בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 573 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ניסים
טויטו ניסים ,מאי 2023
יחס נפלא ואירוח למופת
-
חוות הדעת של נטלי
שמש נטלי ,מאי 2023
האירוח במלון לאונרדו קלאב טבריה היה מתחת לכל ביקורת אני אציין למה אני גם הולך לשלוח מכתב למייל שלכם בנושא כי זה לא יעבור על סדר היום מה שהתרחש אצלכם במלון בזמן שהותנו, אני אתחיל בדברים הטובים ובהדרגה אגיע לגרועים, -שירות צוות החדרנים מעולה וגם עובדי התחזוקה שירותי ומהיר, לאחר שהיה בעיה עם הטלויזיה. צוות המצילים והמלצרים במלון מאוד שירותיים ונחמדים. לגבי האוכל... בערב אחד האוכל היה טוב בשאר הימים האוכל היה בינוני מאוד לרוב חוזר על עצמו, שניצלים קרים ונראים כמו כאלה שחיממו במיקרוגל מוכנים מהסופר. עכשיו הדברים שבאמת אני כחבר מועדון שלכם שלאחרונה מתמיד להגיע למלון הספציפי הזה כל שנה עם המשפחה שלי ונראה לי שזאת תהיה גם הפעם האחרונה שאגיע לשם וגם ככל הנראה של רשת פתאל אסיים את החבר מועדון שלי בלי לממש עוד חופשה כי לפתאל יש בעיה אתם לא יודעים לפצות אורח ובטח חבר מועדון שלכם על עוגמת נפש שנעשתה לו לאחר חופשה באחד ממלונותיכם, הדבר היחיד שאתם יודעים לתת זה עוד בקבוק יין לחדר או שוקולד וזה לא פיצוי זה לנסות להשתיק את האורח, לגבי מה שהיה, נתחיל מזה שהחדרים ברמה מאוד נמוכה, חדר השירותים בחדר שלנו היה מסריח באופן בלתי נסבל עם ריח של זיעה ורטיבות שלא ירד מהחדר אמבט וכשפניתי שלחו בחור שהתיז חומר ניגב והלך הריח חזר וכשפניתי ביום השני לשהות שלנו זה היה גם הלילה אחרון המנהלת אמרה שאם אנחנו רוצים שהיא תעביר אותנו לחדר אחר אבל להתחיל להעביר את הכל בשביל לילה אחד זה לא ראוי, זה היה צריך להעשות ביום הראשון כשהגעתי ופניתי ובמקום לשלוח את הבחור שינקה היו צריכים להעביר אותי לחדר אחר. אנחנו הגענו 5 חדרים בסה"כ עם חברים ומשפחה, בבריכה גם הבן שלי פתח את הרגל שלו, חברה של אישתי קיבלה שטף דם בגלל שהמדרגות בכניסה לבריכה האריחים שם שבורים וחותכים את הרגליים, גם במגלשות החיבורים בין השלבים במגלשות לא אחידים ואצל כל הילדים שלי ושל חברים שלנו יש להם חתכים בגב על עמוד השידרה. והדבר שבאמת שבר את גב הגמל והיה השיא זה מה שהתרחש ביום חמישי מהבוקר, כשנאמר לנו בלובי על ידי צוות ההנהלה שם שאורחים לא סימפטיים נמצאים במלון(אסירים) ובבריכה היו המון טיפוסים לא כל כך נעימים, איפה שאנחנו ישבנו בבריכה מאחורינו ישבו 2 בחורים עם בלון גז מזגנים ליד הבריכה ליד הילדים שלנו מתחילים לנפח כל 5 דק' בלון ולשאוף את הגז ולהתמסטל ואף אחד לא אומר להם דבר, שמו על השולחן בקבוק גריי גוס זכוכית והתחילו לשתות ללא הפסקה ואף אחד לא פונה אליהם, לאחר מכן שהם כבר היו שיכורים גם התחילו עם אישתי ששכבה על אחת המיטות שיזוף ולהציק וגם התחילו ללכת מכות ביניהם ממש מעל הראש שלנו כמעט נפלו לאישתי וחברה שלנו על הראש כי הם היו מנודנדים מהאלכוהול והכל לידנו ליד הילדים שלנו סיטואציה מזעזעת,אני עדיין בשוק שבית מלון של רשת שמכבדת את עצמה נותנת לטיפוסים כאלה להתארח אצלם במלון בזמן שאנשים נורמטיבים שמשלמים ממיטב כספם לחופשה רגועה צריכים להיות באותו מלון עם אנשים כאלה, גם כשהתקשרתי לקבלה היא אמרה שהיא שולחת קב"ט והוא נשלח רק לאחר שעה וחצי מהרגע שהתקשרתי. הילד שלי בלי ששמתי לב פנה אליהם כשהם ניפחו את הבלון, ילד בן 7 שאל אותם מה זה הבלונים הללו הם אמרו לו רוצה אחד זה של יובל המבולבל אני ישר ראיתי ותפסתי אותו והרחקתי אותו משם. אני לא אעבור על זה בשתיקה לאחר מכן היו עוד קבוצה של הטיפוסים הללו, מעל הראש שלנו התחילו לשפוך משקאות אחד על השני שתויים ומסטולים מג'וינטיים שעישנו בבריכה בלי שאף אחד יגיד להם משהו, שפכו עלינו משקאות ועל הילדים שלנו וגם כשהמציל אמר להם להפסיק הם המשיכו בפרצוף שלו כשהוא ביקש שיפסיקו לעשן ליד הבריכה הם המשיכו ליד הילדים שלנו כל העשן של הסיגריות שלהם, פשוט הרגשה שאני משלם על מלום ומגיע לאכסניה סוג ג', בושה וחרפה לכם כרשת, יש גבול לכמה נמוך אפשר לרדת,גם כשזה מגיע למצב שבזמן שאנחנו בבריכה 2 אנשי צוות בבריכה של המלון התחילו לזרוק קללות ומכות וממש ברגע האחרון 2 המצילים שהיו תפסו כל אחד והרחיקו אותם ואז זה יצר מצב שבמקום שהמצילים ישמרו על הילדים בבריכה הם מתעסקים בלהפריד מכות בין עובדי צוות המלון, פשוט בדיחה!!!!, אני חוויתי במלונות שלכם הרבה דברים שליליים ועל רובם הבלגתי, גם במלון הזה לפני שנתיים היינו עם ההורים שלי אמא שלי קבלה הרעלת קיבה מהאוכל בחדר אוכל הייתה זקוקה לאשפוז ביום שחזרנו הביתה, ומה שנאמר לי בהנהנלת המלון שלא הגיוני שזה מהמלון, שרק שם אכלנו, זה מה שנקרא לחשוב רק על איך לצאת מכל דבר בלי להוציא את האורח מרוצה. דבר שאתם צריכים ללמוד קצת מרשת ישרוטל שכשקורה משהו ואצלם נדיר אבל גם קורה, אחרי הכל אנחנו נוסעים הרבה לחופשות גם אצלכם וגם אצלם, וכשיש מצב כזה הם מפצים פיצויים ענקיים בלי ויכוח בכלל רק לאחר שליחת תלונה. דבר שאני מצפה גם מרשת פתאל שיעשו אם הם מכבדים את עצמם. אשמח לטלפון חזרה בהקדם כי אני מעדיף לדבר על זה עם מישהו ולא דרך מיילים כי אני עדיין לא מעכל את מה שחויתי שם במיוחד לילדים שלי, הקללות שהיו בבריכה שהאנשים הללו אמרו ליד הילדים שלי זוועה פשוט זוועה!!!
-
חוות הדעת של הילה
נחום הילה ,מאי 2023
קודם כל- נהננו מאד! וב"ה נחזור! אני חושבת שכדאי לשפר את הארוחות: צהריים-ערב ושוב צהריים שחוזרים על עצמם עם אותם קינוחים בדיוק, והרבה מנות זהות גם בצהריים וגם בערב וגם למחרת-חבל. האוכל לילדים-אף פעם לא הייתי במלון שהגישו שניצלים כ"כ תעשייתים. ממש חבל. זה שיפור קטן וחשוב כי לכל הורה חשובה התזונה של הילד. הצעה קטנה נוספת: משחקי בריכה של צוות הבידור שיהיו איכותיים יותר. יש היום שפע משחקי בריכה שמאפשרים לכולם להשתתף (כגון: מסלול הליכה על המים ועוד). זה קיים בכל מקום שהיינו..אבל אצלכם זה היה חסר. אבל שוב-מדגישה שנהננו מאד והיה כיף ומושלם!! ותודה על הכל -הבחורה בקשרי לקוחות מהממת! היחס טוב ומתחשב.
-
חוות הדעת של חגאי
קורקוס חגאי ,מאי 2023
ממש לא כמו פעמים קודמות
-
חוות הדעת של אוריאל
אהרוני אוריאל ,מאי 2023
שירות ברמה גבוהה, שפע גדול ופעילויות מעולות לילדים
-
חוות הדעת של מרים
גוטליב מרים ,מאי 2023
נהננו מהאירוח השרות האוכל המצוין כל העובדים מסבירי פנים וברצוני לציין את האחת והיחידה ענת אוחיון שדואגת לכולם .
-
חוות הדעת של לודמילה
קליינרמן לודמילה ,מאי 2023
ממש נהננו חגגנו יום הולדת לילד שלנו הצוות היה ממש נחמד ומחייך נענו לכל בקשה שלנו עם חיוך ורצון לתת חוויה מדהימה בהחלט שנחזור להנות שוב פעם למלון . תודה רבה לכם