בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 573 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ילנה
פאלי ילנה ,יולי 2022
-
חוות הדעת של וורקט
וובו וורקט ,יולי 2022
היה ממש והילדים נהנו מאוד
-
חוות הדעת של נריה
כברה נריה ,יולי 2022
שלום רב א.ג.נ הנדון : מתן חוות דעת ממלון לאונרדו קלאב טבריה אני נריה כברה התארחתי במלון בייחד עם בת זוגתי ושני ילדיי בגילאי 8,10 בתאריכים 24-28.7.22, לציין כי אני מבלה ונופש אחת לכמה חודשים בבתי מלונות בארץ ובעולם מרשתות שונות. בהגיעי למלון נכחתי לגלות שאין חנייה למלון וכי עליי לשלם בחניונים סמוכים של העירייה וזאת ע״פ דו״ח שקיבלתי מחנייה הצמודה למלון. בכניסתי ללובי המלון נראה מדהים יפה ומושקע קיבלו אותנו בסבר פנים יפות למרות העומס שהיה במקום. קיבלנו שני חדרים על פי הזמנתי זוג ושני ילדים ומסתבר שהייתי צריך להזמין חדרים עם דלת מקשרת. בהגיעי לחדר המעליות התישו אותנו וכל מספר שעות המעליות נתקעות ולא עובדות מה שסירבל אותנו והתיש אותנו בחיפוש גרם מדרגות ועלייה לקומה של החדרים. בכניסתינו לחדרים גילינו שלולית מים שנבעה מהמקרר שכנראה קפא ובהמשך השבוע גם המזגן החל לטפטף מהתקרה, ניסינו להתקשר לקבלה לטיפול ללא מענה זמן רב עד ייאוש, מה שעשינו בגלל לחץ של הילדים ללכת לבריכה פשוט הנחנו מגבות על הרצפה ויצאנו לבריכה ככה במהלך כל השבוע היינו עם מגבות על הרצפה והרגשנו כמו בחושה. בבריכה גילינו בריכה עמוסה מאוד מאוד ללא מקומות ישיבה צבעים דהויים ברמת חלודה מרצפות הבריכה ללא תחזוקה נאותה מה שגרם לחתכים ברגלים ולאי נעימות. המגלשות פוצעות את הגב עקב החיבורים. המצילים לא היו אדיבים כלל וצעקו על הילדים (לא שלי) ואפילו קיללו אותם ולאחר מכן יושבים בייחד וצוחקים ביניהם ממש העכיר את האוירה. בחדר האוכל היה אוכל מעולה גם אני והבת זוג שלי וגם הילדים נהנינו מאוד האוכל היה מושקע מאוד. חזרנו לחדר השינה גילינו שאין מיטה זוגית אלא שתי מיטות שהוצמדו, לילדים זה היה מצויין אבל לנו כזוג סבלנו, המיטות כל רגע נפתחו ומצאנו את עצמינו כמה פעמים על הריצפה בין המיטות. צוות האוירה נתן הופעות מדהימות שהפתיעו אותנו ישבנו מרותקים והשתתפנו בשירה והיה ממש נעים וכיף, גם בבריכה וגם באולם בלובי. העובדים בבר בלובי עבדו מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה ממש פינוק אמיתי ונעים, ממש פינקו את האורחים בצורה טובה עם סבר פנים יפות. גם בבר של הבריכה הארטיקים לילדים והשתייה יש הערכה גבוהה על זה לא מובן מאליו. צוות הקבלה תמיד עסוק והמתנה רבה למענה אם בכלל, מה שמייאש את ההמתנה וקבלת השירות, מה שהגדילו לעשות זה לתת לילד בין 10 כרטיס לחדר ללא מבוגר ללא התחשבות בגילו ובהורים והיילד פשוט נכנס לחדרי וגרם מבוכה רבה. לסיכום: עם כל התלונות בסהכ נהינינו הילדים היו מרוצים מאוד. המלון מיושן באיזור החדרים והבריכה והתחזוקה לא הכי טובה אבל צוות המלון השתדל להנעים את האווירה בצורה טובה מאוד ואני מבין גם את התקופת לחץ של החופש והעומס שקיים עליהם. התלונות לא נועדו להאשים או צורך לפיצוי או כל דבר אלא תשומת לב שלכם לשיפור ושימור על מנת שהנופשים הבאים יוכלו להנות באופן מושלם.
-
חוות הדעת של מיכאל
תורגמן מיכאל ,יולי 2022
שירות נהדר,אנשי צוות אדיבים. ניתן מענה לבעיה של מחסור בכלי מיטה במהירות. אוכל מצוין. מעליות בעייתי מאוד , דרוש שיפור, המתנה ארוכה מאוד עד לכדי אי שימוש.
-
חוות הדעת של רון ושימרית
גל רון ושימרית ,יולי 2022
בכמה מילים. חדר לא נקי מלא אבק מגבות עם שערות מאכזב כואב בלב שאתה משלם הרבה ומקבל יותר גרוע
-
חוות הדעת של יוסף פארס
בן נעמן יוסף פארס ,יולי 2022
-
חוות הדעת של אברהם
בן שימול אברהם ,יולי 2022