בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

7.9

מבוסס על 1382 חוות דעת

72% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של ספיר

    ספטמבר 2023

    שלום רב ברצוני לשתף אותכם בזעזוע אודות ההתנהלות השירות והמצב שבו הגיע המלון שהייתי בערב חג סוכות. אני ומשפחתי לקחנו 6 חדרים במלון לאונרדו קלאב ים המלח מהרגע הראשון שהגענו היה עומס בחניה לא הייתה חניית נכים ( לאימי בעלת התעודת עיוור ונכה) למלון היה ריח של צחנת דגים שהתפשט מחדר האוכל ללובי ולחדרים, לאחר שעמדנו בקבלה שנראתה כמו שוק ומלאת צעקות קיבלנו את החדרים עליתי לחדר בשביל לאחסן את הציוד שלי וכאשר נכנסתי לחדר חשכו עיניי הוא היה מלוכלך, הסדינים היו עם כתמים המגבות מלוכלכות וישן ואינו מתוחזק ברמה שאינו ראוי למלונות פתאל בשום כוכב. ביקשתי אני ואורחים רבים נוספים שהיו זועמים בקבלה (חלקם עזבו את המלון) להחליף בדחיפות חדר כי רכשתי חדר בבית מלון 5 כוכבים שרמת השירות ,הניקיון והריח אמור להיות לפחות ברמה סבירה ולא ברמה הפחותה מאכסנייה, תחילה עובדי הקבלה התייחסו בצורה מזלזלת ולא יכלו להשתלט על האירוע שהיה במלון על כמות התלונות של האורחים בנוגע לרמת הניקיון הצחנה ששררה במקום. לאחר שמנהלת בשם אימי לא ידעה לספק תשובות לכלכך הרבה תלונות שלנו ושל אנשים אחרים ואינה השתלטה על האירוע, לבסוף מנהל בשם ערן מהשירות לאורח החליף לי 5 חדרים גם כן באגף הישן הנראה כאכסנייה ולא דומה כלל לתמונות שנמצאות באתר שבו הזמנתי את החדר ואינו מאפיין כלל את מלונות פתאל ששם אנו נוסעים באופן קבוע ורציף. הוצע לי לבטל את המלון אך היות ומדובר בערב חג והייתה כבר השעה 15:00 בצהריים ואיתי אנשים נכים ומבוגרים לא יכולתי לעשות זאת מכיוון שזו לוגיסטיקה גדולה עבורי. כאשר קיבלתי את החדרים שהוחלפו התברר לי שהם גרועים יותר מהקודמים עובש באמבטיה ולכלוך (בחדר 603), מזגן שאינו עובד וביקשתי מספר פעמים הגיעו אך ללא הצלחה (בחדר 601 וחדר 506)דבר אשר אינו סביר במזג האויר הנל להיות ללא מזגן שישי שבת, מגבות מלוכלכות (בחדרים 601 ו 607), הייתה נזילה במקלחת בחדר 601 ורק לאחר שהתקשרנו מספר פעמים שלחו אדם לתקן ועד אז ניקינו את כל המים עם המגבות על מנת לא לנחליק, והמצב היה גרוע יותר בחדר האוכל, ריח של דגים שהשפיע על כל המלון, לכלוך בדלפקי האוכל וברצפת האוכל, זבובים וחרקים בתוך האוכל(אשר תועדו במצלמת האיפון),שולחנות מלאים בצלחות רק לאחר מספר פעמים שביקשנו שיפנו על מנת שנוכל לשבת בעודנו עומדים כ20 דקות, המעליות , הלובי, הרצפה, חדרי האוכל הכל היה מלוכלך ברמה לא סבירה שלא מאפיין את רשת מלונות פאתל ככול הנראה המלון לא היה ערוך לכמות האנשים הנ"ל. אינני יודע האם ניהול המלון אינו יכול לעמוד בכמות האנשים שבו סופקו חדרים או במלון ניהול כושל, אשר גורם לרשת להראות כך, במהלך כל החופשה היו בלובי אנשים מתלוננים כועסים זועמים ועצבניים על השירות, הניקיון וחדר האוכל פעמיים נקלענו לאלימות פיזית במלון פעם אחת בחדר האוכל ופעם אחת בצרחות בלובי וכל זאת בשל אותם תלונות שאני מציין לעיל. בנוסף בארוחת ערב החג ישבנו בסוכה שהייתה חמה ברמת סאונה בקבוקי שתיה רותחים כאילו מדובר בתה ולא בקולה, אוכל על הרצפה, זבובים, מקום לא נקי ולא אסטטי בעליל. צר לי שאת חג הסוכות רציתי להעביר במלון בכיף יחד עם הוריי סבי וסבתי ושאר משפחתי, אך לבסוף היה טראומתי עבור כולנו אילולי לא היה מדובר בשישי ובחג היינו חוזרים הביתה. אציין שמדובר בשישי שבת זוועתיים אשר גרמו לי ולמשפחתי חוויה מזעזעת. אנו מתארחים במלונות פתאל בתדירות גבוה אף למלון הנל התארחנו לפני שנתיים שלוש אך היה מדובר בהתנהלות אחרת וקיבלנו חדרים אחרים והאוכל ורמת הניקיון היו שונים. למזלנו היה חומוס ולחם כי זה מה שאכלנו כל החג. אודה לטיפולכם 0507479794

  • חוות הדעת של אלה

    ספטמבר 2023

    אירוח אדיב ונעים

  • חוות הדעת של מירב

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של דנה

    ספטמבר 2023

    היו הפעלות מדהימות, ולא היה משעמם לרגע. השירות בחדר האוכל היה יוצא דופן! שאפו

  • חוות הדעת של נוגה

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של גל

    ספטמבר 2023

    אין הרגשה של אירוח במלון הזה, המלון ישן וזקוק לשיפוץ מיידי. המלון בהחלט מותאם לחופשה משפחתית ובעיקר לילדים אך אין זה אומר שהמלון צריך להיראות ככה.

  • חוות הדעת של .

    ספטמבר 2023

חיפוש חופשה בלאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור