בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 725 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של תמר
לוי תמר ,פברואר 2023
נהנינו מאוד
-
חוות הדעת של אילה
וייס אילה ,פברואר 2023
ההופעה היתה טובה! ושדרגה את האירוח. המלון היה עמוס מידי (גמלאים) והחדר שלנו היה מרוחק מידי. חדרים מיושנים שמזכירים אכסניית נוער עם מזרונים שנעים עם תנועות הגוף. טלוויזיה מטושטשת ולא נעימה לצפייה. המקלחת היתה בסדר וניכר ששופצה (מאמבטיה למקלחת). האוכל היה בינוני מלא שומן וסוכר -לא מתאים לאנשים שמנסים לשמור על הבריאות. הסלטים החתוכים לא נראו טריים (הגענו ישירות ממלון ישרוטל וההבדל היה ניכר). הבחורה בקבלה היתה נעימה בצורה מוגזמת ולא אמיתית - אמרה ששידרגה לנו את החדר עם נוף לבריכה (?) - שהיתה מיובשת עם חומרי עבודה. וכן שהבריכה מחוממת - חיפשנו כזו ולא מצאנו. זו לנו הפעם השניה לחוות מלון מקבוצת לאונרדו באילת - לא נשוב! היות והרכישה נעשתה ב- "פתל על הזמן" התמורה ביחס לעלות היתה מלאה אבל לחשוב שאנשים משלמים פי 3 בדר"כ מציגה את החזירות של בתי מלון בארץ והזלזול באורחים שכנראה לא מכירים אחרת (חו"ל). לא מספיקה אפליקציה מצויינת להראות שאתם חדשנים! יש הרבה מה לשפר.
-
חוות הדעת של יהושוע
דנקר יהושוע ,פברואר 2023
היה מצוין הכל בסדר
-
חוות הדעת של עליזה
אוזן עליזה ,פברואר 2023
מלון עם צות שנענה לכל בקשה אוכל טעים ובשפע חדר אוכל מרווח ונקי צוות בידור דאגו לשתף את האורחים היה נהדר היה לנו נעים להתארח ותודה לכם
-
חוות הדעת של שרלי
מויאל שרלי ,פברואר 2023
קבלת נעימה , מרגישים שכל העובדים משתדלים לרצות את האורחים
-
חוות הדעת של ערן
ליבנה ערן ,פברואר 2023
חדרים מרווחים ונקיים כך שמושלם למשפחות. החדרים עצמם זקוקים לשיפוץ. ניקיון השרותים בלובי: חייב לתגבר זמני ניקיון. היה לי קשה שהטבחים בחדר אוכל לא מדברים לא עברית ולא אנגלית. אילו שכן דיברו, התקשו לענות על שאלות פשוטות. קבלה היו מאוד יעילים ונחמדים.
-
חוות הדעת של אורית
שניר אורית ,פברואר 2023
החדרים לא היו נקיים , דלת כניסה קשה לפתיחה, אור במקלחת מרצד