פעם בטלפון בעקבות כך כי לוקח זמן עד שעונים בשירות לקוחות.
-
חוות הדעת של שני
כהן זדה שני ,אוגוסט 2023
בהגעה למלון קבלת הפנים הייתה יפה ומהנה עבור הילדים גם הפינוקים לילדים לאורך החופשה היה ממש טוב . נאמר לנו ע״י הקבלה שנקבל חדרים צמודים הזמנו שני חדרים אך בפועל החדרים היום בקצה השני אחד מהשני וגרם לנו ללכת המון עד להגעת החדר אחד מהשני האוכל היה לא טעים והמבחר לא רב העובדים לא מקפידים על לבישת כפפות כאשר הם מוזגים את האוכל או מכינים אותו הכוסות והצלחות מלוכלכים ויש גם כמה שהיו שבורים המים בבריכה לא נקיים ובביתן שחילקו ארטיקים קרח ושתיה היה ריח של פח זבל מסריח שהשפיע על החוויה השירות היה אדיב אך מאוד איטי למשל שביקשתי 2 שמיכות פוך לקח 35 דק להגיע .
-
חוות הדעת של עמוס
בריגה עמוס ,אוגוסט 2023
חוויה לא נעימה לעומת מה שאני רגילה מרשת פתאל הן מבחינת שירות והן מבחינת אוכל