בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 748 חוות דעת
90% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של משה
לוי משה ,אוגוסט 2023
מבחינת הימים הראשונים היה מאוד נחמד והכל יהיה בסדר ואני לא פעם ולא פעמיים בת ימון זה ממני אליכם... אבל המצב איתה יום אחר יום בשעות הלילה אתם מקבלים את החשמל ומודיעים לנו על זה וזה המצב שזה פוגע ועושה עוגמת נפש הייתי מוכנה לקבל את הפיצוי הכספי על מחצית עוגמת נפש שנגרם לנו כל השאר היה נחמד וטוב אבל זה עשה את המצב שלו פעם להגיע לשם רק במצב הזה הפסקות חשמל בלי להודיע לנו ככה שנכנסים למלון ואתם אומרים שזה של חברת חשמל יש לי איתה קשה לי להאמין כי כל הרחובות היו מלאות חשמל ואני ראיתי את זה זה חוות דעת שיש לי היום להביא לכם כי אתה ביקשת מהזכות התקבלו זה לא יעזור לי עם תשפרו את זה עכשיו בינתיים יומיים אחרונים אני סבלתי סבלנו....
-
חוות הדעת של דוד
חזן דוד ,אוגוסט 2023
-
חוות הדעת של נורית
אזרי נורית ,אוגוסט 2023
שלום, לצערי השנה התוודעתי לעומס מטורף הן בחדר האוכל, הן במעליות התפוסות, ולצערי האוכל היה ברמה ירודה מאוד.
-
חוות הדעת של מיראל
פיניה מיראל ,אוגוסט 2023
באתי ללילה אחד כדי לנוח ולישון בשקט היית הפסקת חשמל בין חצות עד לפחות שלוש בלילה לקחתי 3 חדרים כולם התעוררו לא ישנו כמעט כל הלילה ולא נתנו לי לישון בכלל. אתם ידעתם על הפסקת חשמל הזאת ! למה לא שלחתם הודעה על הנושא הזה אולי הייתי דוחה ליום אחר או מבטל לתכנן הפסקת חשמל בתקופה הכי חמה בשנה זה לא הגיוני בפרט במלון
-
חוות הדעת של יוסף
בן חמו יוסף ,אוגוסט 2023
הבריכה קטנה מלהכיל את כמות האורחים צפוף מידי במים ולא נהנתי
-
חוות הדעת של יורם
פנקר יורם ,אוגוסט 2023
לכבוד, הנהלת רשת מלונות פתאל ישראל קשרי לקוחות / תלונות אורחים הנדון: שהות במלון לאונרדו קלאב טבריה את חופשת הקיץ החלטנו השנה לעשות בישראל ובחרנו להתארח במלון לאונרדו קלאב בטבריה בין התאריכים 6.8.23 – 9.8.23 (3 לילות) בהרכב משפחתי של זוג ( בחדר אחד ) + מבוגר וילד ( בחדר השני ). הזמנו מראש שני חדרים עם מעבר ביניהם. אני פונה אליכם במכתב זה על מנת להלין לאלתר על החוויה השלילית שחווינו במלון זה. כבר בפתח דברי, אדגיש שחלק מהליקויים היו ניתנים למנוע ובחלקם אלו תנאי המלון שאם תבחרו לשפר – ייטב עם אורחיכם העתידיים. 1. תנאי הניקיון בחדרים, אך לא רק ( גם במרחבים המשותפים כגון הלובי, חדר האוכל ואזור הבריכה ) היו מתחת לכל ביקורת 2. בחדר 752 מיזוג האויר פעל בעוצמה גבוהה ביותר, בלתי נשלטת ובטמפרטורה נמוכה מאוד ( גם היא בלתי נשלטת ) כך שלא ניתן לשהות בחדר יותר מחצי שעה עם המזגן פועל. לפי כך, נאלצנו לכבות אותו ובעיקר בלילה לא להדליקו. אתם וודאי מבינים איזה חום ( גם בלילה ) בחדרים בחודש אוגוסט!!! הזמנו איש תחזוקה שבחן את המזגן ואמר שלצערו אין מה לעשות והשליטה הינה מרכזית ולא ניתנת לשינוי. בילינו ארבעה ימים ושלוש לילות ללא מזגן בחדר !!! ברור שזה היה סיוט. 3. בחדר 754 המזגן היה מאוד חלש ולא קירר מספיק את החדר. לטענת איש האחזקה המזגן הינו בתפוקה נמוכה וזה מה שהוא יכול לתת. שהינו בחדר זה במשך ארבעה ימים ושלוש לילות כשאנחנו מזיעים וממש לא מצליחים אפילו להירדם. 4. בחדר 752 עוצמת הקול בטלוויזיה לא ניתנת לשליטה ונמצאת ברף העליון !!! כל ניסיון להחליש או להשתיק לא צלחו. איש האחזקה שהוזמן התנצל שגם לזה אין לו פתרון. לרוב נאלצנו לא להדליק בכלל את הטלוויזיה. האם טלוויזיה תקינה היא דרישה מוגזמת? 5. עומס האורחים היה מעל ומעבר ליכולת המלון לתת שירות ראוי לאורחים. העומס ניכר בחדר האוכל המלא עד אפס מקום בכל שעה שלא בחרנו להגיע, בבריכה בקושי ניתן לזוז בתוך המים למי שבחר להיכנס – רוב האורחים בחרו להיות סביב הבריכה, מה שגרם לעוד עומס באזור הבריכה. אבל המקום בו הכי ניכר העומס הוא השימוש במעליות שבאופן וודאי לא מתאים לשרת את כמות המתארחים במלון כפי שהיו בתאריכים אלו שציינתי ונאלצנו להמתין דקות ארוכות מאוד ( עד 15 דקות ) כדי "לזכות" לעלות או לרדת במעלית לקומה 7 ! מיותר לציין את העומס בצ'ק אין, כשעמדנו למעלה מ 40 דקות לתור לקבלת החדרים, מה גם שביצענו צ'ק אין מהבית אחרי אין ספור הודעות והתראות שנשלחו לנייד שלי שסיפרו שזה יחסוך את ההמתנה בתור בבואנו למלון. מסתבר שהצ'ק אין שעשינו מהבית לא נרשם בשום מקום ובוודאי לא עזר לנו לקצר את התור. 6. לא די באלו, בלילה השני והשלישי התבשרנו כי תהיה הפסקת חשמל יזומה על ידי חברת החשמל (יש בידי מסמכים המעידים על כך), לכן במשך כשעתיים בכל לילה, לא יהיה חשמל בחדר , המיזוג ( שגם ככה היה קטסטרופה ) לא יפעל וכו'. אנחנו היינו עם ילד קטן שהתעורר מזה בלילות והיה די קשה להרגיעו. גם לנו לא הייתה נעימה הסיטואציה של שהות בחדר חשוך לאור פנסי הטלפון, שלא נדבר על חוסר האויר במחדר כתוצאה מהפסקת המיזוג. בעניין זה אציין כי ראוי שבמלון המחשיב עצמו יהיה גנרטור לגיבוי בין בהפסקת חשמל יזומה ובין בזמן תקלה. בכל מקרה עניין זה הינו תקלה / עבירה בטיחותית ממדרגה ראשונה ועל כן יועבר לטיפול ובדיקה לרשויות המתאימות. על כל אלה ועוד אני דורש החזר כספי מלא ו/או פיצוי הולם לשהותנו הקלוקלת במלון שלכם. הנייד שלי לעוד פרטים ועדכונים 054-4929121 המייל rozenberg@technoport.co.il ממתין לתגובתכם עד לתאריך 31.8.23 בטרם אעביר את הנושא לטיפול משפטי. בברכה, משה רוזנברג יום שני, 14.8.2023
-
חוות הדעת של Ruth
Pardes Ruth ,אוגוסט 2023
סה"כ היה טוב.מלבד הליחה הראשון שהיה מזעזע בלי דקת שינה אחת בגלל אנשים בחדרים הסמוכים שהחליטו לשתות ולעשות בלאגן שגם הקבט לא הצליח להשתיק אותם. הצוות מקסים! האוכל טעון שיפור....