בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 748 חוות דעת
90% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של לירון
כהן לירון ,מאי 2023
המלון היה נקי שזה מאוד חשוב העובדים נחמדים והיה אחלה של שירות לגבי החד"א יש מלא חומר גלם אכותי שראיתי שלא משתשמים בו נכון וככה האוכל יוצא פחות טוב ואפילו לא אכיל שזה ממש הוריד את ציון החופשה.
-
חוות הדעת של אילנית
ונונו אילנית ,מאי 2023
לגביי העובדים כולם אם זה בחדר אוכל,בבריכה בלובי , רובן מקסים . כולם היו מעולים . היחידי שהיה נורא בגישה המזעזע שלו והלא סימפתית שלו הוא שמעון מהקבלה . אני לא מבינה איך מעסיקים בחור כזה לא שירותי בפתל . חוץ ממנו הכל היה מעולה . תודה .
-
חוות הדעת של דורון
שומרון דורון ,מאי 2023
החדרים עם ריהוט סדוק אמבטיה ריח של עובש היינו שלושה מבוגרים בחדר לא הבנו למה קיבלנו בכל פעם רק 2 סבונים ו 2 שמפו האוכל ביום שבת בילבד בצהריים היה זוועה בשאר הימים היה מכובד לחלוטין
-
חוות הדעת של לירן
משה לירן ,מאי 2023
שלחתי מייל לשירות הלקוחות אודות חווית האירוח במלון.
-
חוות הדעת של לילך
אוטרשולי מזוז לילך ,מאי 2023
נהנו מכל רגע אוכל מצוין צוות פתאל נהנו מאוד צוות בידור ממתן פנחס המלון לילדים מדהים
-
חוות הדעת של נעמה
ראובן נעמה ,מאי 2023
שירות על הפנים
-
חוות הדעת של פלי
חן פלי ,מאי 2023
ברצוני לתת ביקורת על חדר האוכל שהייתי במלון לאונרדו קלאב טבריה בחג שבועות מחמישי עד שבת אני רוצה לציין שהאוכל היה זוועתי עד גועלי ממוחזר אתן דוגמא היתה "פסטה מוקרמת" היה רשום כך טעמתי לצערי זו לא היתה פסטה מוקרמת זו היתה פסטה עם גבינה חמוצה כנראה מיחזרו גבינות שהחמיצו שלא רצו לזרוק לא עושים כזה דבר!! לא על זה שילמתי ממיטב כספי אני ובן זוגי עם קילקול קיבה ושילשולים רוב האוכל לא היה לו טעם והריח לצערי של האוכל לא היה טוב לא היה מזמין אבקש תשובות ופיצוי כלשהו על כך . אחרת אפנה למשרד הבריאות ואתייעץ עם עורך דין