בחזרה לדף מלון
7.8
מבוסס על 1245 חוות דעת
70% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Elizabeta
Golovanov Elizabeta ,נובמבר 2022
מלון מאוד נחמד. הכל כלול. צוות אדיב. ארוחות אפשר לגוון יותר. לשפר ניקוז באסלה. האם נחזור? בהחלט שכן!
-
חוות הדעת של יערית
פרוז יערית ,אוקטובר 2022
מיקום מושלם צוות מקסים במיוחד לי מהקבלה
-
חוות הדעת של צבי
עזריה צבי ,אוקטובר 2022
נקי ומסודר אוכל מעולה
-
חוות הדעת של ניר
בן עזרא ניר ,אוקטובר 2022
פשוט מושלם
-
חוות הדעת של רוני
אלבז רוני ,אוקטובר 2022
היי, ביום ההגעה המתנו בקבלה מעל שעה. הסיבה הכנסו בלי תור עם תו נכה, אין לי בעיה אם רק עמדה אחד הייתה מקבלת אותם ולא כל השלשה. רמת האוכל ונקיון חדר האוכל מתחת לכל ביקורת, דברים נגמרו ונאמר לנו שאין יותר.
-
חוות הדעת של לאה
עמנואלוב לאה ,אוקטובר 2022
אירוח היה מושלם ,צוות אדיבה שירות מושלם
-
חוות הדעת של משה
גייצן משה ,אוקטובר 2022
חוויה לא טובה הפעם. התרגלתי שרשת פתאל באילת היא מהטובות אך ב לאונרדו קלאב בים המלח היא לא ודבר הראשון כי הגעתי ברחב חשמלי והיה רשום שיש עמדות טעינה על בסיס פנוי והן כן היו ואפילו בשליטה מלאה של מלון כי ממוקמות באיזור מעבר למחסום אך כל 3 ימים במקומות האלו עמדו רכבים לא חשמליים. לא היה עם מי לדבר, בקבלה ואיש בטחון בשם אנדריי לא היו מעוניינים לעזור גבר שני רעש אחרי שעה 23 ואפילו אחרי חצות . באיזור בריכה צעקות ומוזיקה. ולא ראית שעובדי מלון עושים סיור כלשהו דבר שלישי ארוחות בוקר וצהריים לא השאירו טעם טוב