בחזרה לדף מלון
7.9
מבוסס על 1382 חוות דעת
72% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אילן
הדרי אילן ,יוני 2024
תשאלו את מנכ"ל המלון אלמוג הוא יודע.
-
חוות הדעת של מיכל
מוליאן מיכל ,יוני 2024
חויה לא טובה
-
חוות הדעת של שושנה
זיסוביץ שושנה ,יוני 2024
חדר קצת מיושן אבל היה נקי, מזגן על הפנים, היה לנו חם בחדר.האוכל היה בינוני אבל טעים, קינוח היה גרוע.צוות קבלה היו הכי טובים
-
חוות הדעת של אורן
קלי אורן ,יוני 2024
ריח רע בחדרים אוכל לא ממש לא אכיל שירות על הפנים חדרים לא נקים מסדרון מלוכלך
-
חוות הדעת של עידן אטיאס
אטיאס עידן אטיאס ,יוני 2024
חוויה נעימה צוות הבידור חבל על הזמן החדר לא מתוחזק כמו שצריך והכול שבור
-
חוות הדעת של דניאל
וע דניאל ,יוני 2024
כחלק מהתקופה האחרונה שהמדינה שלנו עוברת החלטנו לתמוך כמה שניתן בעסקים ישראליים ובין היתר בתיירות מקומית. זו הסיבה שבחרתי לעשות חבר מועדון של פתאל מתוך כוונה של להמיר חופשות בחול לחופשות בארץ למרות המחירים הגבוהים בארץ. קיבלנו את החדר והרגשתי שמזלזלים בי כלוקחה, היו הרבה ליקויים אבל אתייחס לעיקריים - המנורה הראשית בחדר לא הפסיקה לרצד, האסלה הייתה מזעזעת שחוקה ודוחה, המצעים היו עם חורים. פנינו כמה פעמים לקבלה וגם התקשרנו, בכל פעם הבטיחו התייחסות והיא לא התקבלה. לא החליפו מצעים, לא סידרו את המנורה, לא החליפו מושב אסלה וכו. יש לי סרטונים ותמונות להכל ותכננתי לפרסם ביקורת אבל הקדמתם אותי.
-
חוות הדעת של אפרת
כהן אפרת ,יוני 2024
הגענו למלון ביום חמישי ביקשנו חדר תקין ומשופץ (אנחנו מכירים את המלון היטב גם ממספר חופשות משפחתיות וגם בעלי היה מלווה של אביו מטעם נכי צהל, קבלנו את חדר 837 שהוא חדר משופץ , ביקשתי חדר פנימי יותר בגלל הרעש מהמעלית והדלת המקשרת ,נאמר לי שהמלון מלא ולא שומעים את המעלית (מה שלא היה נכון אבל סביל) ,בכל מקרה לאחר יום ארוך רצינו ללכת לישון ב 9:30 פחות או יותר ובחדר המקשר התחיל לשים מוזיקה שהתחילה חלש ולאחר מספר דקות בווליום חזק ,מה שיותר הפריע לנו זה שכל החדר שלנו התחיל להתמלא בריח חזק של "גרס וסיגריות" שהילדה התחילה להשתעל ירדתי לקבלה ונאמר שלי שהם ישלחו אבטחה, לאחר שהבינו שלא ניתן לישון בחדר ,נתנו לנו את האפשרות לעבור ללילה לחדר 1015 ,בגלל שלא היית לא ברירה עברו לחדר 1015 שהיה ממש חנוק עם ריח של טחב וגם הייתה בו רק מיטה זוגית פניתי שוב לקבלה ולשירות לאורח ורק ב12 בלילה פחות או יותר קבלנו מזרן לילדה לישון ,כשראתי את המזרן הבנתי שאין מצב שהילדה תישן עליו (מזרן שבור ישן מלא כתמים פשוט מגעיל )היינו כל כך עייפים שפשוט החלטנו לוותר , למחרת פנינו ןמנהלת שמה שהיה לה להציע זה יציאה מאוחרת ממה שידוע לי גם ככה מגיעה לחברי פתאל... בקשר למלון עצמו אני יכול להגיד בבירור שהמלון ירד ברמתו מהדברים הקטנים כמו בקבוק מים לחדר (בעבר היה אחד ביום) ומקרר הארטיקים שהיה מאחורי הבר והיה צורך לבקש ארטיק מהצוות שהיה תור של לפחות 10-15 דקות והילדים הנמוכים בכלל לא היו מגיעים (בעבר המקרר היה בחוץ ) אשמח לתגובתכם בהקדם 0528818609